Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

AvÝs

Per motius tŔcnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractaciˇ P˙blica estÓ programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarÓ que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarÓ inscrita en el Registre d'incidŔncies de la pr˛pia Plataforma.

 

Contracte del servei d'escolaritzaciˇ, acollida i menjador de l'escola bressol Ralet Ralet de l'Ajuntament de Matadepera

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament de Matadepera
Codi d'expedient:
X2022007306
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'educaciˇ i formaciˇ professional
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Projecte finanšat amb el Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

Descripciˇ de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
╔s objecte del present plec la contractaciˇ del servei d'escolaritzaciˇ, servei d'acollida i servei de menjador de l'escola municipal Ralet Ralet de l'Ajuntament de Matadepera
Pressupost de licitaciˇ:
1.091.976,31 € sense IVA 1.123.398,36 € IVA incl˛s (0,00%)
Termini d'execuciˇ:
01/12/22 - 31/07/24
└mbit geogrÓfic:
Matadepera
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
01/08/22 23:59 h
Valor estimat del contracte:
2.574.765,19 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre B) :
14/09/22 12:00 Sala audio visual de l'Ajuntament de Matadepera (Plaša de l'Ajuntament n˙m. 1, 08230 Matdepera)
Obertura de pliques (Sobre C) :
20/10/22 13:00 Sala audio visual de l'Ajuntament de Matadepera (Plaša de l'Ajuntament n˙m. 1, 08230 Matadepera)
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
El contracte serÓ prorrogable de forma expressa d'any en any, sense que la durada de la seva vigŔncia, incloses les pr˛rrogues, pugui excedir de quatre anys. La primera pr˛rroga es preveu des de l'1 d'agost de 2024 a 31 de juliol de 2025 i la segona pr˛rroga de l'1 d'agost de 2025 a 31 de juliol 2026. La pr˛rroga serÓ obligat˛ria per al contractista quan aquesta se li hagi comunicat amb una antelaciˇ mÝnima de 2 mesos a la finalitzaciˇ de la durada del contracte
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisiˇ en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
AccÚs al DOUE - 04/07/22
Criteris d'adjudicaciˇ:
Ponderaciˇ: 35.00 - Criteri: Millor preu servei fix
Ponderaciˇ: 14.00 - Criteri: Preu oferta servei variable (servei menjador)
Ponderaciˇ: 13.00 - Criteri: Subministrament men˙s procedents de producciˇ ecol˛gica
Ponderaciˇ: 2.00 - Criteri: Oferiment tastet de fruita cada matÝ a tots els infants
Ponderaciˇ: 2.00 - Criteri: Realitzaciˇ d'un vÝdeo en format CD per l'alumnat d'I2
Ponderaciˇ: 16.00 - Criteri: Proposta de gestiˇ del servei de menjador-descans
Ponderaciˇ: 13.00 - Criteri: Proposta organitzativa i de gestiˇ de personal: proposta horÓria d'organitzaciˇ del personal docents pels diferents serveis
Ponderaciˇ: 3.00 - Criteri: Pla de comunicaciˇ addicional
Ponderaciˇ: 2.00 - Criteri: Pla de previsiˇ de substitucions i absŔncies
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
80110000
Garantia provisional:
No
SolvŔncia econ˛mica i financera
MitjÓ de solvŔncia:
Xifra anual de negoci
Descripciˇ:
Volum anual de negocis del licitador referit al millor exercici dins dels tres ˙ltims disponibles en funciˇ de les dates de constituciˇ o d'inici de l'activitat de l'empresari i de la presentaciˇ d'ofertes.
MÝnim d'acreditaciˇ:
643.691,00 €
Observacions:
Acreditaciˇ documental: Comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari hi estiguÚs inscrit; en cas contrari, pels dipositats en el registre oficial en quŔ hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el volum anual de negoci mitjanšant els llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil
PerÝode:
3 anys
SolvŔncia tŔcnica i professional
MitjÓ de solvŔncia:
Treballs realitzats
Descripciˇ:
Relaciˇ dels principals serveis realitzats en els ˙ltims tres (3) anys, d'igual o similar naturalesa que el que constitueix l'objecte del contracte, que inclogui objecte, import, dates, i el destinatari, p˙blic o privat d'aquests signada pel representant legal de l'empresa.
MÝnim d'acreditaciˇ:
643.691,00 €
Observacions:
Acreditaciˇ documental: Quan els serveis s'hagin realitzat en entitats del sector p˙blic, cal aportar certificats expedits o visats per l'˛rgan competent. Quan els serveis s'hagin dut a terme en entitats del sector privat, mitjanšant un certificat expedit per l'empresa destinatÓria d'aquests serveis o, a falta d'aquest certificat, mitjanšant una declaraciˇ signada pel representant legal de l'empresa licitadora, acompanyada dels documents en poder seu que acreditin la realitzaciˇ de la prestaciˇ.
PerÝode:
3 anys
MitjÓ de solvŔncia:
Classificaciˇ
Descripciˇ:
Grup U "Servicios generales"
Subgrup 5 "guarderias infantiles"
Categoria 4

Plecs

 

Documentaciˇ

 
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya