Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

SSJRBC 20210047_Adquisició, implantació i posada en funcionament de informació i gestió de RRHH per Salut Sant Joan de Reus - Baix Camp

Òrgan de contractació:
Salut Sant Joan de Reus - Baix Camp
Codi d'expedient:
SSJRBC 20210047
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informàtica i serveis connexos
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
És objecte de la present licitació la contractació del subministrament de les llicències d'aplicacions i serveis necessaris per a dur a terme l'anàlisi, dissenys, parametrització, desenvolupament i implantació d'un sistema d'informació i gestió de recursos humans per Salut Sant Joan de Reus Baix Camp, així com del seu manteniment.
Pressupost de licitació:
264.680,00 € sense IVA 320.262,80 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 anys
Àmbit geogràfic:
Reus
Termini de presentació d'ofertes:
13/06/22 14:00 h
Valor estimat del contracte:
352.116,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre B) :
17/06/22 10:20 Telemàtic
Obertura de pliques (Sobre amb criteris avaluables objectivament) :
18/07/22 11:40
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Es preveu la possiblilitat d'una pròrroga de 12 mesos.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 18/05/22
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 20.00 - Criteri: Preu llicenciament i implantació
Ponderació: 33.00 - Criteri: Preu manteniment
Ponderació: 2.00 - Criteri: Preu servei consultoria
Ponderació: 2.00 - Criteri: Aportació d'arquitectures d'execució orientades a servidor, simplificant o eliminant les instal·lacions en els clients: es valorarà la no instal·lació d¿arquitectures de programari a les estacions de treball dels clients
Ponderació: 1.00 - Criteri: Disposició d'una integració amb plataformes de signatura digital i que des del propi aplicatiu es faci la gestió d'enviaments i arxiu de documents: es valorarà la major integració a les plataformes de signatura digital des del mateix aplicatiu
Ponderació: 1.00 - Criteri: Aportació de sistemes de detecció d'errors: es valorarà el sistema que faciliti l'obtenció de forma àgil d'alertes i incidències en qualsevol operació i en temps real
Ponderació: 1.00 - Criteri: Millores metodològiques
Ponderació: 1.00 - Criteri: Millores en la gestió de riscos i incidències
Ponderació: 1.00 - Criteri: Aplicació suporta el gestor de base de dades Oracle, segons els estàndards corporatius, i es valorarà la no necessitat de BD exclusiva sinó com a esquema independent d'una ja existent.
Ponderació: 1.00 - Criteri: Proposta de gestió de les modificacions que puguin aparèixer en el marc de la reenginyeria de processos
Ponderació: 1.00 - Criteri: Respecte la interfície gràfica de l'usuari, es valora la capacitat de personalització per part d'usuaris finals i/o tècnics, així com la possibilitat de disposar de diferents opcions i vistes en funció de la ubicació de l'usuari, del perfil i de l'àrea
Ponderació: 1.00 - Criteri: Aportació manual explicatiu d'ús amb imatges del propi entorn de treball de cada mòdul
Ponderació: 5.00 - Criteri: Funcionament de cadascun dels mòduls, que siguin intuïtius, àgils i fluids i que el maneig per a la gestió de les dades i l'exportació de les mateixes sigui fàcil i còmode
Ponderació: 1.00 - Criteri: Adaptació als sistemes d'avaluació previstos en els Convenis d'aplicació i als sistemes desenvolupats per les entitats gestionades
Ponderació: 1.00 - Criteri: Eines de gestió i control d'usuaris, control d'accessos, traçabilitat i mecanismes addicionals que s'inclouen en el programari per a garantir la confidencialitat i protecció de dades personals
Ponderació: 1.00 - Criteri: Capacitat de parametrització i personalització de les aplicacions, així com les utilitats que proporcionin al personal tècnic, que permetin incloure noves funcionalitats, eliminar-ne d'existents o portar a terme modificacions en les mateixes
Ponderació: 2.00 - Criteri: Facilitat de descàrrega de dades per a la seva posterior explotació (eines que permetin ampliar versatilitat en la explotació i gestió de dades)
Ponderació: 10.00 - Criteri: Descripció de les diferents fases, execució i diagrama de temps/Planning de les tasques a realitzar, valorant el nivell de detall de cadascuna i la seva calendarització dins del termini màxim establert a l¿apartat 6 del PTT
Ponderació: 8.00 - Criteri: Equip de treball adscrit al contracte
Ponderació: 7.00 - Criteri: Programa de formació, valorant el contingut de la mateixa per als diferents usuaris (personal administratiu de l¿àrea de persones i personal del departament TIC), la modalitat i les hores de formació
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
72212450
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Ràtio entre actius i passius, al tancament de l'últim exercici econòmic per al qual estigui vençuda l'obligació d'aprovació de comptes anuals per import superior a la unitat.
Mínim d'acreditació:
1,00 €
Observacions:
La solvència total de l'empresa vindrà determinada per la relació entre aquestes dues magnituds: actiu total i passiu exigible (suma de les partides de creditors a llarg, mig i curt termini).
Període:
Últim exercici
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
L'empresa proposada com a adjudicatària haurà d'acreditar la seva solvència econòmica i financera a requeriment de la Mesa de contractacions mitjançant l'aportació dels estats de comptes corresponents als tres darrers exercicis que tingui obligació d'haver presentat, aprovats i dipositats en el Registre Mercantil (si l'empresari està inscrit al Registre, en cas contrari pels que disposi al registre oficial en què hagi d'estar inscrit). Els empresaris individuals han de presentar els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Observacions:
L'empresa proposada com a adjudicatària haurà d'acreditar la seva solvència econòmica i financera a requeriment de la Mesa de contractacions mitjançant l'aportació dels estats de comptes corresponents als tres darrers exercicis que tingui obligació d'haver presentat, aprovats i dipositats en el Registre Mercantil (si l'empresari està inscrit al Registre, en cas contrari pels que disposi al registre oficial en què hagi d'estar inscrit). Els empresaris individuals han de presentar els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Període:
Com a mínim, un dels 3 darrers exercicis aprovats
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Experiència i trajectòria en contractes similars, que s'acreditarà a través de la relació dels principals serveis i treballs que hagin estat realitzats en els darrers 3 anys, consistents en la implantació i suport d'un programari informàtic per a la gestió del departament de recursos humans en centres del sector sanitari, l'import anual acumulat dels quals l'any de més execució sigui igual o superior al 70% de l'anualitat mitjana del contracte.
A tal efecte, s'haurà d'acreditar una implantació del programari informàtic de gestió de recursos humans en com a mínim 10 entitats del sector sanitari.
Per determinar si els subministraments són d'igual o similar naturalesa que els de l'objecte del contracte es tindrà en compte que coincideixin amb els descrits als plecs.
Observacions:
L'empresa proposada com a adjudicatària haurà d'acreditar la seva solvència tècnica a requeriment de la Mesa de contractacions mitjançant l'aportació dels següents documents: relació dels principals subministraments realitzats durant els darrers 3 anys, indicant import i dates, acompanyada dels corresponents certificats emesos pels destinataris acreditatius de l'import mínim requerit. Quan el destinatari sigui un subjecte privat, a falta de certificat, es podrà acreditar la solvència mitjançant una declaració de l'empresari acompanyada dels documents que tingui en poder seu que acreditin la realització de la prestació.
En el cas que el contractista sigui una empresa de nova creació, és a dir, que tingui una antiguitat inferior a 5 anys, si no pot aportar una relació dels principals serveis o treballs realitzats d'igual o similar naturalesa que els que constitueix l'objecte del contracte en el curs dels tres últims anys, la seva solvència tècnica s¿acreditarà pels mitjans següents: detall del personal tècnic o de les unitats tècniques, integrades o no en l'empresa, participants en el contracte, especialment aquells encarregats del control de qualitat. Caldrà aportar els currículums de les persones adscrites al projecte.
Període:
Últims 3 exercicis
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Capacitació de l'equip tècnic, que s'avaluarà tenint en compte els seus coneixements tècnics, eficàcia, experiència i fiabilitat; en aquest sentit hauran d'assenyalar el següent:
- Una persona responsable de la direcció i coordinació tècnica del contracte amb disposició de titulació universitària. El responsable de la direcció i coordinació tècnica del contracte ha de tenir la titulació de grau / diplomatura en relacions laborals amb formació i/o experiència acreditada en implantació de sistemes informàtics en l'àmbit de recursos humans.
- Aportar un equip amb mínim 3 consultors que cobreixin els àmbits funcionals a implementar i han de tenir una experiència mínima de 2 anys en projectes similars a l'àmbit.
Caldrà acreditar que s'adscriuran persones que disposaran de la formació que s'ha detallat anteriorment. Per acreditar aquesta adscripció en la fase de presentació d'ofertes s'haurà de presentar una declaració de responsable en la qual els licitadors faran constar que, en cas de ser proposat adjudicatari del contracte per haver presentat l'oferta econòmicament més avantatjosa, disposarà d'aquests professionals.
Observacions:
L'empresa proposada com a adjudicatària haurà d'aportar la documentació acreditativa del compromís d'adscripció al contracte, amb l'aportació dels seus títols acadèmics o professionals, i el seu currículum, i altra documentació que acrediti les exigències demanades. I hauran de lliurar la documentació acreditativa de la relació laboral i/o de serveis amb la/es persona/es assenyalada/es.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya