Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

CONTRACTE DE PRESTACIÓ DEL SERVEI D'ATENCIÓ DOMICILIÀRIA

Òrgan de contractació:
Institut Municipal de Serveis Socials de Tarragona
Codi d'expedient:
381/18
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis socials i de salut
Procediment de licitació:
Obert
Compra d'innovació:
No

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Contracte per a la prestació dels servei d'atenció domiciliària (SAD) de l'Institut Municipal de Serveis Socials de Tarragona.
Pressupost de licitació:
4.262.919,44 € sense IVA 4.689.211,38 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Tarragona
Termini de presentació d'ofertes:
17/04/19 23:59 h
Observacions:
Atès que l'aplicació del perfil del contractant no permet la inclusió de subcriteris i de puntuació amb decimals, se significa que els criteris d'adjudicació i la puntuació correcta estan establerts en el plec de clàusules administratives particulars.
Valor estimat del contracte:
10.231.006,80 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Única pròrroga d'una durada de dos anys.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 20.00 - Criteri: Adequació de la proposta de gestió i funcionament del servei: definició d¿objectius i de funcions, planificació de la intervenció, estructura de funcionament, gestió de recursos humans i compromís social de l¿empresa (fins a 20,5 punts)
Ponderació: 16.00 - Criteri: Propostes de protocols i procediments per la millora de l'atenció. Presentar els següents protocols dels que és valorarà el contingut, estructura, seguiment i criteris d'avaluació (fins a 16 punts)
Ponderació: 11.00 - Criteri: Sistema de coordinació (continguts, mètodes, eines, calendaris, etc.) entre treballadors d'atenció directa i coordinació tècnica que afavoreixi la seva participació activa en l'elaboració i l'avaluació dels plans de treball, etc. (fins a 11 punts)
Ponderació: 10.00 - Criteri: Sistema de gestió i de control presencial (fins a 10 punts)
Ponderació: 10.00 - Criteri: Pla de formació dels professionals (fins a 10 punts)
Ponderació: 2.00 - Criteri: Millores proposades (fins a 2,5 punts)
Ponderació: 30.00 - Criteri: Oferta econòmica (fins a 30 punts)
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
85310000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
S'acreditarà per mitjà dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en el registre, i en cas contrari per les dipositades en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil hauran d'acreditar el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Mínim d'acreditació:
3.516.908,59 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
S'acreditarà mitjançant una relació dels principals serveis o treballs realitzats del mateix tipus o naturalesa en els últims tres anys que inclogui imports, dates i destinatari. Quan el destinatari sigui una entitat del sector públic, els serveis o treballs efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent. Si s'escau, aquests certificats han de ser comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.
Mínim d'acreditació:
1.641.224,01 €

Plecs

 

Documentació

 
Informe sobre la licitació SAD definitiu.pdf
PDF
PLIEGO CLAUSULAS ADMINISTRATIVAS.pdf
PDF
PLIEGO PRESCRIPCIONES TÈCNICAS.pdf
PDF
ANUNCI LICITACIÓ SAD.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Les indicades a la clàusula 22 i annex 1 del plec de clàusules administratives
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya