Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Servei de suport a usuaris (help-desk), assistència tècnica, manteniment i desenvolupament de la xarxa d'informàtica i de comunicació dels centres de l'Ajuntament de Cunit i l'adquisició de material informàtic i reparació dels equips

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Cunit
Codi d'expedient:
GE-909/2017
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informàtica i serveis connexos
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei de manteniment de l'equipament informàtic, assistència tècnica, resolució de les avàries, suport sobre el programari habitual i desenvolupament de la xarxa informàtica i de comunicació de l'Ajuntament de Cunit, Així com, l'adquisició de material informàtic pel manteniment i reparació dels equips.
El suport es donarà via telemàtica amb eines de control remot o presencial quan la situació ho requereixi, d'acord amb el que estableix el plec de prescripcions tècniques particulars que regeix aquesta licitació
Pressupost de licitació:
80.833,04 € sense IVA 97.807,97 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Cunit
Termini de presentació d'ofertes:
09/10/17 14:00 h
Valor estimat del contracte:
173.566,08 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Aquest contracte podrà ser objecte de dues pròrrogues d'una durada d'un any cadascuna d'elles. La pròrroga haurà de ser sol·licitada pel contractista adjudicatari del contracte tres mesos abans de la fialització de la seva vigència inicial. Si el contractista no sol·licita la pròrroga del contracte en el termini esmentat s'entendrà que renúncia a l'exercici d'aquest dret.

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
BOP:
Accés al BOP - 22/09/17
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 46.00 - Criteri: Proposta econòmica
Ponderació: 5.00 - Criteri: Millora econòmica preu/hora en horari no habitual servei 24x7
Ponderació: 14.00 - Criteri: Pla de treball: organització i metodologia del servei
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
72500000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Mínim d'acreditació:
300.000,00 €
Mitjà de solvència:
Patrimoni nét
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
En els darrers cinc anys s'haurà d'acreditar haver celebrat un contracte per import igual o superior al de la present licitació
Mínim d'acreditació:
1,00 €
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució

Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya