Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Subministrament de material fungible d'incontinència d'empapadors, bolquers i compreses per a l'IAS (Institut d'Assistència Sanitària)

Òrgan de contractació:
Institut d'Assistència Sanitària (IAS)
Codi d'expedient:
CONTR/2022/000000165
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament de material fungible d'Incontiència.
Pressupost de licitació:
247.433,97 € sense IVA 247.433,97 € IVA inclòs (0,00%)
Durada del contracte:
3 anys
Àmbit geogràfic:
Salt
Termini de presentació d'ofertes:
20/10/22 14:00 h
Observacions:
Per sobre digital (3 sobres 9 (e.licita). Els annexos (en especial l'ANNEX 3), es troben incardinats dins de cada sobre digital, amb l'excepció de les fitxes i memòries que, en el seu cas, ha de confeccionar el licitador interessat.
OBSERVACIONS: MOSTRES

Serà OBLIGATORI que la licitadora enviï les mostres requerides a l'ANNEX 2 ¿ MOSTRES REQUERIDES (pàg. 23 i ss del PPT.).
Les mostres han de ser iguals als models oferts al sobre B i han de portar tots els components necessaris per fer les proves. En el cas que hi hagi algun dubte o que es requereixin més unitats per poder fer les proves i valoracions, es podran sol·licitar més mostres i es farà des del departament de Logística mitjançant un correu electrònic en el qual es demanarà la referència, quantitat i lloc de lliurament.
Les mostres s'hauran d'enviar des de la data de publicació de l'expedient a la Plataforma de Contractació, fins com a màxim la data de finalització de la presentació de les ofertes que dictamini l'anunci de licitació, a la següent adreça: Hospital Santa Caterina. Magatzem General. C/ Dr. Castany, S/N. 17190 ¿ Salt (Girona). Serà imprescindible adjuntar un comprovant de lliurament de les mostres amb la data.
La no aportació de les mostres requerides, implicarà una valoració de 0 punts d'aquells criteris de valoració directament relacionats amb l'oferta tècnica i la mostra.

Valor estimat del contracte:
461.876,74 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre B) :
24/10/22 12:00 Videoconferencia
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Es preveuen pròrrogues, expressament acceptades per les parts, per dues anualitats més de contracte.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
6
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
6
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
6
DOUE:
Accés al DOUE - 16/09/22
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 55.00 - Criteri: criteris objectius i automàtics
Ponderació: 45.00 - Criteri: criteris subjectius
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Descripció:
Volum anual de negocis en l'àmbit de l'objecte contractual, referit al millor exercici dins dels tres darrers disponibles, en funció de la data de constitució o inici de les activitats de l'empresari. El volum de negocis mínim anual exigit no excedirà d'una vegada i mitja el valor estimat del contracte.
Descripció:
Justificant de l'existència d'una assegurança de responsabilitat civil per riscs professionals per igual o superior a 100.000euros
Descripció:
Patrimoni net, o be ratio entre actius i passius, al tancament del darrer exercici econòmic (comptes anuals) per import igual o superior a 100.000 euros.
Solvència tècnica i professional
Descripció:
Relació dels principals serveis o treballs realitzats d'igual o similar natura als que constitueixen l'objecte contractual, en els darrers tres anys com a màxim, indicant la data, import i destinatari dels mateixos. Ho acreditarà mitjançant certificats expedits o visats per t'òrgan competent d'aquells destinataris relacionats
Descripció:
Indicar et personal tècnic o de les unitats tècniques integrades o no en l'empresa, participants en el contracte, especialment els dedicats al control de qualitat.
Descripció:
Descripció de les instal¿lacions tècniques, de les mesures relacionades i destinades a garantir la qualitat i els mitjans, en el seu cas, d'estudi i investigació de l'empresa.
Descripció:
Títols acadèmics i professionals de l'empresari i dels directius de l'empresa, especialment, del responsable de l'execució del contracte així com dels tècnics adscrits a l'objecte contractual.

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya