Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

SUBMINISTRAMENT RELATIU AL MATERIAL NECESARI PER DESENVOLUPAR DIFERENTS FUNCIONS I TASQUES DEL DEPARTAMENT DE SEGURETAT I CIRCUITS DE LA FUNDACIÓ PRIVADA DE L'HOSPITAL DE LA SANTA CREU I SANT PAU

Òrgan de contractació:
Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Codi d'expedient:
LICFP 19/35
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Atenent que l'aclariment tècnic publicat es d'una importància rellevant, l'òrgan de contractació ha decidit que es procedeix a l'ampliació de termini de presentació de les ofertes fins el dia 11-06-2019 a les 14:00 hores.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte de la present licitació és el subministrament de material per poder desenvolupar diferents funcions i tasques del Departament de Seguretat.

Aquest objecte es divideix en 3 lots diferenciats:

- Lot 1: targetes codificades pel control d'accés, porta-targetes, impressores de targetes, cintes i kits de neteja de la impressora.
- Lot 2: control d'accessos electrònics.
- Lot 3: sistemes de tancament mecànic.
Pressupost de licitació:
19.884,60 € sense IVA 24.060,36 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
11/06/19 14:00 h
Valor estimat del contracte:
39.769,20 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
3
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
3
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
3
Criteris d'adjudicació:
Criteri únic relacionat amb els costos
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Declaració sobre el volum global de negocis en l'àmbit d'activitats corresponent a fi del contracte, referit com a màxim als tres últims exercicis disponibles en funció de la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresari, en la mesura que es disposi de les referències d'aquest volum de negocis. El volum global de negoci mínim exigit no excedirà 1,5 vegades el valor anual mig del contracte.

Aquest volum anual, s'haurà d'acreditar aportant còpia dels comptes anuals aprovats i depositats en el Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en aquest registre i en cas contrari en el registre oficial en el que hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzades pel Registre Mercantil.
Mínim d'acreditació:
14.913,45 €
Observacions:
Atès que el contracte es divideix en lots, l'import mimim a acreditar serà:

LOT 1: 6.903,75-.¤
LOT 2: 6.664,50-.¤
LOT 3: 1.345,20-.¤
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
a) L'empresa licitadora, aportarà una relació dels principals subministres efectuats en els darrers 3 anys de naturalesa igual o similar, segons la descripció de l'objecte del contracte, que incloguin imports, dates i destinataris, on l'import acumulat de tots els projectes en l'any de major execució, ha de ser com a mínim el 70% de l'anualitat mitjana del contracte.

S'acreditarà mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic o, quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari acompanyada dels documents en qüestió, en poder del mateix que acreditin la realització de les prestació on es deixi constància de l'import dels treballs, l'objecte contractual, el nom del client i l'any d'execució. En cas que aquesta relació consti al RELI, no caldrà acreditar-ho, sempre i quan en el mateix, consti validat amb un SI per l'òrgan competent.
Mínim d'acreditació:
6.959,61 €
Observacions:
Atès que el contracte es divideix en lots, l'import mínim a acreditar serà:

LOT 1: 3.221,75-.¤
LOT 2: 3.110,10-.¤
LOT 3: 627,76-.¤

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'anuncis

Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya