Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Contracte de concessió de servei públic per a la gestió i explotació del gimnàs municipal de Moià

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Moià
Unitat de contractació:
Mesa de contractaciío de l'Ajuntament de Moià
Codi d'expedient:
2424/2022
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Concessió de serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Concessió de servei públic per a la gestió i explotació del Gimnàs Municipal de Moià, situat al carrer Feliu de Comadran 29 de Moià.
Pressupost de licitació:
48.000,00 € sense IVA 58.080,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
6 anys
Àmbit geogràfic:
Moià
Termini de presentació d'ofertes:
23/01/23 23:59 h
Valor estimat del contracte:
2.388.845,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Cànon d'explotació:
8.000,00 €
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
2 pròrrogues de 2 anys cadascuna
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 20.00 - Criteri: Proposta de millora del cànon
Ponderació: 15.00 - Criteri: Proposta manteniment correctiu o inversions instal·lacions tècniques
Ponderació: 12.00 - Criteri: Proposta ampliació horari d¿obertura
Ponderació: 8.00 - Criteri: Proposta d¿activitats esportives obertes a la ciutadania.
Ponderació: 8.00 - Criteri: Pla de Direcció, administració i atenció al públic
Ponderació: 14.00 - Criteri: Projecte esportiu
Ponderació: 8.00 - Criteri: Pla de comunicació
Ponderació: 6.00 - Criteri: Pla de manteniment i neteja
Ponderació: 9.00 - Criteri: Organització d'actes i esdeveniments esportius
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
92610000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Aportació d'una pòlissa de responsabilitat civil per riscos professionals per import mínim assegurat de 800.000¤, que cobreixi els riscos professionals derivats de l'execució del contracte.
S'acreditarà aportant còpia de les mateixa o certificat de l'asseguradora on constin els riscos assegurats, els imports i la data de venciment, així com el darrer rebut de pagament per tal d'acreditar la seva vigència durant tot el període de duració del contracte.
S'aportarà també compromís de renovació o pròrroga de l'assegurança per tal de garantir la seva vigència durant tot el període de durada del contracte, incloses les seves possibles pròrrogues.
Mínim d'acreditació:
800.000,00 €
Període:
anual
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Caldrà acreditar experiència suficient en la realització de les feines anàlogues a les que constitueixen l'objecte del contracte (és a dir, haver realitzat serveis de gestió d'instal·lacions esportives) mitjançant aportació de certificats de bona execució expedits o visats per l'òrgan competent (en cas de treballs realitzats per al sector públic) o certificats equivalents o declaració del empresari en cas de treballs realitzats per al sector privat, als quals s'acompanyarà dels documents que acreditin la realització de la prestació.
En qualsevol cas, els certificats o documents corresponents
comprendran els treballs realitzats en el curs dels darrers 3 (tres) anys i caldrà detallar import, dates, i destinatari de les feines realitzades.
L'import mínim anual acumulat referit a l'any de major execució dels 3 indicats, haurà de ser igual o superior al 70% del VEC o de l¿anualitat mitjana del contracte si aquesta és inferior al VEC.
Mínim d'acreditació:
3,00 €
Període:
3 anys
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Caldrà acreditar les titulacions acadèmiques i professionals de l¿empresari i del personal directiu de l¿empresa i, en particular, del personal responsable de l¿execució del contracte o, almenys, una declaració signada on constin aquestes titulacions, del personal responsable de l¿execució de la concessió, per tal d¿acreditar que reuneixen la formació adequada d¿acord amb la legislació vigent.
El personal assignat a l¿execució del contracte disposa del la titulació adequada per a exercir com a monitor/a de lleure , de conformitat amb el Decret 267/2016, de 5 de juliol, de les activitats d'educació en el lleure en les quals participen menors de 18 anys.
El personal assignat a l¿execució del contracte haurà de disposar de certificat negatiu de delictes de naturalesa sexual, d¿acord amb la llei 26/2015, de 28 de juliol, de modificació del sistema de protecció a la infància i l¿adolescència.
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
En el cas de que sigui una empresa de nova creació de conformitat amb el que estableix l'art. 90.4 LCSP, la solvència tècnica s'acreditarà de conformitat amb l'apartat 2.

Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya