Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

COMUNICATS SOBRE ELS ACTES D'OBERTURA DE SOBRES VIRTUALS O TELEMÀTICS https://bit.ly/39gujdz I SOBRE EL FUNCIONAMENT TÈCNIC DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA DAVANT LA SITUACIÓ EXCEPCIONAL D'ESTAT D'ALARMA https://bit.ly/2Qr8JfK

 

Contracte mixt de serveis de les escoles bressol municipals d'Argentona, Cargol Treu Banya i el Bosquet de l'Ajuntament d'Argentona

Òrgan de contractació:
Ajuntament d'Argentona
Codi d'expedient:
2018/2772
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'educació i formació professional
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Contracte mixt de serveis de les escoles bressol municipals d'Argentona, Cargol Treu Banya i el Bosquet de l'Ajuntament d'Argentona
Pressupost de licitació:
600.882,93 € sense IVA 600.882,93 € IVA inclòs (0,00%)
Durada del contracte:
4 anys
Àmbit geogràfic:
Argentona
Termini de presentació d'ofertes:
09/05/19 14:00 h
Observacions:
S'informa als licitadors que es preveu una modificació en la flexibilitat de les 8 hores d'estança, i altres, a l'escola bressol com a conseqüència de l'aprovació de la modificació del reglament de règim interior de les escoles bressol municipal d'Argentona.

El pressupost base de licitació anual és de 600.882,93 euros (IVA exempt)
El preu unitari per a l'adquisició de matèria primera del dinar i berenar, per infant de més d'un any, preu màxim 2 àpats: 2,82¤ (iva exempt), (2,50¤ dinar i 0,32¤ berenar).
Valor estimat del contracte:
3.337.670,25 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre B) :
13/06/19 12:00 Ajuntament d'Argentona carrer Gran 59
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte, un cop formalitzat, tindrà una durada de 4 anys a comptar des de l'inici de la prestació objecte del contracte, és a dir, des de l'1 de setembre de 2019, o en el cas que es formalitzés amb posterioritat a aquesta data des de la data de formalització d'aquest. En tot cas, si el contracte es formalitza i s'inicia amb posterioritat a l'1 de setembre de 2019, aquest finalitzarà el 31 d'agost 2023, llevat que es prorrogui el contracte per un any, tal com es preveu en el paràgraf següent. l contracte serà prorrogable 1 any de forma expressa, sense que la durada de la seva vigència, incloses les pròrrogues, pugui excedir de 5 anys. La pròrroga serà obligatòria per al contractista quan aquesta se li hagi comunicat amb una antelació mínima de 6 mesos a la finalització de la durada del contracte. No obstant el que estableixen els apartats anteriors, quan al venciment del contracte no s'hagi formalitzat el nou contracte que garanteixi la continuïtat de la prestació que ha d'efectuar el contractista com a conseqüència d'incidències resultants d'esdeveniments imprevisibles per a l'òrgan de contractació produïdes en el procediment d'adjudicació i hi hagi raons d'interès públic per no interrompre la prestació, es pot prorrogar el contracte originari fins que comenci l'execució del nou contracte i en tot cas per un període màxim de nou mesos, sense modificar la resta de condicions del contracte, sempre que l'anunci de licitació del nou contracte s'hagi publicat amb una antelació mínima de tres mesos respecte de la data de finalització del contracte originari.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 18.00 - Criteri: A1) Projecte educatiu
Ponderació: 18.00 - Criteri: A2) Organització de les escoles
Ponderació: 6.00 - Criteri: A3) Millores en relació a l'atenció educativa a l'inici de cada curs
Ponderació: 4.00 - Criteri: A4) Protocol i pla de comunicació per millorar la comunicació interna i externa
Ponderació: 3.00 - Criteri: A5) Espais per a famílies. Integració d'espais per a famílies a les escoles bressol
Ponderació: 3.00 - Criteri: A6) Criteris de millora que presenti el licitador
Ponderació: 48.00 - Criteri: Millor preu
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
80110000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Descripció:
Acreditar que el volum anual de negocis del licitador, que referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims conclosos haurà de ser almenys un cop i mig el valor anual mig del contracte.

Import mínim:

901.324,39 euros

Acreditació documental:

El volum anual de negocis del licitador s'acreditarà per mitjà dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari està inscrit en aquest registre, i si no per les dipositades en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Solvència tècnica i professional
Descripció:
Mitjans:

Una relació dels principals serveis o treballs efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de, com a màxim els tres últims anys, en la qual se n'indiqui l'import, la data i el destinatari, públic o privat; quan sigui necessari per garantir un nivell adequat de competència, els poders adjudicadors poden indicar que es tenen en compte les proves dels serveis pertinents efectuats més de tres anys abans.

Acreditació documental:
Els serveis efectuats s'han d'acreditar mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari, acompanyada dels documents en poder seu que acreditin la realització de la prestació; si s'escau, aquests certificats els ha de comunicar directament a l'òrgan de contractació l'autoritat competent.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya