Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

CONTRACTE DE SERVEIS DE SEGURETAT, CONTROL D'ACCÉS I AUXILIARS DE SERVEI DE CONCERTS EN RECINTE OBERT I EN RECINTE TANCAT DEL SERVEI DE JOVENTUT I DE LA FESTA MAJOR DE BLANCS I BLAUS AMB MESURES AMBIENTALS I ÈTIQUES

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Granollers
Codi d'expedient:
2018/027
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Prestació del servei de seguretat, control d'accés i auxiliars de servei de concerts en recinte obert i en recinte tancat del servei de joventut i de la festa major de blancs i blaus.
Pressupost de licitació:
31.604,00 € sense IVA 38.240,84 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Granollers
Termini de presentació d'ofertes:
31/05/18 14:00 h
Observacions:
Aquesta licitació es tramita electronicament a través de la plataforma de licitació VORTAL:
https://community.vortal.biz/PRODSTS/Users/Login/Index?currentLanguage=caHYPERLINK "https://community.vortal.biz/PRODSTS/Users/Login/Index?currentLanguage=ca&SkinName=aytogranollers"&HYPERLINK "https://community.vortal.biz/PRODSTS/Users/Login/Index?currentLanguage=ca&SkinName=aytogranollers"SkinName=aytogranollers.
L'accés a la plataforma és totalment GRATUÏT.
Per accedir a la plataforma VORTAL, els licitadors que no estiguin donats d'alta hauran de registrar-se seguint instruccions que consten en el plec de clàusules administratives particulars d'aquest expedient.
US RECOMANEM que verifiqueu el vostre programari amb temps suficient abans de la finalització del termini de presentació d'ofertes. Les ofertes que entrin fora del termini establert en la plataforma de licitació quedaran excloses.
Us recordem que teniu a la vostra disposició el Servei d'Atenció al Client de VORTAL a través del correu info@vortal.es o a través del 902 02 02 90 de dilluns a divendres de 09:00 a 19:00 h

Aclariment PCAP Clàusula III.3. apartat 3)
On diu: al pressupost o preu total de la contractació IVA exempt.
Ha de dir: al pressupost o preu total de la contractació IVA exclòs.
Valor estimat del contracte:
56.887,20 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Licitació electrònica) :
Plataforma VORTAL.
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte serà prorrogable de forma expressa per acord de l'òrgan de contractació per un any més, sense que la durada de la seva vigència, incloses les pròrrogues, pugui excedir de 3 anys, sempre que les seves característiques es mantinguin inalterables durant el seu període de duració. La pròrroga serà obligatòria per al contractista quan aquesta se li hagi comunicat amb una antelació mínima de 2 mesos a la finalització de la durada del contracte.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 75.00 - Criteri: A. Proposta econòmica: Pressupost o preu total de la contractació
Ponderació: 10.00 - Criteri: B1. Disposar d'un sistema de gestió ambiental, certificat ISO 14001 o equivalent
Ponderació: 15.00 - Criteri: B2. Disposar d'un sistema de gestió de seguretat i salut en el treball i reducció dels riscos laborals delsseus treballadors, certificat OHSAS 18001 o equivalent
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
79714000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
En el cas d'empreses constituïdes com a societat el volum anual de negocis del licitador o candidat, referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims conclosos haurà de ser com a mínim 1,5 el valor estimat
d'aquest contracte quan la seva duració no sigui superior a un any, i al menys 1,5 el valor anual mitjà del contracte si la seva duració es superior a 1 any.
S'acreditarà mitjançant còpies dels comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil o el registre
oficial en el que hagi d'estar inscrit, acompanyat del justificant conforme s'han dipositat aquests comptes.
En el cas d'empresaris que siguin persones físiques no inscrits en el Registre Mercantil, s'acreditarà el
volum anual de negoci mitjançant els llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
L'acreditació documental de la suficiència de la solvència econòmica i financera de l'empresari s'efectuarà
mitjançant declaració de l'empresari indicant el volum de negocis global de l'empresa, segons annex.
En tot cas, la inscripció en el Registre Oficial de Licitadors i Empreses Classificades del Sector Públic
acreditarà enfront de tots els òrgans de contractació del sector públic, a tenor de l'en ell reflectit i excepte
prova en contrari, les condicions de solvència econòmica i financera de l'empresari.
Observacions:
A partir del dia 9 de setembre de 2018 serà obligatòria la inscripció de les empreses licitadores en el Registre Electrònic d'empreses licitadores (RELI) de la Generalitat de Catalunya o en el Registre Oficial de
licitadors i empreses classificades del Sector públic (ROLECE), d'acord amb la previsió de la disposició transitòria tercera LCSP. La data màxima de la inscripció en el procediment de licitació és la data final de
presentació de proposicions.
Fins aquesta data l'acreditació de la capacitat i la solvència de l'oferta guanyadora es podrà realitzar amb
l'aportació documental corresponent.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
D'acord amb l'article 90.1.a) de la LCSP, l'import anual, sense incloure els impostos, que l'empresa licitadora ha de declarar com a executat durant l'any de superior execució en el decurs dels últims tres anys en
serveis o treballs de naturalesa igual o similar que els que constitueixen l'objecte d'aquest contracte ha de ser igual o superior al 70% de la anualitat mitjana del contracte.
El criteri de correspondència entre els serveis executats per l'empresa licitadora i els que constitueixen l'objecte del contracte és la pertinença al mateix subgrup de classificació, si el contracte està enquadrat en
algun dels que estableix el Reglament de la Llei de Contractes de les Administracions Públiques (RLCAP), Real Decret 1098/2001, de 12 d'octubre, i en cas contrari, la igualtat entre els tres primers dígits dels
respectius codis CPV.
La forma d'acreditar els treballs realitzats serà per mitjà de declaració responsable d'acord amb el model de l'Annex II d'aquest plec.
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
- D'acord amb l'article 90.1 de la LCSP, l'empresa licitadora ha d'estar autoritzada o inscrita bé en el Registre especial de seguretat de Catalunya o bé en el Registre general d'empreses de seguretat. L'acreditació es realitzarà mitjançant certificat expedits o visats per l'òrgan competent.

Plecs

 

Documentació

 
Annex II MODEL DECLARACIO RESPONSABLE SOLVENCIA TECNICA (3 ANYS).pdf
PDF
MODEL ANNEX I CONFIDENCIALITAT _UN SOBRE_.pdf
PDF
2018_027 ANUNCI LICITACIO SEGURETAT JOVENTUT I FMBIB.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Les condicions d'execució queden establertes en el Plec de clàusules administratives particulars i el Plec de prescripcions tècniques particulars.
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya