CONTRACTE DE SUBMINISTRAMENT PER PROCEDIMENT OBERT, OFERTA ECONÒMICAMENT MÉS AVANTATJOSA, ÚNIC CRITERI D'ADJUDICACIÓ AL PREU MÉS BAIX. EQUIPAMENT CAP DEL PONT DE SUERT
Constitueix l'objecte de la present licitació la contractació a un únic, a dos o tres adjudicataris la totalitat dels tres lots dels especificats tot seguit i detallats en document annex:
Lot número 1 ¿ Que consta d'un conjunt d'equipament, instrumental mèdic, mobiliari i complements especialitzats mèdics valorats en 33.520,00 ¤ de base, 7.039,20 ¤ d'IVA al 21% i 40.559,20 ¤ total. La definició concreta d'aquest equipament es troba descrita a l'apartat 2.1 "Plec mèdic" (pàgines 7 a 60 pel que fa a la definició, prestacions tècniques i funcionals, requeriments eventuals de servei tècnic durant el termini de garantia i requeriments de manteniment /pàgina 123 quant a amidaments i pressupost/tipus detallat) del document "AMPLIACIÓ I REFORMA DEL CAP DEL PONT DE SUERT ¿ MEMÒRIA EQUIPAMENT". La classificació en termes de vocabulari comú de contractes públics (CPV) que és predominant en aquest lot és la que correspon al codi 33100000 "Equipament mèdic".
Lot número 2 ¿ Que consta d'un conjunt de mobiliari, elements complementaris, estris generals i accessoris valorats en 33.795,00 ¤ de base, 7.096,95 ¤ d'IVA al 21% i 40.891,95 ¤ total. La definició concreta d'aquest equipament es troba descrita a l'apartat 2.2 "Plec mobiliari" (pàgines 61 a 121 pel que fa a la definició, prestacions tècniques i funcionals, requeriments eventuals de servei tècnic durant el termini de garantia i requeriments de manteniment /pàgina 124 quant a amidaments i pressupost/tipus detallat) del document "AMPLIACIÓ I REFORMA DEL CAP DEL PONT DE SUERT ¿ MEMÒRIA EQUIPAMENT". La classificació en termes de vocabulari comú de contractes públics (CPV) que és predominant en aquest lot és la que correspon al codi 33192000 "Mobiliari per a ús mèdic sanitari".
Lot número 3 ¿ QConjunt de mobiliari i equipaments complementaris que es detallen al document annex a la Memòria. El valor (i tipus de licitació) d'aquest tercer grup d'equipament és 14.190,58 ¤ de base, 2.980,02 ¤ d'IVA al 21% i 17.170,60 ¤ total
Pressupost de licitació:
81.505,58 € sense IVA
98.621,75 € IVA inclòs (21,00%)
Termini d'execució:
21/04/17
-
31/05/17
Àmbit geogràfic:
Pont de Suert
Termini de presentació d'ofertes:
05/04/17 15:00 h
Observacions:
L'objecte del contracte es defineix com el subministrament, instal¿lació, posada en funcionament, entrega i, en el seu cas, segons les especificacions del detall, les prestacions associades al termini de garantia i cobertura, també en el seu cas, dels requeriments de manteniment que s'hagin definit, tot l'anterior ubicat al centre d'atenció primària situat al carrer Canaleta, s/n de 25520 El Pont de Suert.
El contracte descrit té la qualificació de contracte administratiu de subministrament tal com estableix l'article 9 del Text refós de la Llei de contractes del sector públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre.
La definició concreta de l'equipament, les determinacions quant a condicions de subministrament, requeriments de qualitat i condicions específiques de garantia, posada en funcionament, formació i instruccions de funcionament als usuaris i altres continguts associats es troben detallades al DOCUMENT ANNEX 1
Valor estimat del contracte:
81.505,58 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Obertura de pliques
(CALENDARI INDICATIU:
10/03/2017 ¿ Publicació al Perfil del Contractant.
13/03/2017 - Publica BOP )
:
07/04/17 10:00
05/04/2017 - Finalització termini presentació d'ofertes
07/04/2017 - Mesa de contractació i possible proposta d'adjudicació
21/04/2017 - Possible adjudicació i contractació
31/05/2017 - Possible entrega, posada en funcionament i recepció
Pròrroga:
Sí
Informació complementària sobre la pròrroga:
Termini d'entrega. S'estima que el temps màxim des de la data de formalització de la contractació fins al subministrament, instal¿lació i posada en funcionament dels elements contractats ha de ser inferior a 40 dies naturals, sent aquest el termini màxim que s'estableix per fer efectiu completament el subministrament.
Malgrat el que s'acaba de dir, per motius justificats i així apreciats per l'òrgan de contractació, podran autoritzar-se pròrrogues sempre que les seves característiques romanguin inalterables durant el període de durada d'aquestes.
La pròrroga s'acordarà per l'òrgan de contractació a petició o no de l'adjudicatari. Serà obligatòria per a l'empresari, llevat que el contracte expressament prevegi el contrari, sense que pugui produir-se pel consentiment tàcit de les parts.
El contracte finalitzarà amb la signatura de l'acta de recepció dels béns subministrats, la qual es formalitzarà no més tard del mes següent a la finalització del termini del subministrament, certificació i liquidació en els termes establerts a la clàusula quarta.
L'import de la garantia serà el següent:
Si es presenta oferta per al LOT 1 serà de 1.005,60 ¤
Si es presenta oferta per al LOT 2 serà de 1.013,85 ¤
Si es presenta oferta per al LOT 3 serà de 425,72 ¤