Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

18.01.2021 INCIDÈNCIA 16/01/2021, DE 04:10H A 19:00H EN DIVERSOS SERVEIS ALLOTJATS AL CENTRE DE PROCESSAMENT DE DADES DE LA GENERALITAT QUE VA AFECTAR, ENTRE ALTRES, LA DISPONIBILITAT DEL SERVEI DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA. LA INCIDÈNCIA JA HA ESTAT RESOLTA.

 

Assistència tècnica per al desplegament del Pla Director d'Infraestructures (PDI) 2021-2030: Procés de participació

Òrgan de contractació:
Consorci de l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM)
Codi d'expedient:
C-40/2018
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'arquitectura, serveis d'enginyeria i serveis integrats d'enginyeria, serveis de planificació urbana i serveis d'arquitectura paisatgista. Serveis connexos de consultors en ciència i tecnologia. Serveis d'assaigs i anàlisis tècnics
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
S'ha fet un canvi en la condició d'obligació d'un dels documents del sobre digital contingut en el sobre A. El document "Compromís constitució UTE" no és un document obligatori per a presentar l'oferta. Per altra banda, hi ha un error en l'anunci de licitació publicat al perfil del contractant, ja que no cal presentar el DEUC en aquesta licitació. En aquest cas la declaració responsable (annex A) del plec de Clàusules Adminsitratives substitueix el DEUC.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Assistència tècnica per al desplegament del Pla Director d'Infraestructures (PDI) 2021-2030: Procés de participació
Pressupost de licitació:
30.027,57 € sense IVA 36.333,35 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Catalunya
Termini de presentació d'ofertes:
12/12/18 13:00 h
Valor estimat del contracte:
30.027,57 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre amb criteris avaluables objectivament) :
16/01/19 14:00 A la seu de l'ATM, al C/Muntaner, 315-321 (08021) Barcelona
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 49.00 - Criteri: Oferta econòmica
Ponderació: 2.00 - Criteri: Elaboració d¿una eina digital instantània en les votacions que es realitzin en els processos de participació
Ponderació: 24.00 - Criteri: Proposta tècnica
Ponderació: 15.00 - Criteri: Equip humà
Ponderació: 10.00 - Criteri: Millores
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
71356200
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Acreditar un volum anual de negoci de l'empresa licitadora referit a l'any de major volum de negoci dels darrers tres anys per un import mínim de 45.000,00 ¤.
Mínim d'acreditació:
45.000,00 €
Observacions:
L'acreditació d'aquest import s'ha de fer mitjançant els comptes anuals aprovats i dipositats al Registre Mercantil, si l'empresa està inscrita en aquest registre, i en cas contrari pels dipositats al registre oficial en el qual estigui inscrit. Els empresaris individuals no inscrits al Registre Mercantil han d'acreditar el volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Justificant de l'existència d'una assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals per import igual o superior a 40.000 ¤.
Mínim d'acreditació:
40.000,00 €
Observacions:
L'acreditació d'aquest requisit s'ha d'efectuar per mitjà de certificat expedit per l'assegurador, en què constin els imports i riscos assegurats i la data de venciment de l'assegurança, i mitjançant el document de compromís vinculant de subscripció, en cas que en resulti adjudicatari, de l'assegurança exigida, pròrroga o renovació de l'assegurança, que garanteixi el manteniment de la seva cobertura durant tota l'execució del contracte.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Una relació dels principals serveis realitzats durant els darrers 3 anys d'àmbit similar a la de l'objecte d'aquest contracte per un import superior a 15.000 ¤, indicant el seu import, dates i destinataris públics o privats dels mateixos.
Observacions:
Els serveis o treballs efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Acreditar que per a l'execució del contracte es disposa d'un equip tècnic coneixedor de l'àmbit funcional i format, com a mínim, per un nombre de components i titulacions que es detallen a l'apartat N del quadre de característiques del plec de clàusules administratives.

Plecs

 

Documentació

 
Inf insuficiència mitjans C40 2018.pdf
PDF
Informe necessitats C40 2018.pdf
PDF
Acord aprovació C40 2018.pdf
PDF
Anunci licitació C40 2018.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Veure l'annex E del Plec de Clàusules Administratives
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya