Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Subministrament de vestuari per a diferents col·lectius del personal municipal

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sant Quirze del Vallès
Unitat de contractació:
Secretaria
Codi d'expedient:
106/2021/SQSCR
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del present contracte és l'adquisició de vestuari i complements de diferents col·lectius de treballadors/res i voluntaris/àries de l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès, els quals són necessaris pel desenvolupament de les funcions que tenen encomanades. Concretament, els àmbits laborals objecte d'aquest contracte són: el servei de brigada de via pública i medi ambient, el servei de consergeria, el servei de protecció civil i el servei de policia local.
Pressupost de licitació:
85.905,08 € sense IVA 103.945,15 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Sant Quirze del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
20/07/22 14:00 h
Observacions:
La presentació de proposicions es farà únicament a través del portal VORTAL: https://community.vortal.biz/PRODSTS/Users/Login/Index?SkinName=aytosantquirzedelvalles
A excepció de les mostres sol·licitades al Sobre núm. 2, que s'hauran de presentar físicament al Registre de l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament dins del termini establert per a la presentació de les proposicions.
Valor estimat del contracte:
164.422,36 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques :
21/07/22 10:00
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Es preveu dues possibles pròrrogues d'un any cadascuna.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
4
Oferta integradora:
No
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 50.00 - Criteri: Millora econòmica
Ponderació: 10.00 - Criteri: Millora termini de lliurament comandes programades
Ponderació: 5.00 - Criteri: Millora termini de lliurament comandes puntuals
Ponderació: 10.00 - Criteri: Criteri mediambiental
Ponderació: 5.00 - Criteri: Sistema de consulta i comandes en línia
Ponderació: 20.00 - Criteri: Qualitat dels productes (mostres)
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Import igual o superior a 1,5 vegades el valor estimat del contracte de cada lot.
Període:
3 últims anys
Mitjà de solvència:
Patrimoni nét
Descripció:
Patrimoni net igual o superior al capital social subscrit.
Període:
Últim exercici
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Pòlissa d'assegurança per responsabilitat civil i riscos professionals.
Mínim d'acreditació:
600.000,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Principals subministraments d'igual o similar naturalesa. L'import anual acumulat referit a l'any de major execució dels tres últims haurà de ser igual o superior al 70% de l'anualitat mitjana del contracte de cada lot.

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya