Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

CONTRACTE DE SUBMINISTRAMENTS MATERIAL INFORMÀTIC PER A L'AJUNTAMENT DE GRANOLLERS

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Granollers
Codi d'expedient:
2019/014-2018/095 (5/2019/43)
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment de licitació:
Obert
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Afegir annex 1 oferta econòmica Prestació 1
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament material informàtic, electrònic i de telecomunicacions de l'Ajuntament de Granollers
P1: Material relacionat a l' Annex I
P2: Material informàtic, electrònic i de telecomunicacions no inclòs a l'Annex I
Pressupost de licitació:
76.000,00 € sense IVA 91.960,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Granollers
Termini de presentació d'ofertes:
15/03/19 14:00 h
Observacions:
Aquesta licitació es tramita electronicament a través de la plataforma de licitació VORTAL:
https://community.vortal.biz/PRODSTS/Users/Login/Index?currentLanguage=ca&SkinName=aytogranollers
L'accés a la plataforma és totalment GRATUÏT.
Per accedir a la plataforma VORTAL, els licitadors que no estiguin donats d'alta hauran de registrar-se seguint instruccions que consten en el plec de clàusules administratives particulars d'aquest expedient.
US RECOMANEM que verifiqueu el vostre programari amb temps suficient abans de la finalització del termini de presentació d'ofertes. Les ofertes que entrin fora del termini establert en la plataforma de licitació quedaran excloses.
Us recordem que teniu a la vostra disposició el Servei d'Atenció al Client de VORTAL a través del correu info@vortal.es o a través del 902 02 02 90 de dilluns a divendres de 09:00 a 19:00 h
Teniu en compte que en el títol del Plec de Clàusules Administratives particulars encara que diu "Procediment Obert amb varis criteris d'adjudicació i tramitació simplificada" hauria de dir "Procediment Obert amb varis criteris d'adjudicació i tramitació ordinaria"
Valor estimat del contracte:
182.400,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Licitació electrònica) :
18/03/19 10:00 Plataforma VORTAL
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte serà prorrogable de forma expressa, sense que la durada de la seva vigència, incloses les pròrrogues, pugui excedir de 2 anys més.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 88.00 - Criteri: PRESTACIÓ 1 (P1) : Material informàtic, electrònic i de telecomunicacions recollit a l'annex I
Ponderació: 12.00 - Criteri: PRESTACIÓ 2 (P2) : Material informàtic, electrònic i de telecomunicacions no recollit a l'annex I
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
30000000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
El criteri per a l'acreditació de la solvència econòmica i financera serà el volum anual de negocis del licitador o candidat, que referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims conclosos haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor estimat del contracte quan la seva durada no sigui superior a un any, i almenys una vegada i mitjana el valor anual mitjà del contracte si la seva durada és superior a un any.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Atès l'article 89.3 de la LCSP el criteri per a l'acreditació de la solvència tècnica o professional serà el de l'experiència en la realització de subministraments del mateix tipus o naturalesa a què correspon l'objecte del contracte, que s'acreditarà mitjançant :
¿ Relació dels subministraments efectuats per l'interessat en el curs dels 3 últims anys, indicant expressament l'import dels subministraments realitzats, el destí i la data/anualitat.
El requisit mínim serà que l'import anual acumulat en l'any de major execució sigui igual o superior al 70% del valor estimat del contracte, o de la seva anualitat mitjana si aquesta és inferior al valor estimat del contracte.

Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'anuncis

Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya