Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

SERVEI DE MANTENIMENT PREVENTIU I CORRECTIU DE LES INSTAL·LACIONS DEL SISTEMA D'ALARMES DESTINADES A LA SEGURETAT D'INTRUSIÓ I DETECCIÓ D'INCENDIS DELS EDIFICIS DE TITULARITAT DE L'AJUNTAMENT DE VILADECANS, AIXÍ COM EL SERVEI DE CONNEXIÓ A UNA CENTRAL RECEPTORA D'ALARMES.

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Viladecans
Codi d'expedient:
AEP/ASG/Contractació/2022/71 - 37/2022/CSERV
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de manteniment i reparació
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei de manteniment preventiu i correctiu de les instal·lacions del sistema d'alarmes destinades a la seguretat d'intrusió i detecció d'incendis dels edificis de titularitat de l'Ajuntament de Viladecans, així com el servei de connexió a una central receptora d'alarmes, amb mesures de contractació pública sostenibles.
Pressupost de licitació:
76.000,00 € sense IVA 91.960,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Viladecans
Termini de presentació d'ofertes:
02/11/22 14:00 h
Observacions:
-Garantia Definitiva: 5% de l'import de l'adjudicació del contracte (exclòs l'IVA).
Valor estimat del contracte:
182.400,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre C) :
30/11/22 14:15 Obertura pública.
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Si (1+1).
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 45.00 - Criteri: Millor preu ofert en relació al servei de manteniment normatiu i preventiu de les instal·lacions d'alarmes destinades a la seguretat d'intrusió i detecció d'incendis (part fixa).
Ponderació: 35.00 - Criteri: Preus unitaris oferts en relació al servei de manteniment correctiu i noves instal·lacions (part variable).
Ponderació: 5.00 - Criteri: Compromís d'utilitzar vehicles de baixes emissions per al servei objecte del contracte
Ponderació: 7.00 - Criteri: Proposta tècnica de funcionament del servei de manteniment preventiu
Ponderació: 5.00 - Criteri: Proposta de comunicació Empresa-Ajuntament
Ponderació: 3.00 - Criteri: Mitjans destinats a la prestació del servei
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
50610000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
El volum anual de negocis del licitador que, referit al millor exercici dins dels tres últims disponibles en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresari i de presentació de les ofertes, haurà de ser almenys una vegada i mitja l'anualitat mitjana del contracte, igual o superior a:
Mínim d'acreditació:
68.400,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació de treballs similars. Haver realitzat serveis o treballs de característiques iguals o similars a les de l'objecte del contracte (això és, serveis de manteniment preventiu i correctiu d'instal·lacions de sistemes d'alarmes destinades a la seguretat d'intrusió i detecció d'incendis, així com el servei de connexió a una central receptora d'alarmes) en els darrers tres (3) anys.

Requisits:

1. Haver realitzat un mínim de dos contractes pels quals, en cadascun d'ells, s'hagi prestat el servei com a mínim en quaranta edificis d'us públic o centres de treball de pública concurrència.

2. Que l'import anual acumulat de l'any de major execució sigui igual o superior al 70% de l'anualitat mitjana del contracte, igual o superior a:

Mínim d'acreditació:
31.920,00 €
Mitjà de solvència:
Certificats de control de qualitat expedits pels instituts o serveis oficials
Descripció:
Estar en possessió de la certificació de qualitat UNE-EN ISO 9001:2015 o equivalent.

Mitjà de solvència:
Certificats de control de qualitat expedits pels instituts o serveis oficials
Descripció:
Estar en possessió de la certificació ambiental UNE-EN ISO 14001:2015 o equivalent.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya