Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Subministrament i instal.lació d'un sistema de càmeres de vídeo vigilància connectades en xarxa, i integrades amb la infraestructura informàtica corporativa de l'Ajuntament

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Constantí
Codi d'expedient:
1704/2018
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'Ajuntament de Constantí va concretar com un objectiu fonamental, implantar una sèrie de mecanismes que contribueixin a fer de Constantí una ciutat segura per als seus ciutadans i visitants i que permeti controlar diversos aspectes de la seguretat ciutadana i la seguretat vial
Pressupost de licitació:
65.039,49 € sense IVA 78.697,78 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 mesos
Àmbit geogràfic:
Constantí
Termini de presentació d'ofertes:
16/07/18 14:00 h
Valor estimat del contracte:
65.039,49 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
3
Oferta integradora:
No
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 100.00 - Criteri: Lot 1. Proposició econòmica
Ponderació: 100.00 - Criteri: Lot 2. Proposició econòmica
Ponderació: 80.00 - Criteri: Lot 3. Proposició econòmica
Ponderació: 20.00 - Criteri: Lot 3. Millores
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis, o bé volum anual de negocis en l'àmbit a què es refereix el contracte, per import igual o superior a l'exigit en l'anunci de licitació o en la invitació a participar en el procediment i en els plecs de contracte o, si no, a l'establert reglamentàriament.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels principals subministraments efectuats durant els últims tres anys, indicant-ne l'import, dates i destinatari, públic o privat. Els subministraments efectuats s'acrediten mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari és una entitat del sector públic o, quan el destinatari és un comprador privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari.
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Pel Lot 3 és necessari disposar de Document acreditatiu de la inscripció al Registre d'Empreses de Seguretat del Ministerio del Interior d'àmbit territorial nacional o autonòmic (Catalunya) per activitats autoritzades d'Instal·lació i manteniment d'aparells, dispositius i sistema de seguretat.

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya