Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Subministrameent d'antisèrums d'ús més freqüent (SA-2023-22)

Òrgan de contractació:
Departament de Salut
Codi d'expedient:
SA-2023-22
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
D'acord amb la resolució de correcció d'errades signada per la Directora de Serveis en en data 25/11/202, us comuniquem que hem corregit l'error material detectat a l'annex 4 (Lot 4) del PPT, per la qual cosa ampliem el termini per presentació d'ofertes fins el proper 14/12/2022 a les 23:59 hores. S'adjunta la RESOLUCIÓ DE CORRECCIÓ D'ERRADES.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte d'aquesta contractació és el subministrament d' antisèrum d'ús més freqüent per a les anàlisis de identificació de microorganismes en aliments, aigües, residus i elements mediambientals que es realitzen als laboratoris de Salut Pública del Departament de Salut segons els programes de vigilància i control analític que s'estableixin per l'any 2023.
Pressupost de licitació:
38.229,50 € sense IVA 46.257,69 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Espanya
Termini de presentació d'ofertes:
14/12/22 23:59 h
Valor estimat del contracte:
38.229,50 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques :
16/12/22 09:00
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
4
Oferta integradora:
No
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis del licitador o candidat, que referit a l'any de més volum de negoci dels tres últims finalitzats haurà de ser igual o superior a una vegada el valor estimat del lot al qual es liciti. En concret, per a cadascun dels lots seran els imports següents:
Lot 1: 6.399,67 ¤
Lot 2: 6.024,45 ¤
Lot 3: 4.431,13 ¤
Lot 4: 21.374,25 ¤
Si es concorre a més d'un lot aquest criteri s'haurà de complir per cadascun d'ells de manera acumulativa.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
A) S'ha de disposar d'un import de subministraments efectuats en els tres últims anys, d'igual o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte, l'import anual acumulat l'any de més execució del qual sigui igual o superior al 70 per cent del valor estimat del contracte del lot al que es concorri, en concret:
Lot 1: 4.479,77 ¤
Lot 2: 4.217,12 ¤
Lot 3: 3.101,79 ¤
Lot 4: 14.961,98 ¤
B) Sistema de gestió de la qualitat que compleixi amb els criteris de la sèrie de normes UNEEN ISO 9001 o equivalent.

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya