Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Prestació del servei de recollida de la fracció orgànica dels residus municipals (porta a porta)

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Centelles
Unitat de contractació:
Ajuntament de Centelles
Codi d'expedient:
2963.6
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte és la gestió del servei de recollida domiciliària de la fracció orgànica dels residus municipals (porta a porta) i del seu transport al centre de valorització, situat a la finca els Sots del Presseeguer
Pressupost de licitació:
184.545,46 € sense IVA 203.000,00 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Centelles
Termini de presentació d'ofertes:
05/12/16 14:00 h
Valor estimat del contracte:
184.545,46 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No

Dades de l'anunci

 
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
BOP:
Accés al BOP - 14/11/16
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
90511300
Garantia provisional:
2.768,18 €
Compra pública d'innovació:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Declaració sobre el volum global de negocis i, si escau, sobre el volum de negocis en l'àmbit d'activitats corresponents a l'objecte del contracte, referit com a màxim als tres últims exercicis
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Declaracions apropiades d'entitats financeres o, si escau, justificant l'existència d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Els comptes anuals presentats en el Registre Mercantil o en el Registre oficial que correspongui.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels principals serveis realitzats en els últims tres anys que inclogui import, dates i el destinatari, públic o privat, d'aquest.
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Integrades o no en l'empresa, participants en el contracte, especialment aquells encarregats del control de qualitat
Mitjà de solvència:
Mostres, descripcions i fotografies dels productes subministrats
Descripció:
Descripció de les instal·lacions tècniques, de les mesures empleades per l'empresari per garantir la qualitat i els medis d'estudi i recerca de l'empresa
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Titulacions acadèmiques i professionals del personal directiu de l'empresa i, en particular, del personal responsable de l'execució del contracte.
Mitjà de solvència:
Plantilla mitja anual
Descripció:
Declaració sobre la plantilla mitjana anual de l'empresa i la importància del seu personal directiu durant els tres últims anys, acompanyada de la documentació justificativa corresponent
Mitjà de solvència:
Maquinària, material i equip tècnic per a la execució del contracte
Descripció:
Declaració indicant la maquinària, material i equip tècnic del que es disposarà per a l'execució dels treballs o prestacions
Mitjà de solvència:
Mesures de gestió mediambiental
Descripció:
Disposar de mesures de control de qualitat

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya