Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Subministrament i servei de manteniment d'equipament informàtic

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sant Adrià de Besòs
Codi d'expedient:
1843/2018
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informàtica i serveis connexos
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Esmenar una de les característiques establertes en el plec de condicions tècniques en relació a la capacitat de la safata A3 de la multifunció tipus C, segons l'informe tècnic de 20 de novembre de 2018 publicat.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament i manteniment de l'equipament Informàtic que estarà destinat a actualitzar el parc d'equips multifunció necessaris i les característiques de cada ítem que estan detallades al Plec de condicions tècniques per a la contractació del subministrament i manteniment d'equipament informàtic.
Pressupost de licitació:
90.078,00 € sense IVA 108.994,38 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 anys
Àmbit geogràfic:
Sant Adrià de Besòs
Termini de presentació d'ofertes:
23/11/18 18:30 h
Observacions:
L'import del pressupost de licitació de 108.997,38 euros, amb IVA, inclou el subministrament i el manteniment dels 4 anys. El subministrament es durà a terme abans del 31/12/18 i el manteniment es farà durant 4 anys (2019-2022).
Valor estimat del contracte:
99.085,80 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre 2: Criteris avaluables objectivament) :
26/11/18 11:30 Serveis Generals de l'Ajuntament de Sant Adrià de Besòs (sisena planta)
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Criteri únic relacionat amb els costos
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
30120000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Veure apartat F.1 del quadre de característiques del plec de clàusules administratives.
Mínim d'acreditació:
37.157,18 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Veure apartat F.1 del quadre de característiques del plec de clàusules administratives.
Mitjà de solvència:
Instal·lacions tècniques i mesures per a garantir la qualitat
Descripció:
Veure apartat F.1 del quadre de característiques del plec de clàusules administratives.

Plecs

 

Documentació

 
1843-2018 informe necessitats contracte.pdf
PDF
1843-2018 Informe legalitat expedient.pdf
PDF
1843-2018 decret aprovacio expedient.pdf
PDF
1843-2018 Annex 1_Declaracio responsable.doc
DOC
1843-2018 Annex 2_Model oferta economica.doc
DOC
1843-2018 Annex 4_Declaracio subcontractacio.doc
DOC
1843-2018 Informe rectificacio Capacitat SafataA3.pdf
PDF
1843-2018 anunci licitacio.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Reciclatge del hardware i dels consumibles que formen part d'aquest contracte.
Compliment de les condicions salarials dels treballadors conforme al conveni col·lectiu sectorial i territorial aplicable.
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya