Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Servei de subministrament i col.locació d'elements de senyalització de la via pública de l'Ajuntament de Castelldefels (3 lots)

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Castelldefels
Codi d'expedient:
SUMIN/2022000026
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del present contracte és el subministrament i col·locació (segons tipus de material) de diversos tipus d'elements senyalitzadors de la via pública: senyalització vertical (de codi de circulació o indicativa i d'orientació) senyals circumstancials i d'obres, així com d'altres elements necessaris de sustentació, fixació i advertència, que tenen com a objectiu advertir, informar, ordenar, protegir i reglamentar el comportament dels usuaris de la via pública del municipi de Castelldefels.


Pressupost de licitació:
116.000,00 € sense IVA 140.360,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Castelldefels
Termini de presentació d'ofertes:
12/12/22 23:59 h
Observacions:
Aquest subministrament consisteix en l'adquisició i col·locació d'elements senyalitzadors de diversos tipus a la via pública, ja siguin cartells indicadors, plaques de carrer, cons senyalitzadors, separadors de carril, etc. Cal tenir en compte que és un material què s'utilitza de manera continuada i cal tenir en estoc per reposar o per afegir-ne en qualsevol moment. Les incidències què pot causar la manca d'aquest material cal resoldre-les de forma immediata i urgent ja que poden posar en risc la seguretat de les persones i per tant es necessari la disponibilitat d'aquest material. La finalitat de la instal·lació d'aquest tipus d'element, és el compliment dels requisits establerts en per un banda i principalment al codi de circulació i d'altre, més general al codi tècnic i a l'ordre VIV/561 d'accessibilitat.

Valor estimat del contracte:
313.200,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre C) :
28/12/22 10:59
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Es podrà prorrogar per dos (2) períodes addicionals d'1 any, per acord de l'òrgan de contractació, essent la durada total màxima del contracte de quatre (4) anys. Atenent la previsió de l'article 29.2 LCSP, la pròrroga serà obligatòria per a l'empresa si l'avís de pròrroga es comunica com a mínim amb dos mesos d'anticipació a la data de finalització del contracte o de la pròrroga corresponent.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
3
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
3
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
3
DOUE:
Accés al DOUE - 11/11/22
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 10.00 - Criteri: Lot1.Judicis de valor.Sistema de fixació i ancoratge del cartell d'orientació
Ponderació: 10.00 - Criteri: Lot1.Judicis de valor.Qualitat general dels materials i resistència
Ponderació: 5.00 - Criteri: Lot1.Judicis de valor.Qualitat estètica
Ponderació: 15.00 - Criteri: Lot1.Judicis de valor.Descripció, proposta i metodologia de l'equip de treball per a instal·lació dels elements
Ponderació: 50.00 - Criteri: Lot1.Automàtics.Oferta econòmica
Ponderació: 10.00 - Criteri: Lo1.Automàtics.Tractament antigraffiti
Ponderació: 5.00 - Criteri: Lot2.Judicis de valor.Sistema de fixació i ancoratge
Ponderació: 15.00 - Criteri: Lot2. Judicis de valor.Qualitat general dels materials i resistència
Ponderació: 10.00 - Criteri: Lot2.Judicis de valor.Qualitat estètica
Ponderació: 60.00 - Criteri: Lot2.Automàtics.Oferta econòmica
Ponderació: 10.00 - Criteri: Lot2.Automàtics.Tractament antigraffiti
Ponderació: 30.00 - Criteri: Lot3.Judicis de valor.Qualitat general dels materials, resistència, aspecte i acabats
Ponderació: 70.00 - Criteri: Lot3.Automàtics.Oferta econòmic
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Lot1.El volum anual de negocis referit al millor dels tres últims exercicis en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresa ha de tenir un valor mínim de 121.500,00¤.
Mínim d'acreditació:
121.500,00 €
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Lot2.El volum anual de negocis referit al millor dels tres últims exercicis en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresa ha de tenir un valor mínim de 234.500,00¤
Mínim d'acreditació:
234.500,00 €
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Lot3.El volum anual de negocis referit al millor dels tres últims exercicis en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresa ha de tenir un valor mínim de 113.400,00¤
Mínim d'acreditació:
113.400,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Lot1.Una relació dels principals subministraments efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de, com a màxim els tres últims anys, en la qual se n'indiqui l'import, la data i el destinatari, públic o privat. Concretament, s'haurà d'acreditar subministraments de similars característiques que els que constitueixen l'objecte del contracte, d'un import mínim 40.500,00 ¤
Mínim d'acreditació:
40.500,00 €
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Lot2.Una relació dels principals subministraments efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de, com a màxim els tres últims anys, en la qual se n'indiqui l'import, la data i el destinatari, públic o privat. Concretament, s'haurà d'acreditar subministraments de similars característiques que els que constitueixen l'objecte del contracte, d'un import mínim 78.000,00 ¤
Mínim d'acreditació:
78.000,00 €
Descripció:
Lot3.Una relació dels principals subministraments efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de, com a màxim els tres últims anys, en la qual se n'indiqui l'import, la data i el destinatari, públic o privat. Concretament, s'haurà d'acreditar subministraments de similars característiques que els que constitueixen l'objecte del contracte, d'un import mínim 37.800,00 ¤
Mínim d'acreditació:
37.800,00 €

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya