Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Servei de gestió i dinamització del servei de cura per infants de 5 a 12 anys, JugaBages, a 16 pobles del Bages

Òrgan de contractació:
Consell Comarcal del Bages
Codi d'expedient:
CS 68/22
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis socials i de salut
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte d'aquest contracte de serveis és gestionar i dinamitzar el servei de cura per infants de 5 a 12 anys, JugaBages, a 16 pobles del Bages: Artés, Balsareny, Callús, Castellfollit del Boix, Castellgalí, Fonollosa, Gaià, Monistrol de Montserrat, Mura, Navàs, Sant Fruitós de Bages, Sant Mateu de Bages, Santpedor, Sant Salvador de Guardiola, Sant Vicenç de Castellet i Talamanca.
Les necessitats administratives que cal satisfer mitjançant el contracte són les que consten en el Plec de prescripicions técniques (PPT).
Pressupost de licitació:
263.135,88 € sense IVA 318.394,41 € IVA inclòs (21,00%)
Termini d'execució:
01/01/23 - 31/12/24
Àmbit geogràfic:
Bages
Termini de presentació d'ofertes:
26/10/22 14:00 h
Valor estimat del contracte:
398.333,58 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Es podrà prorrogar per una anualitat més.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 30.00 - Criteri: Preu ofert
Ponderació: 10.00 - Criteri: Formació dels monitors i monitores
Ponderació: 10.00 - Criteri: Experiència professional dels monitors i monitores
Ponderació: 10.00 - Criteri: Contractació indefinida de les persones treballadores ocupades en l¿execució del contracte
Ponderació: 10.00 - Criteri: Aportació de millores a les tasques requerides al Plec
Ponderació: 30.00 - Criteri: Proposta tècnica
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
85312110
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis en els tres últims anys finalitzats:
- Import mínim: Per un import mínim igual al 60% del preu unitari màxim curs d'un anualitat en algun dels tres (3) exercicis esmentats.
Observacions:
- Mitjans d'acreditació: Presentació de comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari hi estigués inscrit; en cas contrari, pels dipositats en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el volum anual de negocis mitjançant els llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil. Els empresaris individuals que NO vinguin obligats a presentar comptes anuals, acreditaran aquest requisit mitjançant la presentació del resum anual d'IVA d'acord amb el model 390 d'aquest darrers tres anys acabats. En el cas que la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresa licitadora sigui inferior a un any, haurà d'aportar la documentació acreditativa corresponent, en aquest cas el requeriment podrà ser proporcional. El càlcul del valor mitjà del contracte consisteix en dividir el valor estimat del contacte, pel nombre de mesos de durada del contracte i el resultat multiplicat per dotze.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Les empreses licitadores hauran d'haver realitzat en el curs de com a màxim, els tres (3) últims anys, serveis de característiques similars a l'objecte del contracte, per un import mínim igual al cost d'un curs escolar. S'entenen per iguals o similars les que coincideixin amb els tres primers dígits del CPV.
Observacions:
L'acreditació dels serveis es realitzarà:
- Quan els treballs o serveis s'hagin realitzat en entitats del sector públic, cal aportar certificats expedits o visats per l'òrgan competent, que inclogui objecte, import i dates de la prestació.
- Quan els treballs o serveis s'hagin realitzat en entitats del sector privat, mitjançant un certificat expedit per l'empresa destinatària d'aquests treballs/ serveis, que inclogui objecte, import i dates de la prestació. A manca d'aquest certificat, mitjançant una declaració signada pel representant legal de l'empresa licitadora.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya