Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

ACTUACIÓ TÈCNICA PLANIFICADA, de les 14:50 a les 16 hores de dimecres 21/08/2019, que pot provocar un tall de 10 minuts en el servei.

 

CONTRACTACIÓ ANTICIPADA DEL SUBMINISTRAMENT DE CARBURANT PER ALS VEHICLES I DIPÒSITS MUNICIPALS

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Calonge i Sant Antoni
Codi d'expedient:
5914/2017
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
No
Compra d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Contractació anticipada del subministrament de carburant per als vehicles i dipòsits municipals
Pressupost de licitació:
82.644,62 € sense IVA 99.999,99 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Calonge
Termini de presentació d'ofertes:
17/11/17 14:00 h
Observacions:
El pressupost base de licitació, es subdivideix de la següent manera, d'acord amb els dos lots del contracte:

Lot 1: 41.322,32¤ + 8.677,68¤ (IVA 21%): 50.0000,00¤
Lot 1: 41.322,32¤ + 8.677,68¤ (IVA 21%): 50.0000,00¤
Valor estimat del contracte:
181.818,21 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Obertura de pliques (Obertura sobre núm. 1 i 2) :
22/11/17 09:00 Sala de Plens
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte podrà prorrogar-se per a dues anualitats més.

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
2
BOP:
Accés al BOP - 02/11/17
Criteris d'adjudicació:
Criteri únic relacionat amb els costos
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
09132000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Lot 1 i Lot 2:
Declaració relativa a la xifra anual de negocis del licitador o candidat, que referit a cadascun dels tres últims anys conclosos haurà de ser almenys del 100% del valor estimat del contracte.
El volum anual de negocis dels licitadors s'acreditarà mitjançant certificació del Registre Mercantil dels comptes anuals dipositats el licitador, si l'empresari estigués inscrit en aquest registre, i en cas contrari pels comptes anuals dipositats en el registre oficial que hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Alternativament a aquesta documentació es podrà presentar certificat de l'import net de la xifra de negocis de l'AEAT (Agència Estatal d'Administració Tributària) dels anys corresponents.
Si el licitador és una persona física i no està obligat a portar llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil podrà substituir aquesta sistemàtica de justificació per l'aportació d'una declaració responsable en la que manifesti aquesta situació i la documentació de què disposa per verificar per el seu volum anual de negocis (exemple: declaració del volum de negocis de les declaracions de les rendes corresponents...)
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Lot 1 Lot 2:
Una relació dels principals subministraments i serveis o treballs realitzats en els últims 5 anys que inclogui import, dates i destinatari, públic o privat, relacionats amb l'objecte del contracte.
S'exigeix que el licitador haurà d'acreditar com a executat (sense incloure impostos) un import equivalent al 100% del valor estimat del contracte de cada lot en subministraments de similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte.
A efectes de determinar la correspondència entre els subministraments executats pel licitador i els que constitueixen l'objecte del contracte, quan hi hagi classificació aplicable a aquest últim s'atendrà a la pertinença al mateix subgrup de classificació i en la resta de casos a la igualtat dels dos primers dígits dels seus respectius CPV.
Els subministraments, serveis o treballs efectuats s'acrediten mitjançant certificats de bona execució (d'acord amb el model Annex 1.5 del plec de clàusules regulador de la contractació) realitzats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del secotr públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, motivant la impossibilitat de l'obtenció dels anteriors, mitjançant una declaració de l'empresari; si escau, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.
S'acreditaran, com a mínim, tots els certificats suficients corresponents als cinc anys inclosos en la relació aportada d'aquests serveis o treballs realitzats, segons l'establert als paràgrafs anteriors, que, entre tots, permeti assolir el mínim de solvència exigit.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya