Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

CONTRACTE DE SUBMINISTRAMENT PER PROCEDIMENT OBERT, OFERTA ECONÒMICAMENT MÉS AVANTATJOSA, ÚNIC CRITERI D'ADJUDICACIÓ AL PREU MÉS BAIX. EQUIPAMENT CAP DEL PONT DE SUERT

Òrgan de contractació:
Consell Comarcal de l'Alta Ribagorça
Codi d'expedient:
Expedient 110/2013-223-A-02-01 Decret 053/2017
Tipus d'expedient:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment de licitació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Constitueix l'objecte de la present licitació la contractació a un únic, a dos o tres adjudicataris la totalitat dels tres lots dels especificats tot seguit i detallats en document annex:

Lot número 1 ¿ Que consta d'un conjunt d'equipament, instrumental mèdic, mobiliari i complements especialitzats mèdics valorats en 33.520,00 ¤ de base, 7.039,20 ¤ d'IVA al 21% i 40.559,20 ¤ total. La definició concreta d'aquest equipament es troba descrita a l'apartat 2.1 "Plec mèdic" (pàgines 7 a 60 pel que fa a la definició, prestacions tècniques i funcionals, requeriments eventuals de servei tècnic durant el termini de garantia i requeriments de manteniment /pàgina 123 quant a amidaments i pressupost/tipus detallat) del document "AMPLIACIÓ I REFORMA DEL CAP DEL PONT DE SUERT ¿ MEMÒRIA EQUIPAMENT". La classificació en termes de vocabulari comú de contractes públics (CPV) que és predominant en aquest lot és la que correspon al codi 33100000 "Equipament mèdic".

Lot número 2 ¿ Que consta d'un conjunt de mobiliari, elements complementaris, estris generals i accessoris valorats en 33.795,00 ¤ de base, 7.096,95 ¤ d'IVA al 21% i 40.891,95 ¤ total. La definició concreta d'aquest equipament es troba descrita a l'apartat 2.2 "Plec mobiliari" (pàgines 61 a 121 pel que fa a la definició, prestacions tècniques i funcionals, requeriments eventuals de servei tècnic durant el termini de garantia i requeriments de manteniment /pàgina 124 quant a amidaments i pressupost/tipus detallat) del document "AMPLIACIÓ I REFORMA DEL CAP DEL PONT DE SUERT ¿ MEMÒRIA EQUIPAMENT". La classificació en termes de vocabulari comú de contractes públics (CPV) que és predominant en aquest lot és la que correspon al codi 33192000 "Mobiliari per a ús mèdic sanitari".

Lot número 3 ¿ QConjunt de mobiliari i equipaments complementaris que es detallen al document annex a la Memòria. El valor (i tipus de licitació) d'aquest tercer grup d'equipament és 14.190,58 ¤ de base, 2.980,02 ¤ d'IVA al 21% i 17.170,60 ¤ total
Pressupost de licitació:
81.505,58 € sense IVA 98.621,75 € IVA inclòs (21,00%)
Termini d'execució:
21/04/17 - 31/05/17
Àmbit geogràfic:
Pont de Suert
Termini de presentació d'ofertes:
05/04/17 15:00 h
Observacions:
L'objecte del contracte es defineix com el subministrament, instal¿lació, posada en funcionament, entrega i, en el seu cas, segons les especificacions del detall, les prestacions associades al termini de garantia i cobertura, també en el seu cas, dels requeriments de manteniment que s'hagin definit, tot l'anterior ubicat al centre d'atenció primària situat al carrer Canaleta, s/n de 25520 El Pont de Suert.

El contracte descrit té la qualificació de contracte administratiu de subministrament tal com estableix l'article 9 del Text refós de la Llei de contractes del sector públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre.

La definició concreta de l'equipament, les determinacions quant a condicions de subministrament, requeriments de qualitat i condicions específiques de garantia, posada en funcionament, formació i instruccions de funcionament als usuaris i altres continguts associats es troben detallades al DOCUMENT ANNEX 1
Valor estimat del contracte:
81.505,58 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Obertura de pliques (CALENDARI INDICATIU: 10/03/2017 ¿ Publicació al Perfil del Contractant. 13/03/2017 - Publica BOP ) :
07/04/17 10:00 05/04/2017 - Finalització termini presentació d'ofertes 07/04/2017 - Mesa de contractació i possible proposta d'adjudicació 21/04/2017 - Possible adjudicació i contractació 31/05/2017 - Possible entrega, posada en funcionament i recepció
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Termini d'entrega. S'estima que el temps màxim des de la data de formalització de la contractació fins al subministrament, instal¿lació i posada en funcionament dels elements contractats ha de ser inferior a 40 dies naturals, sent aquest el termini màxim que s'estableix per fer efectiu completament el subministrament. Malgrat el que s'acaba de dir, per motius justificats i així apreciats per l'òrgan de contractació, podran autoritzar-se pròrrogues sempre que les seves característiques romanguin inalterables durant el període de durada d'aquestes. La pròrroga s'acordarà per l'òrgan de contractació a petició o no de l'adjudicatari. Serà obligatòria per a l'empresari, llevat que el contracte expressament prevegi el contrari, sense que pugui produir-se pel consentiment tàcit de les parts. El contracte finalitzarà amb la signatura de l'acta de recepció dels béns subministrats, la qual es formalitzarà no més tard del mes següent a la finalització del termini del subministrament, certificació i liquidació en els termes establerts a la clàusula quarta.

Dades de l'anunci

 
Divisió en lots:
Nombre de lots:
3
BOP:
Accés al BOP - 13/03/17
Criteris d'adjudicació:
Criteri únic relacionat amb els costos
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
2.445,17 €
Compra d'innovació:
No
Classificació empresarial:
L'import de la garantia serà el següent: Si es presenta oferta per al LOT 1 serà de 1.005,60 ¤ Si es presenta oferta per al LOT 2 serà de 1.013,85 ¤ Si es presenta oferta per al LOT 3 serà de 425,72 ¤

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya