Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

INCIDÈNCIA RESOLTA: LA INCIDÈNCIA TÈCNICA EN LA CONNEXIÓ AMB EL CORREU CORPORATIU DE LA GENERALITAT QUE HA AFECTAT L'ENVIAMENT DE CORREUS DES DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA JA HA ESTAT RESOLTA

 

Implantació, configuració i manteniment de l'eina informàtica GD-Matrix per a la gestió de documents electrònics, de càrrega d'informació i documentació

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Mollet del Vallès
Unitat de contractació:
Ajuntament de Mollet del Vallès
Codi d'expedient:
COSE/16008
Tipus de tramitació:
Urgent
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informàtica i serveis connexos
Procediment d'adjudicació:
Obert
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Implantació i configuració segons allò establert pel Pla Director del Document Electrònic (PDDE) de l'Ajuntament de l'eina GD-Matrix, la seva integració amb Iarxiu i el seu manteniment, de conformitat amb les prescripcions del Plec de prescripcions tècniques (PPT). Addicionalment, és objecte del contracte la càrrega a GD-Matrix:
- la informació disponible en diverses bases de dades referent a l'arxiu físic per tal d'unificar la gestió de l'arxiu de l'Ajuntament independentment del seu suport.
- els documents digitalitzats de les actes dels plens de l'Ajuntament amb les metadades disponibles.
El licitador haurà d'aportar els serveis d'implantació i configuració de l'eina GD-Matrix i càrrega d'informació i documentació que permetin donar compliment a l'objecte del contracte esmentat, de conformitat amb les prescripcions del PPT.
Pressupost de licitació:
40.000,00 € sense IVA 48.400,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 mesos
Àmbit geogràfic:
Mollet del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
01/12/16 14:00 h
Observacions:
Es declara la urgència en la tramitació de l'expedient de contractació.
El termini de presentació de les ofertes és fins a les 14h de l'1 de desembre de 2016, vuit (8) dies naturals a comptar des de la publicació de l'anunci al BOPB.
D'acord amb la clàusula 13 del PCAP, s'estableixen uns terminis de fins al 28 de novembre de 2016 per a l'acceptació de preguntes, tres (3) dies naturals abans de finalitzar el termini de presentació de les ofertes; i de fins al 29 de novembre de 2016 per a la publicació de les respostes, dos (2) dies naturals abans de finalitzar el termini de presentació de les ofertes.
La durada del contracte es fixa en dos (2) mesos, comptats a partir de la formalització del contracte, sense possibilitat de pròrroga; però en tot cas, finalitzarà el 31 de desembre de 2016 i a partir d'1 de gener de 2017, un any de manteniment, en els termes establerts a la prescripció 4.6 del PPT.
Valor estimat del contracte:
40.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Obertura de pliques :
02/12/16 12:00

Dades de l'anunci

 
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 30.00 - Criteri: 1.1 Oferta de valor afegit
Ponderació: 15.00 - Criteri: 1.2 Oferta econòmica
Ponderació: 5.00 - Criteri: 1.3 Costos de manteniment d¿acord amb el cicle de vida del GD-Matrix
Ponderació: 15.00 - Criteri: 2.1 Metodologia proposada per a la implantació i configuració de GD-Matrix
Ponderació: 15.00 - Criteri: 2.2 Pla de formació i gestió del canvi
Ponderació: 10.00 - Criteri: 2.3 Pla de manteniment
Ponderació: 10.00 - Criteri: 2.4 Experiència de l'equip de treball
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
72212000
Garantia provisional:
No
Compra pública d'innovació:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Presentació d'una relació amb un volum global de negocis en els darrers tres anys que inclogui els imports, les dates i els seus beneficiaris públics o privats. Caldrà que la xifra de negocis global, en l'àmbit objecte del contracte, siguin per un import igual o superior, de mitjana anual a
Mínim d'acreditació:
45.000,00 €
Solvència tècnica i professional
Descripció:
Relació dels principals serveis o treballs de característiques similars al que ara es licita realitzats pel licitador en els darrers cinc anys, relació que ha d'incloure els imports, les dates, els seus beneficiaris públics o privats i avalats per certificacions de bona execució. Caldrà que aquests serveis o treballs siguin per un import igual o superior, de mitjana anual a
Mínim d'acreditació:
45.000,00 €

Plecs

 

Documentació

 
16008se Decret declaració urgència aprovació plecs i convocatòria licitació.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Les establertes en el Plec de clàusules administratives particulars (PCAP) i en el Plec de prescripcions tècniques (PPT), i específicament, en les clàusules 26 i 27 del PCAP.
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya