Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Servei de manteniment del sistema de climatització del Pavellò Ave Maria i de l'Edifici Salvany del Departament de Salut

Òrgan de contractació:
Departament de Salut
Codi d'expedient:
SA-2017-332
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de manteniment i reparació
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
No
Compra pública d'innovació:
No

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte d'aquest contracte és el servei de manteniment del sistema de climatització (calefacció i refrigeració) de diverses dependències del Departament de Salut per
assegurar la seva conservació i bon funcionament, i inclou les prestacions següents:
- Prestació 1: manteniment preventiu, normatiu i conductiu
- Prestació 2: manteniment correctiu
El contracte també inclou el subministrament del material de reposició no inclòs en el preu del servei, de forma que determina que aquest sigui un contracte mixt i conté prestacions
corresponents al contracte de serveis i al de subministraments. La prestació que té més importància des del punt de vista econòmic és la del servei, és per això que s'aplicaran les
normes previstes pel contracte de serveis.
Pressupost de licitació:
68.375,00 € sense IVA 82.733,75 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
6 mesos
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
19/07/17 14:00 h
Observacions:
Lloc de presentació de les proposicions: Registre del Departament de Salut, Edifici Salvany, c/ Roc Boronat, 81-95,
08005-Barcelona. La documentació s'haurà d'adreçar al Servei de Contractació (a l'atenció de Teresa Borsot).

Així mateix, us recordem que cal que les escriptures de poder siguin còpia autèntica i estiguin validades per l'Assessoria Jurídica del
Departament de Salut (Travessera de les Corts, 131-159, Pavelló Ave Maria, tel. 93 556 6397).

Caldrà indicar en tots els sobres els lots als quals licita.

Per participar en la licitació les empreses han de presentar tres sobres:

Sobre A: un sobre marcat amb la lletra A om també s'hi ha d'indicar el nº del/s lot/s al qual/s es licita i que haurà de tenir el següent contingut:
- Annex 1 Declaració responsable
- DEUC
- l'Annex B del Plec de Prescripcions Tècniques acreditatiu d'haver visitat les dependències objecte de la contractació

Sobre B: un sobre marcat amb la lletra B, que inclogui la part de l'oferta sotmesa a criteris de valoració subjectius o ponderables en funció d'un judici de valor. En aquest sobre s'hi ha d'incloure només la documentació a la qual fa referència l'Annex 3 d'aquest Plec de Clàusules Administratives d'acord amb el contingut i la forma establerts en aquest Annex 3.

Sobre C: un sobre marcat amb la lletra C per cada empresa licitadora, que inclogui la part de l'oferta subjecta a criteris de valoració objectius o automàtics:
- Oferta econòmica, d'acord amb el model que s'adjunta a l'Annex 2 d'aquest Plec.

Per tal de rebre comunicacions automàtiques, mitjançant correu electrònic, de totes les publicacions que es facin sobre aquest expedient
en el perfil del contractant, els licitadors s'hauran d'inscriure accedint a l'enllaç "Voleu que us informem de les novetats?", que trobaran a la
pàgina corresponent a l'anunci de licitació que es publiqui en el perfil.
Valor estimat del contracte:
140.750,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Obertura de pliques (Mesa Obertura SOBRE B) :
07/09/17 09:30 Sala 3 de la 2a plnata de l'Edifici Salvany
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Aquest contracte administratiu podrà ser prorrogat per mutu acord de les parts un cop finalitzi la seva vigència inicial, si bé la pròrroga no podrà superar aquesta durada inicial.

Dades de l'anunci

 
Divisió en lots:
Nombre de lots:
2
DOGC:
Accés al DOGC - 29/06/17
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 60.00 - Criteri: Preu de manteniment preventiu (PRESTACIÓ 1)
Ponderació: 20.00 - Criteri: Preu de la mà d'obra en els treballs de manteniment correctiu (PRESTACIÓ 2)
Ponderació: 20.00 - Criteri: Metodologia o Pla de Treball
S'accepten variants:
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
El volum anual de negocis del licitador o candidat, que referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims finalitzats ha de ser almenys igual al valor estimat dels lots als quals es liciti.
Observacions:
Forma d'acreditació: S'acreditarà per mitjà dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en el registre, i en cas contrari per les dipositades en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil d'acreditar el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Experiència en la realització de treballs del mateix tipus o naturalesa a què correspon l'objecte del contracte, que s'acreditarà mitjançant la relació dels treballs efectuats per l'interessat en el curs dels cinc últims anys, corresponents al mateix tipus o naturalesa a què correspon l'objecte del contracte, avalats per certificats de bona execució, i el requisit mínim serà que l'import anual acumulat en l'any de major execució sigui igual o superior al 50% del valor estimat dels lots als quals es presenten, o de la seva anualitat mitjana si aquesta és inferior al valor estimat del contracte.
Observacions:
Forma d'acreditació: S'acreditarà mitjançant una relació dels principals serveis o treballs realitzats en els últims cinc anys que inclogui import, dates i el destinatari, públic o privat, dels mateixos. Els serveis o treballs efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, mancant aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari; si escau, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya