Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Contracte de serveis per l'assistència tècnica de la direcció d'obres i coordinació en matèria de seguretat i salut a les obres relacionades amb la millora de l'eficiència energètica de l'enllumenat exterior dels municipis de Caldes de Malavella, Pals, Riells i Viabrea, Sarrià de Ter, Sils i Vilablareix

Òrgan de contractació:
Diputació de Girona
Codi d'expedient:
2017/8659
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment de licitació:
Obert
Compra d'innovació:
No

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte de la licitació és la contractació de l'assistència tècnica per a la direcció d'obres i coordinació en matèria de seguretat i salut a les obres relacionades amb la millora de l'eficiència energètica de l'enllumenat exterior dels municipis:
Lot 1 - Caldes de Malavella
Lot 2 - Pals
Lot 3 - Riells i Viabrea
Lot 4 - Sarrià de Ter
Lot 5 - Sils
Lot 6 - Vilablareix
Pressupost de licitació:
70.553,26 € sense IVA 85.369,44 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
10 mesos
Àmbit geogràfic:
Girona
Termini de presentació d'ofertes:
20/12/18 14:00 h
Valor estimat del contracte:
70.553,26 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
6
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
6
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
6
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 60.00 - Criteri: Oferta econòmica
Ponderació: 15.00 - Criteri: Experiència tècnic Direcció obres
Ponderació: 15.00 - Criteri: Experiència tècnic coordinador Seguretat i Salut
Ponderació: 10.00 - Criteri: Formació addicional del director d'obres
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis del licitador que referit a l'any de major volum de negocis dels tres últims conclusos haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor estimat del contracte.
Lot Preu
Lot 1 Caldes de Malavella 19.105,02 ¤
Lot 2 Pals 18.288,38 ¤
Lot 3 Riells i Viabrea 22.184,69 ¤
Lot 4 Sarrià de Ter 15.525,00 ¤
Lot 5 Sils 18.111,78 ¤
Lot 6 Vilablareix 12.615,03 ¤
Observacions:
Si l'empresari està inscrit en el registre Mercantil ho acreditarà per mitjà dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en aquest Registre. En cas contrari per les dipositades en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit.

Les empreses que, per la seva prompte creació, encara no tinguin comptes anuals aprovats i dipositats el Registre Mercantil i els empresaris individuals acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant la presentació del model 390 (declaració anual IVA) o bé el model 303 (declaració mensual o trimestral IVA) quan sigui inferior a l'any. En el cas de què la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresa licitadora o contractista individual sigui inferior a tres anys, el requeriment d'acreditació del volum anual de negocis es podrà referir al període efectiu d'activitat de l'empresa. En el cas de què aquesta data sigui inferior a un any el requeriment podrà ser proporcional.
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Si el licitador és un contractista individual o una societat professional, justificant de l'existència d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals per import igual o superior al valor estimat del contracte:
Lot Preu
Lot 1 Caldes de Malavella 12.736,68 ¤
Lot 2 Pals 12.192,25 ¤
Lot 3 Riells i Viabrea 14.789,79 ¤
Lot 4 Sarrià de Ter 10.350,00 ¤
Lot 5 Sils 12.074,52 ¤
Lot 6 Vilablareix 8.410,02 ¤
Observacions:
Caldrà aportar el certificat expedit per l'assegurador, en el qual constin els imports i riscos assegurats i la data de venciment de l'assegurança, i mitjançant el document de compromís vinculant de subscripció, pròrroga o renovació de l'assegurança, en els casos en què sigui procedent
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Una relació dels principals serveis realitzats en els últims tres anys per l'empresa o pels directius o treballadors de l'empresa assignats al programa que es licita, i s'haurà d'incloure el seu import, dates i el destinatari, sigui públic o privat El requisit mínim de solvència serà que l'import acumulat del millor any d'execució ha de ser igual o superior al 70% de l'anualitat mitjana del contracte, d'acord amb els lots següents:
Lot Preu
Lot 1 Caldes de Malavella 8.915,68 ¤
Lot 2 Pals 8.534,58 ¤
Lot 3 Riells i Viabrea 10.352,85 ¤
Lot 4 Sarrià de Ter 7.245,00 ¤
Lot 5 Sils 8.452,16 ¤
Lot 6 Vilablareix 5.887,01 ¤
Observacions:
Quan el destinatari sigui una entitat del sector públic s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent.

Quan el destinatari sigui un subjecte privat s'acreditaran mitjançant un certificat expedit per aquest o, a manca d'aquest, mitjançant una declaració de l'empresari.

Si la relació dels principals serveis realitzats inclou que el seu destinatari és el mateix ens contractant, no serà necessari l'acreditació mitjançant certificat.

Quan el contractista sigui una empresa de nova creació, entenent com a tal aquella que tingui una antiguitat inferior a 5 anys, no hauran d'acreditar aquest mitjà de solvència tècnica.
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Indicació del personal tècnic o unitats tècniques, integrades o no a l'empresa, participants del contracte, especialment aquells encarregats del control de qualitat, i en concret, per cadascun dels lots:

¿ Un director d'Obra amb un mínim de 5 anys d'experiència. També haurà d'acreditar com a mínim haver realitzat un mínim de 5 direccions d'obra en l'àmbit de les instal¿lacions elèctriques amb un pressupost d'execució material de les obres mínim de 15.000,00 euros cada una.

¿ Un coordinador en matèria de Seguretat i Salut amb un mínim de 5 anys d'experiència i capacitat per la realització de les funcions de coordinació de seguretat i salut. També haurà d'acreditar com a mínim haver estat el Coordinador de Seguretat i Salut en execució de 5 obres, amb un pressupost d'execució material de les obres mínim de 15.000,00 euros cada una.
Observacions:
S'acreditarà mitjançant una relació del contractista on s'inclourà la indicació concreta del personal tècnic o unitats tècniques.

Tant el director d'obra com el coordinador en Seguretat i Salut ho acreditaran mitjançant un certificat de bona execució emès pel titular o promotor de l'obra.
En el cas de ser un contractista individual o una societat professional s'aportarà el certificat emès pel col·legi professional corresponent.
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Títols acadèmics i professionals de l'empresari i dels directius de l'empresa i, en particular, del responsable de l'execució del contracte així com dels tècnics encarregats directament de les mateixes, sempre que no s'avaluïn com un criteri d'adjudicació i en concret:

¿ La titulació del director d'Obra serà una titulació d'enginyer tècnic o superior.
¿ La titulació del coordinador en matèria de Seguretat i Salut serà una titulació d'enginyer tècnic o superior corresponent a Tècnic en Prevenció de Riscos Laborals.
Observacions:
S'acreditarà mitjançant còpia dels títols o acreditacions acadèmiques o professionals exigides.

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya