Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Contractació del servei de menjador escolar gestionat pel Consell Comarcal del Solsonès en diferents centres educatius públics de la comarca

Òrgan de contractació:
Consell Comarcal del Solsonès
Codi d'expedient:
2022/293/G1072
Tipus de tramitació:
Urgent
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'hostaleria i restaurant
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Contractació del servei de menjador escolar gestionat pel Consell Comarcal del Solsonès en diferents centres educatius públics de la comarca
Pressupost de licitació:
187.231,15 € sense IVA 195.491,04 € amb diferents tipus d'IVA
Termini d'execució:
05/09/22 - 22/06/23
Àmbit geogràfic:
Solsonès
Termini de presentació d'ofertes:
25/07/22 11:00 h
Observacions:
El pressupost base de licitació s'estableix en un preu/menú corresponent a usuaris fixos i en un preu/menú corresponent a usuaris esporàdics. L'import de l'IVA només s'aplica al preu de l'àpat ja que el monitoratge està exempt. La plataforma no permet establir el PBL per cada lot per la qual cosa aquest s'estableix a continuació i en l'apartat corresponent de la plataforma s'hi contempla la seva estimació:

LOT 1: ESCOLA LA COMA

- Usuaris fixos: 7,77 ¤/menú i 0,33 ¤/menú d'IVA, un total de 8,10 ¤/menú IVA inclòs
- Usuaris esporàdics: 8,25 ¤/menú i 0,35 ¤/menú d'IVA, un total de 8,60 ¤/menú IVA in-clòs

LOT 2: ESCOLA VALL DE LORD I SES SANT LLORENÇ

- Usuaris fixos: 7,86 ¤/menú i 0,34 ¤/menú d'IVA, un total de 8,20 ¤/menú IVA inclòs
- Usuaris esporàdics: 8,34 ¤/menú i 0,36 ¤/menú d'IVA, un total de 8,70 ¤/menú IVA in-clòs

LOT 3: ESCOLA D'ARDÈVOL

- Usuaris fixos: 7,42 ¤/menú i 0,33 ¤/menú d'IVA, un total de 7,75¤/menú IVA inclòs
- Usuaris esporàdics: 8,04¤/menú i 0,36¤/menú d'IVA, un total de 8,40¤/menú IVA inclòs.

LOT 4: CINC ESCOLES
ESCOLA AIGUADORA
ESCOLA DE FREIXINET
ESCOLA DE LLADURS
ESCOLA DE LLOBERA
ESCOLA DE SANT CLIMENÇ

- Usuaris fixos: 7,42 ¤/menú i 0,33 ¤/menú d'IVA, un total de 7,75¤/menú IVA inclòs
- Usuaris esporàdics: 8,04¤/menú i 0,36¤/menú d'IVA, un total de 8,40¤/menú IVA inclòs.

Valor estimat del contracte:
748.924,62 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre B: PROPOSICIÓ ECONÒMICA I DOCUMENTACIÓ QUANTIFICABLE DE FORMA AUTOMÀTICA) :
29/07/22 10:00 Seu del Consell Comarcal del Solsonès
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada del servei es fixa pel curs escolar 2022-2023 i es podrà prorrogar per curs escolar fins al curs 2025-2026
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
4
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
4
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
4
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 10.00 - Criteri: Proposta econòmica, fins a
Ponderació: 6.00 - Criteri: Increment en més del 30% dels productes alimentaris (fruites, verdures i hortalisses) que si-guin frescos, de proximitat i de temporada, fins a
Ponderació: 5.00 - Criteri: L'empresa realitzarà la formació ambiental als seus treballadors de cadascun dels centreseducatius en temes de gestió de residus, gestió i ús eficient de l'aigua i l'energia. El mínim serà de 2 hores anuals.
Ponderació: 5.00 - Criteri: Etiquetes de qualitat, fins a
Ponderació: 15.00 - Criteri: Qualitat dels menús, fins a
Ponderació: 9.00 - Criteri: Programa de Treball, organització i funcionament del servei, fins a
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis del licitador que referit a l¿any de major volum de negocis dels tres últims conclosos haurà de ser igual o superior als imports que es detallen, IVA exclòs:

LOT 1 9.160,83 ¤
LOT 2 41.811,63 ¤
LOT 3 15.230,54 ¤
LOT 4 121.028,15 ¤

S'acreditarà per mitjà dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en aquest, en cas contrari per les dipositades en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil han d'acreditar el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.

Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
a) Una relació dels principals serveis o treballs realitzats en l¿àmbit de menjadors o menjars escolars en els últims tres anys, que inclogui import, data i el destinatari, públic o privat d'aquests.
Quan es requereixi pels serveis dependents de l'òrgan de contractació els serveis o els treballs efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic i quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, mancant dit certificat, mitjançant una declaració de l'empresari acompanyat dels documents obrants en poder d'aquest que acreditin la realització de la prestació.
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Indicació del personal tècnic o unitats tècniques, integrades o no en l'empresa, participants del contracte, especialment els encarregats del control de qualitat.
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
c) L¿empresa licitadora ha d¿acreditar que està inscrita en el corresponent Registre sanitari d¿indústries i productes alimentaris de Catalunya (RSIPAC) per a l¿elaboració i distribució de menjars elaborats, amb la mateixa raó social amb el que es presenta a aquest procediment.
En cas de no disposar d¿aquest registre es compromet a la seva sol·licitud i a disposar d¿aquesta inscripció en la prestació del servei.

Les empreses inscrites en el Registre Electrònic d¿Empreses Licitadores no han de presentar les dades i els documents d¿acreditació de la solvència econòmica o financera i tècnica o professional sol·licitats en el present procediment d¿adjudicació que figurin en l¿esmentat Registre.

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya