Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

AssistŔncia tŔcnica per al desplegament del Pla Director d'Infraestructures (PDI) 2021-2030: ProcÚs de participaciˇ

Ďrgan de contractaciˇ:
Consorci de l'Autoritat del Transport MetropolitÓ (ATM)
Codi d'expedient:
C-40/2018
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'arquitectura, serveis d'enginyeria i serveis integrats d'enginyeria, serveis de planificaciˇ urbana i serveis d'arquitectura paisatgista. Serveis connexos de consultors en ciŔncia i tecnologia. Serveis d'assaigs i anÓlisis tŔcnics
Procediment de licitaciˇ:
Obert
Compra d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

Descripciˇ de l'esmena:
S'ha fet un canvi en la condiciˇ d'obligaciˇ d'un dels documents del sobre digital contingut en el sobre A. El document "CompromÝs constituciˇ UTE" no Ús un document obligatori per a presentar l'oferta. Per altra banda, hi ha un error en l'anunci de licitaciˇ publicat al perfil del contractant, ja que no cal presentar el DEUC en aquesta licitaciˇ. En aquest cas la declaraciˇ responsable (annex A) del plec de ClÓusules Adminsitratives substitueix el DEUC.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
AssistŔncia tŔcnica per al desplegament del Pla Director d'Infraestructures (PDI) 2021-2030: ProcÚs de participaciˇ
Pressupost de licitaciˇ:
30.027,57 € sense IVA 36.333,35 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
└mbit geogrÓfic:
Catalunya
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
12/12/18 13:00 h
Valor estimat del contracte:
30.027,57 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre amb criteris avaluables objectivament) :
16/01/19 14:00 A la seu de l'ATM, al C/Muntaner, 315-321 (08021) Barcelona
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisiˇ en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicaciˇ:
Ponderaciˇ: 49.00 - Criteri: Oferta econ˛mica
Ponderaciˇ: 2.00 - Criteri: Elaboraciˇ d┐una eina digital instantÓnia en les votacions que es realitzin en els processos de participaciˇ
Ponderaciˇ: 24.00 - Criteri: Proposta tŔcnica
Ponderaciˇ: 15.00 - Criteri: Equip humÓ
Ponderaciˇ: 10.00 - Criteri: Millores
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
71356200
Garantia provisional:
No
SolvŔncia econ˛mica i financera
MitjÓ de solvŔncia:
Xifra anual de negoci
Descripciˇ:
Acreditar un volum anual de negoci de l'empresa licitadora referit a l'any de major volum de negoci dels darrers tres anys per un import mÝnim de 45.000,00 Ą.
MÝnim d'acreditaciˇ:
45.000,00 €
Observacions:
L'acreditaciˇ d'aquest import s'ha de fer mitjanšant els comptes anuals aprovats i dipositats al Registre Mercantil, si l'empresa estÓ inscrita en aquest registre, i en cas contrari pels dipositats al registre oficial en el qual estigui inscrit. Els empresaris individuals no inscrits al Registre Mercantil han d'acreditar el volum anual de negocis mitjanšant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil
MitjÓ de solvŔncia:
Asseguranša d'indemnitzaciˇ
Descripciˇ:
Justificant de l'existŔncia d'una asseguranša de responsabilitat civil per riscos professionals per import igual o superior a 40.000 Ą.
MÝnim d'acreditaciˇ:
40.000,00 €
Observacions:
L'acreditaciˇ d'aquest requisit s'ha d'efectuar per mitjÓ de certificat expedit per l'assegurador, en quŔ constin els imports i riscos assegurats i la data de venciment de l'asseguranša, i mitjanšant el document de compromÝs vinculant de subscripciˇ, en cas que en resulti adjudicatari, de l'asseguranša exigida, pr˛rroga o renovaciˇ de l'asseguranša, que garanteixi el manteniment de la seva cobertura durant tota l'execuciˇ del contracte.
SolvŔncia tŔcnica i professional
MitjÓ de solvŔncia:
Treballs realitzats
Descripciˇ:
Una relaciˇ dels principals serveis realitzats durant els darrers 3 anys d'Ómbit similar a la de l'objecte d'aquest contracte per un import superior a 15.000 Ą, indicant el seu import, dates i destinataris p˙blics o privats dels mateixos.
Observacions:
Els serveis o treballs efectuats s'acreditaran mitjanšant certificats expedits o visats per l'˛rgan competent quan el destinatari sigui una entitat del sector p˙blic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjanšant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjanšant una declaraciˇ de l'empresari
MitjÓ de solvŔncia:
TŔcnics o unitats tŔcniques
Descripciˇ:
Acreditar que per a l'execuciˇ del contracte es disposa d'un equip tŔcnic coneixedor de l'Ómbit funcional i format, com a mÝnim, per un nombre de components i titulacions que es detallen a l'apartat N del quadre de caracterÝstiques del plec de clÓusules administratives.

Plecs

 

Documentaciˇ

 
Inf insuficiència mitjans C40 2018.pdf
PDF
Informe necessitats C40 2018.pdf
PDF
Acord aprovació C40 2018.pdf
PDF
Anunci licitació C40 2018.pdf
PDF
Condicions d'execuciˇ:
Veure l'annex E del Plec de ClÓusules Administratives
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya