Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

443, 444, 445, 446/2018 Serveis d'Assistència tècnica per a la col·laboració amb la Intervenció general per a desenvolupar el programa anual de Control Financer de l'exercici 2018

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sabadell
Codi d'expedient:
443, 444, 445, 446/2018
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de comptabilitat, auditoria i tenidoria de llibres
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Es publiquen els nous annexos 3, 4, 5, 7 i 8, en format editable.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Col·laboració de firmes privades d'auditoria per coadjuvar amb la Intervenció general per tal de desplegar el programa anual de control financer de l'exercici 2018, d'acord amb el que disposa l'article 34 del Real Decret 424/2017, de 28 d'abril, pel qual es regula el règim jurídic del control intern en les entitats del Sector Públic Local.
Pressupost de licitació:
70.404,40 € sense IVA 85.189,32 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 mesos
Àmbit geogràfic:
Sabadell
Termini de presentació d'ofertes:
07/09/18 00:00 h
Observacions:
Per consultes o petició d'informació sobre el contracte adreceu-vos al telèfon i/o e-mail que consta a l'Apartat A del quadre-resum (Annex I del plec de clàusules administratives particulars).
Valor estimat del contracte:
70.404,40 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Obertura Sobre 3. Criteris de fórmula.) :
21/09/18 12:00 Intervenció general. Plaça Sant Roc, 1 Planta baixa. 08201 Sabadell
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
4
Oferta integradora:
No
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 50.00 - Criteri: Oferta econòmica
Ponderació: 10.00 - Criteri: Reunions de seguiment i control addicionals
Ponderació: 10.00 - Criteri: Experiència de l'equip de treball assignat a l'execució del contracte
Ponderació: 5.00 - Criteri: Millores de l'equip de treball en relació al mínim exigit per l'execució del contracte
Ponderació: 15.00 - Criteri: Memòria descriptiva del treballs a realitzar
Ponderació: 10.00 - Criteri: Anàlisi preliminar de riscos en l'execució del treball
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
S'acreditarà mitjançant els comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari hi estigués inscrit; en cas contrari, pels dipositats en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit.
Mínim d'acreditació:
85.189,32 €
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Justificant existència assegurança
Mínim d'acreditació:
100.000,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
L'import anual acumulat en l'any de major execució será igual o superior al 70% de l'anualitat mitjana del contracte.
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Titulacions acadèmiques i profesionals de l'empresari i del personal directiu de l'empresa i, en particular, el personal responsable de l'execució del contracte (equip de treball)

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya