Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

SERVEI DE NETEJA DE DEPENDÈNCIES I INSTAL·LACIONS MUNICIPALS

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Puigcerdà
Codi d'expedient:
1903/2022
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de neteja d'edificis i serveis d'administració de béns arrels
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
La prestació del servei té com a principal finalitat fer i mantenir la neteja i la desinfecció de tots els espais interiors i exteriors de les dependències municipals i dels vidres de difícil accés i ascensors d'instal·lacions municipals indicades, per garantir la seva higiene i salubritat, i col·laborar en la bona qualitat dels serveis i activitats que s'hi desenvolupin.
Pressupost de licitació:
588.311,82 € sense IVA 711.857,30 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 anys
Àmbit geogràfic:
Puigcerdà
Termini de presentació d'ofertes:
05/01/23 12:00 h
Observacions:
El contracte disposa de 2 lots RESERVATS expressament per a entitats del 3er sector, de conformitat amb allò que s'estableix a la Disposició Addicional 4ª de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic.
Valor estimat del contracte:
980.519,70 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre amb criteris avaluables objectivament) :
09/01/23 12:00 Sala de Plens
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
2 possibles prorrogues, d'un any cadascuna d'elles, previ acord adoptat expressament a tal efecte en els termes que s'estableixen a la vigent Llei de Contractes del Sector Públic.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
6
Oferta integradora:
No
DOUE:
Accés al DOUE - 25/11/22
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 45.00 - Criteri: Preu
Ponderació: 2.00 - Criteri: 1.- Utilització de carrets de neteja que continguin un 70% mínim de materials reciclables amb certificació mediambiental.
Ponderació: 4.00 - Criteri: 2.- Utilització de productes amb sistema tipus «Ecofoam system» o similar.
Ponderació: 3.00 - Criteri: 3.- Aportació d¿un mínim de 2 dispositius polvoritzadors nebulitzadors.
Ponderació: 5.00 - Criteri: 4.-Acreditació que el licitador disposin d¿etiqueta ecològica de la Unió Europea (Ecolabel) o equivalent per a la categoria de serveis de neteja d¿interiors
Ponderació: 2.00 - Criteri: 5.- Qualitat ambiental dels vehicles adscrits a l¿execució del contracte.
Ponderació: 3.00 - Criteri: 6.- Criteris ambientals al vestuari.
Ponderació: 5.00 - Criteri: 7.- Utilització de bosses d¿escombraries de plàstic reciclades o compostable.
Ponderació: 5.00 - Criteri: 8- Aportació de certificat de qualitat ISO 9001:2015.
Ponderació: 7.00 - Criteri: 9.-Aportació de certificat mediambiental ISO 14001:2004 o equivalent.
Ponderació: 12.00 - Criteri: 10.-Realització de 20 hores de neteja a la finalització de treballs d¿obra, manteniment, en cas d¿inundació i esdeveniments extraordinaris
Ponderació: 7.00 - Criteri: 11.-Rapidesa en l'actuació de neteges per sol·licituds extraordinàries.
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Una relació dels principals serveis o treballs realitzats d'igual o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de, com a màxim els tres últims anys, en la qual s'indiqui l'import, la data i el destinatari, públic o privat d'aquests; quan sigui necessari per garantir un nivell adequat de competència els poders adjudicadors podran indicar que es tindran en compte les proves dels serveis pertinents efectuats més de tres anys abans. Quan li sigui requerit pels serveis dependents de l'òrgan de contractació els serveis o els treballs efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, mancant aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari acompanyat dels documents obrants en poder d'aquest que acreditin la realització de la prestació; en el seu cas, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Justificant de l'existència d'una assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals per import igual o superior a 100.000 ¤
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Una relació dels principals serveis o treballs realitzats en els últims cinc anys que inclogui import, dates i el destinatari, públic o privat, d'aquests. Els serveis o els treballs efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, mancant aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari; en el seu cas, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Indicació del personal tècnic o de les unitats tècniques, integrades o no en l'empresa, participants en el contracte, especialment aquells encarregats del control de qualitat.
Mitjà de solvència:
Mesures de gestió mediambiental
Descripció:
Indicació de les mesures de gestió mediambiental que l'empresari podrà aplicar en executar el contracte.
Mitjà de solvència:
Plantilla mitja anual
Descripció:
Declaració sobre la plantilla mitjana anual de l'empresa i la importància del seu personal directiu durant els tres últims anys, acompanyada de la documentació justificativa corresponent.
Mitjà de solvència:
Maquinària, material i equip tècnic per a la execució del contracte
Descripció:
Declaració indicant la maquinària, material i equip tècnic del qual es disposarà per a l'execució dels treballs o prestacions, a la qual s'adjuntarà la documentació acreditativa pertinent.
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Quan el contractista sigui una empresa de nova creació, entenent aquesta per aquella que tingui una antiguitat inferior a 5 anys, la seva solvència tècnica s'acreditarà per un o varis dels mitjans a que es refereixen les lletres b) a e) de l'article 89 de la Llei 9/2017 de Contractes del Sector Públic. Sense que en cap cas sigui aplicable l'establert a la lletra a), relatiu a la execució d'un número determinat de subministraments.
Centres especials d'ocupació:
Programes de treball protegit:
Si

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya