Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

CONTRACTE DE SERVEIS DE NETEJA I RECOLLIDA SELECTIVA DE RESIDUS DE LES OFICINES DE BARCELONA CICLE DE L'AIGUA, S.A., AMB MESURES DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA SOSTENIBLE

Òrgan de contractació:
Barcelona Cicle de l'Aigua, S.A
Codi d'expedient:
E22-0174
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de neteja d'edificis i serveis d'administració de béns arrels
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
S'adjunta el DEUC.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte és la prestació del servei de neteja i recollida selectiva de residus de les oficines de BARCELONA CICLE DE L'AIGUA, S.A., situades al carrer Acer núm. 16 i de les oficines situades al carrer Rocafort núm. 100 de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible.

En l'objecte del contracte s'incorporen les mesures de contractació pública sostenible següents:

Mesures socials

- Aplicació dels criteris socials establerts a l'article 147.2 LCSP com a criteris de desempat.

- La subrogació de la plantilla laboral, com a condició especial d'execució del contracte.

- Manteniment de les condicions laborals de les persones que executen el contracte durant tot el període contractual, com a condició especial d'execució del contracte.

- L'aportació del Pla d'igualtat o mesures d'igualtat, com a condició especial d'execució del contracte.

- Informació de la subcontractació en fase de licitació, com a condició especial d'execució del contracte.

- El pagament del preu a les empreses subcontractades, com a condició especial d'execució del contracte.

- L'acreditació de pagament en termini de pagament a les empreses subcontractades, com a condició especial d'execució del contracte.

Mesures ambientals

- Ús de productes de neteja homologats, com a condició especial d'execució del contracte.

- Correcta gestió dels residus, com a condició especial d'execució del contracte.
Pressupost de licitació:
156.063,64 € sense IVA 188.837,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
07/11/22 14:00 h
Observacions:
En data 30 de setembre de 2022 s'ha realitzat la tramesa de l'anunci a l'Oficina de Publicacions de la Unió Europea, que ha assignat a l'anunci la referència 2022-151655.

Codi CPV: 90911200-8 Serveis de neteja d'edificis, 90919100-3 Serveis de neteja d'equip d'oficina, 90919200-4 Serveis de neteja d'oficines i 90513000-6 Serveis de tractament i eliminació de rebuig i residus no perillosos.

La clàusula 21 del plec de clàusules particulars estableix la regulació aplicable sobre la modificació del contracte.
Valor estimat del contracte:
312.127,28 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
De conformitat amb la clàusula 3 del plec de clàusules particulars, la durada del contracte serà de dos anys comptadors a partir de la data de 1 de gener de 2023, sempre i quan s'hagi formalitzat el contracte o el dia següent al de la seva formalització. La durada total del contracte incloent les eventuals pròrrogues serà de 4 anys. La durada del contracte es podrà prorrogar per acord de l'òrgan de contractació, en una o dues pròrrogues com a màxim per un període de 12 mesos com a màxim cadascuna. Atenent a la previsió de l'article 29.2 LCSP, la pròrroga serà obligatòria per a l'empresa si l'avís de pròrroga es comunica com a mínim amb dos mesos d'anticipació a la data de finalització del contracte o de la pròrroga corresponent.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 05/10/22
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 35.00 - Criteri: Oferta econòmica
Ponderació: 15.00 - Criteri: Compromís de realitzar un servei addicional de neteja de les finestres exteriors i resta de vidres
Ponderació: 10.00 - Criteri: Compromís de realització d'un servei addicional en les persianes venecianes
Ponderació: 10.00 - Criteri: Compromís de realització d'un servei addicional en les cadires amb tapisseria
Ponderació: 15.00 - Criteri: Compromís de realització d'una neteja semestral dels embornals exteriors de les oficines de l'edifici BCASA
Ponderació: 15.00 - Criteri: Compromís de realització d'un servei addicional de poliment i abrillantat de les superfícies del vestíbul de l'entrada de l'edifici i dels vestíbuls de les plantes 1, 2 i 3
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
90911200
Garantia provisional:
No

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya