Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

INCIDÈNCIA RESOLTA: LA INCIDÈNCIA TÈCNICA EN LA CONNEXIÓ AMB EL CORREU CORPORATIU DE LA GENERALITAT QUE HA AFECTAT L'ENVIAMENT DE CORREUS DES DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA JA HA ESTAT RESOLTA

 

Servei de manteniment preventiu, normatiu i correctiu de les diferents instal·lacions de les oficines de XALOC

Òrgan de contractació:
Xarxa Local de Municipis Gironins (XALOC)
Codi d'expedient:
2019/325
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de manteniment i reparació
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte d'aquest contracte és la prestació del servei de manteniment de les instal·lacions de les oficines de l'organisme Xarxa Local de Municipis Gironins de la Diputació de Girona (XALOC).
Pressupost de licitació:
34.288,00 € sense IVA 41.488,47 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Girona
Termini de presentació d'ofertes:
21/05/19 23:59 h
Valor estimat del contracte:
144.009,60 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre B) :
28/05/19 10:00
Obertura de pliques (Sobre C) :
06/06/19 13:45
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Aquest contracte podrà prorrogar-se, d'any en any, fins a un màxim de tres anualitats més.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
4
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
4
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
4
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
El criteri per a l'acreditació de la solvència econòmica i financera de cada lot és la disposició d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals, amb la cobertura mínima següent:
Lot 1, Manteniment de les instal·lacions Elèctriques de Baixa Tensió
_Import mínim de l'assegurança: 300.000,00 euros
Lot 2, Manteniment de les instal·lacions de Climatització
_Import mínim de l'assegurança: 300.000,00 euros
Lot 3, Manteniment de les instal·lacions de Seguretat
_Import mínim de l'assegurança: 300.000,00 euros
Lot 4, Manteniment de les instal·lacions de Protecció contra incendis
_Import mínim de l'assegurança: 300.000,00 euros
L'acreditació d'aquest requisit s'ha d'efectuar per mitjà d'un certificat expedit per l'assegurador, en què constin els imports i riscos assegurats i la data de venciment de l'assegurança, i un document de compromís vinculant de la seva pròrroga o renovació de l'assegurança, que garanteixi el manteniment de la seva cobertura durant tota l'execució del contracte. Aquest requisit s'entendrà complert pel licitador si aporta compromís vinculant de subscripció de l'assegurança exigida en cas de resultar adjudicatari.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Lot 1 Manteniment de les instal·lacions Elèctriques de Baixa Tensió
_Relació dels principals serveis realitzats Els licitadors han de presentar la relació dels principals serveis o treballs realitzats en els últims tres anys, de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen
l'objecte del contracte, l'import anual acumulat dels quals l'any de més execució sigui igual o superior al 70% de l'anualitat mitjana del contracte, 8.673,00¤.

Lot 2, Manteniment de les instal·lacions de Climatització
_El criteri per a l'acreditació de la solvència tècnica o professional és la relació dels principals serveis o treballs realitzats en els últims tres anys, de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte, l'import anual acumulat dels quals l'any de més execució sigui igual o superior al 70% de l'anualitat mitjana del contracte, 9.187,50¤.

Lot 3, Manteniment de les instal·lacions de Seguretat
_El criteri per a l'acreditació de la solvència tècnica o professional és la relació dels principals serveis o treballs realitzats en els últims tres anys, de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte, l'import anual acumulat dels quals l'any de més execució sigui igual o superior al 70% de l'anualitat mitjana del contracte, 4.704,00¤.

Lot 4, Manteniment de les instal·lacions de Protecció contra incendis
_El criteri per a l'acreditació de la solvència tècnica o professional és la relació dels principals serveis o treballs realitzats en els últims tres anys, de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte, l'import anual acumulat dels quals l'any de més execució sigui igual o superior al 70% de l'anualitat mitjana del contracte, 2.637,18¤.

Acreditació: Aquesta relació ha d'incloure l'objecte, import, dates i del destinatari, públic o privat, del contracte, i ha d'estar signada pel representant legal de l'empresa.

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya