Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Contractació dels treballs de Direcció Facultativa del servei de manteniment, conservació i reparació dels elements de la carretera del Pont del Molinet i accessos així com de la passarel.la per a vianants paral.lela al pont

Òrgan de contractació:
Consell Comarcal del Barcelonès
Codi d'expedient:
60CT/2017
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
No
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Publicació d'enllaços
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Contractació dels treballs de Direcció Facultativa del servei de manteniment, conservació i reparació dels elements de la carretera del Pont del Molinet i accessos, infraestructura de titularitat comarcal, així com de la passarel¿la per a vianants paral¿lela al pont, via de titularitat municipal propietat de l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet entre l'1 d'abril de 2018 i 31 de desembre de 2020
Pressupost de licitació:
13.200,00 € sense IVA 15.972,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys 9 mesos
Àmbit geogràfic:
Barcelonès
Termini de presentació d'ofertes:
15/03/18 12:00 h
Valor estimat del contracte:
22.800,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Obertura de pliques :
22/03/18 10:30 Sala planta baixa de la seu del Consell Comarcal del Barcelonès al carrer de les Tàpies, 4 de Barcelona
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada d'aquesta contractació es podrà prorrogar per mutu acord de les parts, per un període màxim de dos anys més, mantenint-se sense alteració les condicions contractuals durant el període de pròrroga. Aquesta pròrroga dependrà del perllongament de la vigència del contracte principal amb el que es vincula, que correspon al servei de manteniment del pont i passarel¿la

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
BOP:
Accés al BOP - 20/02/18
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 30.00 - Criteri: Oferta econòmica
Ponderació: 20.00 - Criteri: Incorporació diferenciada de Coordinador
Ponderació: 30.00 - Criteri: Mitjans personals adscrits al contracte
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
71520000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Documentació que acrediti que el volum anual de negocis del licitador en els dos exercicis anteriors és d'import igual o superior a la despesa establerta en la licitació com a pressupost màxim de licitació (13.200 euros)
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
- documentació que acrediti que el licitador disposa d'assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals que cobreixi danys per import com a mínim de 13.200 euros
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació de treballs o serveis similars als que s'inclouen en l'objecte del contracte executats durant els darrers tres anys
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Títols acadèmics i professionals dels tècnics que es proposi adscriure a l'execució del contracte

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya