Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

AvÝs

Per motius tŔcnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractaciˇ P˙blica estÓ programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarÓ que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarÓ inscrita en el Registre d'incidŔncies de la pr˛pia Plataforma.

 

SERVEI DE NETEJA DE DEPEND╚NCIES I INSTALĚLACIONS MUNICIPALS

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament de PuigcerdÓ
Codi d'expedient:
1903/2022
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de neteja d'edificis i serveis d'administraciˇ de bÚns arrels
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Projecte finanšat amb el Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
La prestaciˇ del servei tÚ com a principal finalitat fer i mantenir la neteja i la desinfecciˇ de tots els espais interiors i exteriors de les dependŔncies municipals i dels vidres de difÝcil accÚs i ascensors d'instalĚlacions municipals indicades, per garantir la seva higiene i salubritat, i colĚlaborar en la bona qualitat dels serveis i activitats que s'hi desenvolupin.
Pressupost de licitaciˇ:
588.311,82 € sense IVA 711.857,30 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
3 anys
└mbit geogrÓfic:
PuigcerdÓ
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
05/01/23 12:00 h
Observacions:
El contracte disposa de 2 lots RESERVATS expressament per a entitats del 3er sector, de conformitat amb all˛ que s'estableix a la Disposiciˇ Addicional 4¬ de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector P˙blic.
Valor estimat del contracte:
980.519,70 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre amb criteris avaluables objectivament) :
09/01/23 12:00 Sala de Plens
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
2 possibles prorrogues, d'un any cadascuna d'elles, previ acord adoptat expressament a tal efecte en els termes que s'estableixen a la vigent Llei de Contractes del Sector P˙blic.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisiˇ en lots:
Nombre de lots:
6
Oferta integradora:
No
DOUE:
AccÚs al DOUE - 25/11/22
Criteris d'adjudicaciˇ:
Ponderaciˇ: 45.00 - Criteri: Preu
Ponderaciˇ: 2.00 - Criteri: 1.- Utilitzaciˇ de carrets de neteja que continguin un 70% mÝnim de materials reciclables amb certificaciˇ mediambiental.
Ponderaciˇ: 4.00 - Criteri: 2.- Utilitzaciˇ de productes amb sistema tipus źEcofoam system╗ o similar.
Ponderaciˇ: 3.00 - Criteri: 3.- Aportaciˇ d┐un mÝnim de 2 dispositius polvoritzadors nebulitzadors.
Ponderaciˇ: 5.00 - Criteri: 4.-Acreditaciˇ que el licitador disposin d┐etiqueta ecol˛gica de la Uniˇ Europea (Ecolabel) o equivalent per a la categoria de serveis de neteja d┐interiors
Ponderaciˇ: 2.00 - Criteri: 5.- Qualitat ambiental dels vehicles adscrits a l┐execuciˇ del contracte.
Ponderaciˇ: 3.00 - Criteri: 6.- Criteris ambientals al vestuari.
Ponderaciˇ: 5.00 - Criteri: 7.- Utilitzaciˇ de bosses d┐escombraries de plÓstic reciclades o compostable.
Ponderaciˇ: 5.00 - Criteri: 8- Aportaciˇ de certificat de qualitat ISO 9001:2015.
Ponderaciˇ: 7.00 - Criteri: 9.-Aportaciˇ de certificat mediambiental ISO 14001:2004 o equivalent.
Ponderaciˇ: 12.00 - Criteri: 10.-Realitzaciˇ de 20 hores de neteja a la finalitzaciˇ de treballs d┐obra, manteniment, en cas d┐inundaciˇ i esdeveniments extraordinaris
Ponderaciˇ: 7.00 - Criteri: 11.-Rapidesa en l'actuaciˇ de neteges per solĚlicituds extraordinÓries.
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
SolvŔncia econ˛mica i financera
MitjÓ de solvŔncia:
Altres
Descripciˇ:
Una relaciˇ dels principals serveis o treballs realitzats d'igual o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de, com a mÓxim els tres ˙ltims anys, en la qual s'indiqui l'import, la data i el destinatari, p˙blic o privat d'aquests; quan sigui necessari per garantir un nivell adequat de competŔncia els poders adjudicadors podran indicar que es tindran en compte les proves dels serveis pertinents efectuats mÚs de tres anys abans. Quan li sigui requerit pels serveis dependents de l'˛rgan de contractaciˇ els serveis o els treballs efectuats s'acreditaran mitjanšant certificats expedits o visats per l'˛rgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector p˙blic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjanšant un certificat expedit per aquest o, mancant aquest certificat, mitjanšant una declaraciˇ de l'empresari acompanyat dels documents obrants en poder d'aquest que acreditin la realitzaciˇ de la prestaciˇ; en el seu cas, aquests certificats seran comunicats directament a l'˛rgan de contractaciˇ per l'autoritat competent.
MitjÓ de solvŔncia:
Asseguranša d'indemnitzaciˇ
Descripciˇ:
Justificant de l'existŔncia d'una asseguranša de responsabilitat civil per riscos professionals per import igual o superior a 100.000 Ą
SolvŔncia tŔcnica i professional
MitjÓ de solvŔncia:
Treballs realitzats
Descripciˇ:
Una relaciˇ dels principals serveis o treballs realitzats en els ˙ltims cinc anys que inclogui import, dates i el destinatari, p˙blic o privat, d'aquests. Els serveis o els treballs efectuats s'acreditaran mitjanšant certificats expedits o visats per l'˛rgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector p˙blic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjanšant un certificat expedit per aquest o, mancant aquest certificat, mitjanšant una declaraciˇ de l'empresari; en el seu cas, aquests certificats seran comunicats directament a l'˛rgan de contractaciˇ per l'autoritat competent.
MitjÓ de solvŔncia:
TŔcnics o unitats tŔcniques
Descripciˇ:
Indicaciˇ del personal tŔcnic o de les unitats tŔcniques, integrades o no en l'empresa, participants en el contracte, especialment aquells encarregats del control de qualitat.
MitjÓ de solvŔncia:
Mesures de gestiˇ mediambiental
Descripciˇ:
Indicaciˇ de les mesures de gestiˇ mediambiental que l'empresari podrÓ aplicar en executar el contracte.
MitjÓ de solvŔncia:
Plantilla mitja anual
Descripciˇ:
Declaraciˇ sobre la plantilla mitjana anual de l'empresa i la importÓncia del seu personal directiu durant els tres ˙ltims anys, acompanyada de la documentaciˇ justificativa corresponent.
MitjÓ de solvŔncia:
MaquinÓria, material i equip tŔcnic per a la execuciˇ del contracte
Descripciˇ:
Declaraciˇ indicant la maquinÓria, material i equip tŔcnic del qual es disposarÓ per a l'execuciˇ dels treballs o prestacions, a la qual s'adjuntarÓ la documentaciˇ acreditativa pertinent.
MitjÓ de solvŔncia:
Altres
Descripciˇ:
Quan el contractista sigui una empresa de nova creaciˇ, entenent aquesta per aquella que tingui una antiguitat inferior a 5 anys, la seva solvŔncia tŔcnica s'acreditarÓ per un o varis dels mitjans a que es refereixen les lletres b) a e) de l'article 89 de la Llei 9/2017 de Contractes del Sector P˙blic. Sense que en cap cas sigui aplicable l'establert a la lletra a), relatiu a la execuciˇ d'un n˙mero determinat de subministraments.
Centres especials d'ocupaciˇ:
Programes de treball protegit:
Si

Versiˇ completa

Plecs

 

Documentaciˇ

 
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya