Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Subministrament de material de ferreteria, pintura i drogueria amb destinació a l'Ajuntament de Castelldefels

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Castelldefels
Codi d'expedient:
3/2022
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No

Descripció de l'esmena:
Publicació d'enllaços
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El present contracte té per objecte el subministrament periòdic de material de ferreteria, pintura i drogueria per les activitats diàries dels serveis de manteniment dels diferents departament municipal dins del concepte de treballs de manteniment, conservació i millores en edificis i equipaments del municipi.

Pressupost de licitació:
133.611,38 € sense IVA 161.669,76 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Castelldefels
Termini de presentació d'ofertes:
05/12/22 23:59 h
Observacions:
La justificació de la necessitat i la idoneïtat d'aquest subministrament està vinculada per l'obligació que tenen els ajuntaments de mantenir en òptimes i reglamentaries condicions d'ús els edificis, els equipaments, les instal·lacions i els centres municipals i pel subministrament del material destinat als programes de formació i inserció (FPF) en la modalitat de transició al treball (PPT) que tenen una finalitat educativa, formativa i professionalització i han d'esser facilitats a l'alumnat.

Aquest subministrament està relacionat amb la necessitat de poder realitzar els treballs que a diari sorgeixen en el manteniment, reparació i conservació dels edificis, equipament, centres i instal·lacions municipals, que exigeix seleccionar un proveïdor per a cada lot que ens faciliti un subministrament ràpid, eficaç i de qualitat.
Valor estimat del contracte:
360.750,73 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La duració del contracte serà de 2 anys comptadors a partir de la data de formalització del contracte, o, en el seu cas des de la data que consti en el propi contracte.La durada del contracte es podrà prorrogar per acord de l'òrgan de contractació. La o les pròrrogues seran per períodes anuals i fins a un màxim de 2 anys més. Aquest acord de pròrroga serà obligatori per l'empresa si l'avís de pròrroga es comunica com a mínim amb dos mesos d'anticipació a la data de finalització del contracte o de la pròrroga corresponent.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
3
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
3
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
3
DOUE:
Accés al DOUE - 02/11/22
DOUE:
Accés al DOUE (Correcció d'errades) - 25/11/22
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 50.00 - Criteri: Lot1. Percentatge de descompte
Ponderació: 10.00 - Criteri: Lot1. Millores relacionades temps lliurament material en casos urgència
Ponderació: 24.00 - Criteri: Lot1. Disposar d'un sistema de gestió informàtic amb portal web.
Ponderació: 16.00 - Criteri: Lot1. Disponibilitat de Catàleg
Ponderació: 50.00 - Criteri: Lot2. Percentatge de descompte
Ponderació: 10.00 - Criteri: Lot2. Millores relacionades temps lliurament material en casos urgència
Ponderació: 24.00 - Criteri: Lot2. Disposar d'un sistema de gestió informàtic amb portat web
Ponderació: 16.00 - Criteri: Lot2. Disponibilitat de catàleg
Ponderació: 50.00 - Criteri: Lot3. Percentatge de descompte
Ponderació: 10.00 - Criteri: Lot3. Millores relacionades temps lliurament material en casos urgència
Ponderació: 24.00 - Criteri: Lot3. Disposar d'un sistema de gestió informàtic amb portal web
Ponderació: 16.00 - Criteri: Lot3. Disponibilitat de catàleg
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Lot1. El volum anual de negocis referit al millor dels tres últims exercicis en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresa ha de tenir un valor igual o superior a 70.000¤
Mínim d'acreditació:
70.000,00 €
Observacions:
En cas que el licitador liciti a més d'un lot, caldrà que se sumin els imports de cada lot per determinar el mínim necessari.
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Lot2. El volum anual de negocis referit al millor dels tres últims exercicis en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresa ha de tenir un valor igual o superior a 18.000¤
Mínim d'acreditació:
18.000,00 €
Observacions:
En cas que el licitador liciti a més d'un lot, caldrà que se sumin els imports de cada lot per determinar el mínim necessari.
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Lot3. El volum anual de negocis referit al millor dels tres últims exercicis en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresa ha de tenir un valor igual o superior a 12.000¤
Mínim d'acreditació:
12.000,00 €
Observacions:
En cas que el licitador liciti a més d'un lot, caldrà que se sumin els imports de cada lot per determinar el mínim necessari.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Lot1. Relació dels principals subministraments realitzats d'igual o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte, en el curs de com a màxim, els tres (3) últims anys, que inclogui objecte, import, dates i el destinatari, públic o privat d'aquests, signada pel representant legal de l'empresa.
Mínim d'acreditació:
30.000,00 €
Observacions:
Mínim: En aquesta relació ha de constar subministraments, de característiques similars a l'objecte del contracte, pels següents imports mínims en algun dels tres (3) exercicis esmentats, en funció dels lots als quals presenti oferta. En cas que el licitador liciti a més d'un lot, caldrà que se sumin els imports de cada lot per determinar el mínim necessari.
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Lot2. Relació dels principals subministraments realitzats d'igual o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte, en el curs de com a màxim, els tres (3) últims anys, que inclogui objecte, import, dates i el destinatari, públic o privat d'aquests, signada pel representant legal de l'empresa.
Mínim d'acreditació:
10.000,00 €
Observacions:
Mínim: En aquesta relació ha de constar subministraments, de característiques similars a l'objecte del contracte, pels següents imports mínims en algun dels tres (3) exercicis esmentats, en funció dels lots als quals presenti oferta. En cas que el licitador liciti a més d'un lot, caldrà que se sumin els imports de cada lot per determinar el mínim necessari.
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Lot3. Relació dels principals subministraments realitzats d'igual o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte, en el curs de com a màxim, els tres (3) últims anys, que inclogui objecte, import, dates i el destinatari, públic o privat d'aquests, signada pel representant legal de l'empresa.
Mínim d'acreditació:
8.000,00 €
Observacions:
Mínim: En aquesta relació ha de constar subministraments, de característiques similars a l'objecte del contracte, pels següents imports mínims en algun dels tres (3) exercicis esmentats, en funció dels lots als quals presenti oferta. En cas que el licitador liciti a més d'un lot, caldrà que se sumin els imports de cada lot per determinar el mínim necessari.

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya