Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

subministrament i instal·lació d'eines digitals de control i informació dels mercats municipals d'Esplugues de Llobregat, i el servei de manteniment posterior

Òrgan de contractació:
Ajuntament d'Esplugues de Llobregat
Unitat de contractació:
Unitat Juridicoadministrativa de Serveis Generals
Codi d'expedient:
2022/11903/1428
Tipus de tramitació:
Urgent
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Contracte mixt de subministrament i instal·lació d'eines digitals de control i informació dels mercats municipals d'Esplugues de Llobregat, i el servei de manteniment posterior, d'acord amb el que estipulen els plecs de condicions tècniques redactats per la directora del Servei d'Economia i Treball.
L'objecte d'aquest contracte consisteix en la contractació mixta, mitjançant procediment obert, del subministrament i instal·lació d'eines digitals de control i informació dels mercats municipals d'Esplugues de Llobregat, i el servei de manteniment posterior, per millorar la gestió i la seguretat a través de la implantació d' eines de gestió de control i informació, que permetran un millor control ambiental i d'ocupació, i un anàlisi de dades per conèixer els hàbits de compra dels mercats mitjançant la monitorització contínua dels paràmetres d'ocupació d'espais i la seva distribució per aquests.
Pressupost de licitació:
65.000,00 € sense IVA 78.650,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any 1 mes 7 dies
Àmbit geogràfic:
Esplugues de Llobregat
Termini de presentació d'ofertes:
28/11/22 14:00 h
Observacions:
Aquest contracte mixt de subministrament i instal·lació d'eines digitals de control i informació dels mercats municipals d'Esplugues de Llobregat, i el servei de manteniment posterior, està aprovat dins el Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia i finançat pel Fondo de Recuperación NextGenerationEU.
Valor estimat del contracte:
92.500,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre B) :
01/12/22 10:00 cr De la Riba,36 1r pis
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Aquest servei es podrà prorrogar anualment i fins un màxim de 2 anys, amb cost per a l'Ajuntament d'Esplugues de Llobregat.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 45.00 - Criteri: Presentació d'un Projecte Tècnic amb una descripció de com es prestaran els serveis detallats en el punt 3 Plec de Prescripcions Tècniques
Ponderació: 55.00 - Criteri: Oferta econòmica
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
48000000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
1- Acreditar una xifra de negocis igual o superior a 1,5 cop del valor anual del contracte (import mínim 97.500,00 ¤, IVA exclòs, agafant com a referència una anualitat del contracte) referit al millor dels tres últims exercicis anteriors a la data de presentació de les proposicions o en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresa.
Mínim d'acreditació:
97.500,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
S'haurà d'acreditar almenys 3 subministraments amb servei de manteniments posteriors mitjançant certificats emesos per client públic o privat d'un servei de característiques similars o superiors al que és objecte del contracte en els últims 3 anys, i on almenys dues instal·lacions corresponguin a dos mercats municipals del mateix Ajuntament. Es considerarà servei similar quan compleixi els dos requisits que s'indiquen a continuació:
- Que la seva anualitat mitjana sigui superior a 80.000,00 euros, IVA inclòs. Aquest import es refereix a subministraments i serveis de manteniments posteriors individuals i únics, no a la suma de diferents serveis similars d'un import inferior amb la finalitat d'arribar a l'exigència d'aquest import mínim.
- Que el servei a acreditar inclogui els següents components:
o Subministrament i instal·lació d'un sistema de control d'aforament complert a un espai públic (mercat, estació ferroviària, hospital, ...). El sistema ha de permetre conèixer el nombre de persones a cada moment així com disposar d'informes d'afluència posteriorment (per dies, mesos, franges horàries, etc).
o Posada en marxa del servei, amb les característiques addicionals que es corresponguin (alta, llicència, manteniment anual (si s'escau), software/ hardware necessari, cablejat, router, etc).
o Pantalles informatives o similar on s'indiqui l'afluència del moment i un cop ple l'aforament.
Mínim d'acreditació:
80.000,00 €
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Una persona pel Perfil de Coordinador/a la qual haurà d'acreditar:
- Alguna de les titulacions acadèmiques següents: enginyeria informàtica o de telecomunicacions.
- Una experiència mínima de 15 anys i de 3 projectes d'IT dirigits, en els darrers 5 anys.
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Una persona pel perfil d'Arquitecte de dades, la qual haurà d'acreditar:
- Alguna de les titulacions acadèmiques següents: enginyeria informàtica o de telecomunicacions.
- Una experiència mínima de 10 anys en disseny d'arquitectura digital i disseny d'arquitectura en Microsoft Azure (o similar) amb tres projectes realitzats
- Una experiència mínima de 5 anys en arquitectura de solució analítica de control d'aforaments en espais públics en Azure i Visió Artificial amb tres projectes realitzats.
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Un persona pel perfil d'operari, la qual haurà d'acreditar:
- Instal·lador homologat i certificat pel fabricant de la companyia de Visió Artificial.
- Una experiència mínima de 10 anys en instal·lacions CCTV IP i elements de seguretat com la intrusió, megafonia, gravadors, i en instal·lació d'un sistema de monitorització dels elements instal·lats per al manteniment proactiu (FTP-CONTROLLER o similar

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya