Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Servei d'intervenció socioeducativa (SIS) de Castelldefels

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Castelldefels
Codi d'expedient:
SERV/2022000041
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis socials i de salut
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte d'aquest contracte consisteix en la prestació de la gestió del Servei d'intervenció Socioeducativa (SIS), en concret el que s'emmarca en la Línia 2 del Contracte programa 2022-2025 que té subscrit l'Ajuntament amb el Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya, i que es correspon amb el Servei d'atenció diürna: servei diürn per atendre infants i adolescents que estan en una situació de risc fora de l'horari escolar en els períodes lectius, que dona suport, estimula i potencia l'estructuració i el desenvolupament de la personalitat, la socialització, l'adquisició d'aprenentatges bàsics i l'esbarjo, i compensa les mancances dels infants i adolescents atesos mitjançant el treball individualitzat, grupal, en xarxa i en la comunitat.
Pressupost de licitació:
104.167,16 € sense IVA 114.583,88 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
1 any 5 mesos 14 dies
Àmbit geogràfic:
Castelldefels
Termini de presentació d'ofertes:
23/12/22 23:59 h
Valor estimat del contracte:
247.297,62 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada del contracte es podrà prorrogar per acord de l'òrgan de contractació. La o les pròrrogues seran per períodes anuals i fins a un màxim de 2 anys més. Aquest acord de pròrroga serà obligatori per l'empresa si es notifica com a mínim amb dos mesos d'anticipació a la data de finalització del contracte o de la pròrroga corresponent.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 60.00 - Criteri: Criteris avaluables mitjançant judicis de valor
Ponderació: 10.00 - Criteri: Oferta econòmica
Ponderació: 15.00 - Criteri: Supervisió
Ponderació: 15.00 - Criteri: Tallers
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
85311300
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
El volum anual de negocis referit al millor dels tres últims exercicis en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresa ha de tenir un valor igual o superior de 71.565,23 euros. En el cas de què aquesta data sigui inferior a un any el requeriment podrà ser proporcional.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Una relació dels principals serveis o treballs efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de, com a màxim els tres últims anys, en la qual se n'indiqui l'import, la data i el destinatari, públic o privat. Concretament, s'haurà d'acreditar que al llarg dels últims tres anys s'ha prestat mínim un servei d'intervenció socioeducativa no residencial per a infants i adolescents en situació de risc d'una durada de com a mínim un any.
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Lles empreses licitadores, d'acord amb l'art. 76.2 de la LCSP, hauran de presentar el compromís d'adscriure els mitjans personals i materials següents:

El perfil professional és el que ordena el Departament de Drets Socials de la Generalitat Catalunya al Contracte programa 2022-2025 que té signat amb l'Ajuntament. Concretament l'empresa licitadora haurà de garantir la dedicació presencial d'un tècnic o tècnica per aquest servei de com a mínim 30 hores setmanals, que haurà d'estar en possessió d'una titulació mínima de diplomatura o grau universitari d'educació social, i de dos integradors/ores social com a mínim 22,5 hores setmanals que haurà d'estar en possessió d'una titulació mínima de Cicle Formatiu de Grau Superior d'Integració Social i hauran d'estar vinculats amb l'entitat adjudicatària mitjançant un contracte de treball. Aquest compromís quedarà satisfet amb el compromís d'adscriure al contracte el personal objecte de subrogació.
Mitjà de solvència:
Maquinària, material i equip tècnic per a la execució del contracte
Descripció:
Lles empreses licitadores, d'acord amb l'art. 76.2 de la LCSP, hauran de presentar el compromís d'adscriure els mitjans personals i materials següents:

berenars o esmorzars saludables, jocs i materials que facilitin la tasca del reforç escolar, els tallers i el lleure (punt 3.5.1 del PPT).

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya