Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

18.01.2021 INCIDÈNCIA 16/01/2021, DE 04:10H A 19:00H EN DIVERSOS SERVEIS ALLOTJATS AL CENTRE DE PROCESSAMENT DE DADES DE LA GENERALITAT QUE VA AFECTAR, ENTRE ALTRES, LA DISPONIBILITAT DEL SERVEI DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA. LA INCIDÈNCIA JA HA ESTAT RESOLTA.

 

serveis de càrrega, inspecció visual, inspecció periòdica i manteniment dels extintors utilitzats al Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament i a la Guàrdia Urbana de Barcelona, i lloguer dels extintors utilitzats a les accions formatives externes del Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament, amb mesures de contractació pública sostenible.

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Barcelona
Unitat de contractació:
Gerència de Seguretat i Prevenció
Codi d'expedient:
20174462
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de manteniment i reparació
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
serveis de càrrega, inspecció visual, inspecció periòdica i manteniment dels extintors utilitzats al Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament i a la Guàrdia Urbana de Barcelona, i lloguer dels extintors utilitzats a les accions formatives externes del Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament, amb mesures de contractació pública sostenible.
Pressupost de licitació:
111.683,43 € sense IVA 135.136,95 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
23/01/18 23:59 h
Observacions:
Per a consultes del Plec tècnic: Sr. A. Cabeza ( Telf: 93.291.53.07 email: acabeza@bcn.cat) / Per a consultes del Plec de clàusules administratives: Sr. E. Vives ( Telf: 93.291.57.74 email: contractacio_psim@bcn.cat)
Valor estimat del contracte:
208.811,75 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Obertura de pliques (Lectura Acta I, obertura sobres 2 i proposta adjudicació, si s'escau) :
02/02/18 10:30 Pl. Carles Pi i Sunyer, 3a planta. 08002 BCN. Gerència Seguretat i Prevenció
Obertura de pliques (Mesa de contractació III, lectura acta sessió anterior, lectura informe tècnico i proposta d'adjudicació si s'escau) :
15/02/18 12:45 Gerència de Seguretat i Prevenció - Pl. Carles Pi i Sunyer, 8-10, 3a planta, 08002, BCN

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
BOP:
Accés al BOP - 03/01/18
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 80.00 - Criteri: oferta econòmica
Ponderació: 20.00 - Criteri: mesures socials
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
50413200
Garantia provisional:
No

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya