Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Ampliació i reforma de la seu del Consell Comarcal de l'Alta Ribagorça (ampliació d'espais per millorar i ubicar serveis i supressió de barreres arquitectòniques)

Òrgan de contractació:
Consell Comarcal de l'Alta Ribagorça
Codi d'expedient:
"(Expedient 147 2017 224 L 08 09)
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Construcció
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
La seu del Consell Comarcal de l'Alta Ribagorça és un edifici que la corporació va adquirir a EHNER l'any 1990 i va condicionar com tal seu durant l'any 1991 iniciant la seva funció a finals d'aquest any.
Es tracta d'un edifici situat al conjunt construït per ENHER els anys 40 tenint, aquest edifici concret, la funció d'allotjament - residència destinat a les necessitats de dita empresa hidroelèctrica.
L'actuació de 1991 va consistir en reformes de distribució d'espais i estructurals a la planta baixa (creació de la recepció, sala de plens, despatxos, accés) així com certes operacions de condicionament a les plantes primera i sota coberta.
Uns vuit anys desprès, es van plantejar unes segones obres de condicionament i habilitació d'espais en el context de la creació de l'actual sala de sessions, desplaçament del despatx de la Presidència, reubicació dels Serveis Socials i Gerència i altres actuacions puntuals.
Actualment l'edifici de la seu comarcal te pendents dues qüestions :
- Necessitat de més espai de treball / disponibilitat d'espai per ubicar-lo.
- Necessitat de salvar barreres arquitectòniques en l'accés a les plantes primera i sota coberta i de comptar amb un bany adaptat.
Per tractar les anteriors mancances, fou encarregada la redacció d'un projecte de reforma i condicionament el qual va ser aprovat inicialment pel Ple 184-3/2017 8; 11/10/2017 i, desprès de la seva tramitació, definitivament pel Ple 187-1/2018 8; 22/03/2018.
Es concreten les obres en l'habilitació de nous espais operatiu a la part del darrera de l'edifici, ocupant part de l'antic jardí i integració de dits espais a l'edifici general i en les obres de reforma a l'edifici existent per a la instal·lació d'un aparell elevador i la formació d'un bany adaptat.
Pressupost de licitació:
167.132,41 € sense IVA 202.230,21 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 mesos
Àmbit geogràfic:
Pont de Suert
Termini de presentació d'ofertes:
16/05/18 23:59 h
Observacions:
Addicionalment, (però, tot i que valorat, només incorporable com millores sense cost per la corporació contractant o com obres addicionals), també s'han calculat, dins del mateix objecte de l'actuació, algunes unitats de millora que, cas de poder se realitzar, aportarien un valor afegit a l'equipament i que consistirien en la instal·lació de dues partides de paviment laminat sobre el paviment existent a les plantes primera i sota coberta de l'edifici, l'adequació dels banys de la planta primera i la substitució de la caldera i adequació de la instal·lació de calefacció.

Vist l'anterior, constitueix l'objecte del contracte el de dur a terme les obres d'ampliació i reforma de la seu del consell comarcal de l'Alta Ribagorça consistents en l'ampliació de nous espais, la supressió de barretes arquitectòniques mitjançant la instal·lació d'un aparell elevador i formació d'un bany adaptat i, addicionalment, altres possibles millores.
Valor estimat del contracte:
167.132,41 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Durada del contracte i possibles pròrrogues. Durada. La durada del contracte serà com màxim de 60 dies respecte a cadascuna de les obres. Aquest termini es comptarà, un cop adjudicades les obres, formalitzats els contractes i des del dia següent a la data de signatura de l'acta de comprovació del replanteig. Possibles pròrrogues. Excepcionalment, si per circumstàncies sobrevingudes, incidències en la programació de les obres, imprevistos o altres causes i sempre que no es desvirtuï cap aspecte relacionat amb la satisfacció de les necessitats perseguides amb els contractes ni tampoc terminis de justificació de finançaments subvencionats o que l'ajornament en la terminació no produís problemes de difícil reparació, es podrà autoritzar prórrogues en la terminació de les obres fins 30 dies addicionals al termini de finalització.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 10.00 - Criteri: C.3.1.4.1.1.- Presentació i compromís d'execució d'un programa de treball que compatibilitzi mesures compromeses en relació a l'adaptació del curs de les obres amb el funcionament simultani dels servei ubicats a l'edifici.
Ponderació: 10.00 - Criteri: C.3.14.2.1.- Valoració de l¿oferta econòmica. A partir del pressupost base de licitació (preu sense IVA) del projecte principal, el proponent podrà oferir la realització de les obres per un preu més baix, fent-ho constar així a l¿oferta. Puntuació màxima
Ponderació: 80.00 - Criteri: C.3.14.2.2.- Compromís de realització de millores. Puntuació màxima d¿aquest apartat 80 punts
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
45211350
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
La solvència econòmica i financera de l'empresari s'ha d'acreditar mitjançant justificant de l'existència, vigència i aplicabilitat a l'obra licitada d'una assegurança de responsabilitat civil per un import igual o superior al Pressupost base de licitació. Aquest document l'incorporarà al sobre A.
Solvència tècnica i professional
Descripció:
- Relació d'obres executades en el curs dels cinc darrers anys, avalada per certificats del client o administració contractant de bona execució; aquests certificats han d'indicar una breu descripció de les obres, l'import, les dates i el lloc d'execució de les mateixes i s'ha de precisar si es van dur a terme segons les regles per les quals es regeix la professió i es van portar normalment a bon terme.
- Declaració en què s'indiqui el personal tècnic o els organismes tècnics, tant si estan integrats en l'empresa com si no, i dels mitjans tècnics dels quals aquesta disposi per a l'execució de les obres, acompanyada dels documents acreditatius corresponents.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya