Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Contracte del servei d'escolarització, acollida i menjador de l'escola bressol Ralet Ralet de l'Ajuntament de Matadepera

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Matadepera
Codi d'expedient:
X2022007306
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'educació i formació professional
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
És objecte del present plec la contractació del servei d'escolarització, servei d'acollida i servei de menjador de l'escola municipal Ralet Ralet de l'Ajuntament de Matadepera
Pressupost de licitació:
1.091.976,31 € sense IVA 1.123.398,36 € IVA inclòs (0,00%)
Termini d'execució:
01/12/22 - 31/07/24
Àmbit geogràfic:
Matadepera
Termini de presentació d'ofertes:
01/08/22 23:59 h
Valor estimat del contracte:
2.574.765,19 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre B) :
14/09/22 12:00 Sala audio visual de l'Ajuntament de Matadepera (Plaça de l'Ajuntament núm. 1, 08230 Matdepera)
Obertura de pliques (Sobre C) :
20/10/22 13:00 Sala audio visual de l'Ajuntament de Matadepera (Plaça de l'Ajuntament núm. 1, 08230 Matadepera)
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte serà prorrogable de forma expressa d'any en any, sense que la durada de la seva vigència, incloses les pròrrogues, pugui excedir de quatre anys. La primera pròrroga es preveu des de l'1 d'agost de 2024 a 31 de juliol de 2025 i la segona pròrroga de l'1 d'agost de 2025 a 31 de juliol 2026. La pròrroga serà obligatòria per al contractista quan aquesta se li hagi comunicat amb una antelació mínima de 2 mesos a la finalització de la durada del contracte
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 04/07/22
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 35.00 - Criteri: Millor preu servei fix
Ponderació: 14.00 - Criteri: Preu oferta servei variable (servei menjador)
Ponderació: 13.00 - Criteri: Subministrament menús procedents de producció ecològica
Ponderació: 2.00 - Criteri: Oferiment tastet de fruita cada matí a tots els infants
Ponderació: 2.00 - Criteri: Realització d'un vídeo en format CD per l'alumnat d'I2
Ponderació: 16.00 - Criteri: Proposta de gestió del servei de menjador-descans
Ponderació: 13.00 - Criteri: Proposta organitzativa i de gestió de personal: proposta horària d'organització del personal docents pels diferents serveis
Ponderació: 3.00 - Criteri: Pla de comunicació addicional
Ponderació: 2.00 - Criteri: Pla de previsió de substitucions i absències
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
80110000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis del licitador referit al millor exercici dins dels tres últims disponibles en funció de les dates de constitució o d'inici de l'activitat de l'empresari i de la presentació d'ofertes.
Mínim d'acreditació:
643.691,00 €
Observacions:
Acreditació documental: Comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari hi estigués inscrit; en cas contrari, pels dipositats en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el volum anual de negoci mitjançant els llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil
Període:
3 anys
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels principals serveis realitzats en els últims tres (3) anys, d'igual o similar naturalesa que el que constitueix l'objecte del contracte, que inclogui objecte, import, dates, i el destinatari, públic o privat d'aquests signada pel representant legal de l'empresa.
Mínim d'acreditació:
643.691,00 €
Observacions:
Acreditació documental: Quan els serveis s'hagin realitzat en entitats del sector públic, cal aportar certificats expedits o visats per l'òrgan competent. Quan els serveis s'hagin dut a terme en entitats del sector privat, mitjançant un certificat expedit per l'empresa destinatària d'aquests serveis o, a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració signada pel representant legal de l'empresa licitadora, acompanyada dels documents en poder seu que acreditin la realització de la prestació.
Període:
3 anys
Mitjà de solvència:
Classificació
Descripció:
Grup U "Servicios generales"
Subgrup 5 "guarderias infantiles"
Categoria 4

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya