Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Contracte de serveis de suport en l'àmbit de la contractació de l'Ajuntament de Tordera

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Tordera
Codi d'expedient:
2022/7422
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de consultors de direcció i serveis connexos
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El contracte que es pretén iniciar té per objecte la prestació del servei d'una oficina de suport operatiu al departament de Contractació i a la resta de departaments de l'Ajuntament de Tordera, per mitjà de la creació de l'Oficina de Contractació de l'Ajuntament, que implementi un model de gestió eficient de la contractació i doti de recursos experts complementaris i temporals per a redactar els plecs i informes justificatius que acceleri el pla de contractacions de l'Ajuntament de Tordera, la qual tindrà l'objectiu de garantir la correcta coordinació, gestió i funcionament de la contractació, d'acord amb les directrius de l'Ajuntament.
Pressupost de licitació:
90.000,00 € sense IVA 108.900,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Tordera
Termini de presentació d'ofertes:
19/10/22 14:00 h
Valor estimat del contracte:
180.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre B (Criteris de judici de valor)) :
17/11/22 13:00 Oficines de Territori i Sostenibilitat de l'Ajuntament de Tordera. C/ Sant Ramon, 42, 2 planta, Tordera, 08490.
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte es podrà prorrogar per un termini d'1 any més, sent la durada màxima del contracte de 2 anys.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 49.00 - Criteri: Memòria tècnica (Judici de valor)
Ponderació: 5.00 - Criteri: Oferta econòmica (Automàtic)
Ponderació: 20.00 - Criteri: Millora reducció termini entrega dels treballs (Automàtic )
Ponderació: 21.00 - Criteri: Millora coneixement i experiència del personal (Automàtic)
Ponderació: 5.00 - Criteri: Millora relacionada amb la perspectiva de gènere (Automàtic)
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
79421000
Codi CPA:
70.22.20
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis en l'àmbit al qual es refereixi el contracte, referit al millor exercici dins dels 3 últims disponibles en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresari i de presentació de les ofertes per un import igual o superior a 135.000,00 euros, impostos inclosos.
Mínim d'acreditació:
135.000,00 €
Observacions:
Especificada a la clàusula 18.1.a) del plec de clàusules administratives particulars.
Període:
3 últims exercicis disponibles
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Justificant de l'existència d'una assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals per import igual o superior a 135.000 euros
Mínim d'acreditació:
135.000,00 €
Observacions:
Especificada a la clàusula 18.1.b) del plec de clàusules administratives particulars.
Període:
Vigent
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels principals serveis o treballs efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte, l'import acumulat del qual sigui igual o superior a 45.000,00 euros, sense impostos.
Mínim d'acreditació:
45.000,00 €
Observacions:
Especificada a la clàusula 18.2.a) del plec de clàusules administratives particulars.
Període:
3 últims exercicis disponibles
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Els empresaris han d'acreditar aquest fet mitjançant el currículum vitae i còpia del títol de la persona que acrediti que disposa de la formació adequada per dur a terme el control de qualitat dels treballs i mitjançant una declaració responsable signada per l'empresari i per les persones proposades que s'encarregaran d'executar el contracte, en qual faran constar el compromís de mantenir contractades les persones durant tota l'execució del contracte.
Observacions:
Especificada a la clàusula 18.2.b) del plec de clàusules administratives particulars.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya