Descripció:
Equip mínim. Disposar de personal responsable especialista i equip professional suficient per a l'execució dels serveis objecte del contracte. En relació al personal subrogable, en el cas en que el personal adscrit a l'execució del contracte hagi de ser substituït o per a noves contractacions, el nou personal haurà de complir suficientment els següents aspectes:
- Personal de direcció i responsable de l'execució del contracte: ha de disposar d'una experiència mínima de 3 anys en projectes relacionats amb l'objecte del contracte (això és, serveis d'elaboració i publicació de continguts digitals, realització de campanyes de comunicació i gestió de xarxes socials). Tanmateix, ha de disposar d'una formació mínima de llicenciatura o grau en Ciències de la Comunicació, en qualsevol de les seves branques.
- Resta de personal assignat a l'execució del contracte: ha de disposar d'una experiència mínima d'1 any en projectes relacionats amb l'objecte del contracte (això és, serveis d'elaboració i publicació de continguts digitals, realització de campanyes de comunicació i gestió de xarxes socials). Tanmateix, ha de disposar d'una formació mínima de Cicle Formatiu de Grau Superior d'alguna branca relacionada amb la comunicació.