Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Subministrament de Malles de cirurgia per al Servei de Cirurgia de l'IAS (Institut d'Assistència Sanitària) per Lots

Òrgan de contractació:
Institut d'Assistència Sanitària (IAS)
Codi d'expedient:
CONTR/2022/000000091
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament de malles de cirurgia, per Lots
Pressupost de licitació:
232.470,00 € sense IVA 232.470,00 € IVA inclòs (0,00%)
Durada del contracte:
3 anys
Àmbit geogràfic:
Salt
Termini de presentació d'ofertes:
23/06/22 14:00 h
Observacions:
Per eina sobre digital (e.licita) (3 sobres), per Lots.
En aquest anunci de licitació consta l'ANNEX 2 -mostres requerides, però la resta dels annexos a complimentar les ofertes es trobaran dins del corresponent sobre digital, amb l'excepció de les memòries que, en cas que calguin, seràn confeccionades i signades pels licitadors ofertants.
MOSTRES: Segons disposa l'epígraf 3.1.2 del PLEC DE PRESCRIPCIONS TÈCNIQUES, serà OBLIGATORI que la licitadora envii les mostres requerides, segons plana 18 del mateix PPT.
Les mostres s'hauran d'enviar des de la data de publicació de l'expedient a la Plataforma de Contractació, fins com a màxim la data de finalització de la presentació de les ofertes a la següent adreça: Hospital Sta.Caterina. Magatzem General : C/Dr.Castany, s/n de 17190 SALT. Serà imprescindible adjuntar un comprovant de lliurament de les mostres amb la data.
OBSERVACIONS : mostres:
Serà OBLIGATORI que la licitadora enviï les mostres requerides a l'ANNEX 2 ¿ MOSTRES REQUERIDES (pàg. 18).
La Unitat Tècnica que valorarà les mostres estarà coordinada pel Servei de Cirurgia - Dr. Codina i la supervisora del quiròfan - Sra. Picart de l'Hospital Santa Caterina.
Les mostres han de ser iguals als models oferts al sobre B i han de portar tots els components necessaris per fer les proves. En el cas que hi hagi algun dubte o que es requereixin més unitats per poder fer les proves i valoracions, es podran sol·licitar més mostres i es farà des del departament de Logística mitjançant un correu electrònic en el qual es demanarà la referència, quantitat i lloc de lliurament.
Les mostres s'hauran d'enviar des de la data de publicació de l'expedient a la Plataforma de Contractació, fins com a màxim la data de finalització de la presentació de les ofertes que dictamini l'anunci de licitació, a la següent adreça: Hospital Santa Caterina. Magatzem General. C/ Dr. Castany, S/N. 17190 ¿ Salt (Girona). Serà imprescindible adjuntar un comprovant de lliurament de les mostres amb la data.
Un cop fetes les valoracions, les mostres poden ser retornades en cas de sol·licitar-ho. La recollida i cost del retorn anirà a càrrec de la licitadora. El material haurà estat provat per tal de fer-ne les valoracions.

La no aportació de les mostres requerides, implicarà una valoració de 0 punts d'aquells criteris de valoració directament relacionats amb l'oferta tècnica i l a mostra.
Valor estimat del contracte:
433.944,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre B) :
27/06/22 13:30 Vídeoconferencia
Obertura de pliques (Sobre C) :
28/09/22 10:30
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Es preveuen pròrrogues anuals, expressament acordades per les parts, de fins a dues anualitats més de contracte
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
6
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
6
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
6
DOUE:
Accés al DOUE - 20/05/22
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 50.00 - Criteri: criteris objectius i automàtics
Ponderació: 50.00 - Criteri: criteris subjectius
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Descripció:
¿ Volum anual de negocis en l¿àmbit de l¿objecte contractual, referit al millor exercici dins dels tres darrers disponibles, en funció de la data de constitució o inici de les activitats de l¿empresari. El volum de negocis mínim anual exigit no excedirà d¿una vegada i mitja el valor estimat del contracte.
Descripció:
¿ Justificant de l¿existència d¿una assegurança de responsabilitat civil per riscs professionals per igual o superior a 100.000euros.
Descripció:
¿ Patrimoni net, o be ratio entre actius i passius, al tancament del darrer exercici econòmic (comptes anuals) per import igual o superior a 100.000 euros.
Solvència tècnica i professional
Descripció:
¿ Relació dels principals serveis o treballs realitzats d¿igual o similar natura als que constitueixen l¿objecte contractual, en els darrers tres anys com a màxim, indicant la data, import i destinatari dels mateixos. Ho acreditarà mitjançant certificats expedits o visats per l¿òrgan competent d¿aquells destinataris relacionats.
Descripció:
¿ Indicar el personal tècnic o de les unitats tècniques integrades o no en l¿empresa, participants en el contracte, especialment els dedicats al control de qualitat.
Descripció:
¿ Descripció de les instal·lacions tècniques, de les mesures relacionades i destinades a garantir la qualitat i els mitjans, en el seu cas, d¿estudi i investigació de l¿empresa.
Descripció:
¿ Títols acadèmics i professionals de l'empresari i dels directius de l'empresa, especialment, del responsable de l'execució del contracte així com dels tècnics adscrits a l'objecte contractual

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya