Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Servei de menjador ecològic per als centres adscrits a l'Institut Municipal de Serveis als Discapacitats de Mollet del Vallès

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Mollet del Vallès
Codi d'expedient:
IMSD 10/22
Tipus de tramitació:
Urgent
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'hostaleria i restaurant
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei de menjador ecològic amb criteri de sostenibilitat social i ambiental, de l'Escola d'Educació Especial Can Vila (EMEECV), el Centre Especial de Treball Taller Alborada (CET) i el Centre Ocupacional del Bosc (CO), gestionats per l'Institut Municipal de Serveis als Discapacitats de Mollet del Vallès (en endavant IMSD) que compren les prestacions següents:.
- El subministrament dels productes d'alimentació majoritàriament ecològics i de proximitat, estris de cuina i articles de neteja necessaris per al funcionament dels serveis als centres.
- La confecció dels menús diaris de dinar ecològics i de temporada i la seva elaboració a les cuines dels centres per part de personal especialitzat de l'adjudicatari, consensuat amb la direcció de l'IMSD.
- La preparació de les taules del menjadors abans dels àpats, per tal de poder garantir la higiene correcte de tots els utensilis.
- La neteja i manteniment de la cuina i menjadors dels centres, per tal de mantenir els
espais i l'equipament en perfectes condicions.
Un dels objectius d'aquest contracte és també potenciar el desenvolupament econòmic i l'ocupació en el sector agroalimentari de la Comarca per tal de millorar la qualitat de vida de la població i difondre la cultura del treball conjunt com a manera d'optimitzar recursos i maximitzar resultats. És per això que es vol:
- Millorar la promoció i venda dels productes agroalimentaris.
- Promoure els circuits curts de comercialització i la venda directa dels productes de proximitat.
- Promoure la cooperació entre les empreses del sector agroalimentari de la Comarca.
Pressupost de licitació:
633.360,00 € sense IVA 696.696,00 € IVA inclòs (10,00%)
Termini d'execució:
01/09/22 - 31/08/24
Àmbit geogràfic:
Mollet del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
18/07/22 12:00 h
Observacions:
1. S'ha declarat la urgència en la tramitació d'aquest expedient de contractació, amb els efectes, entre d'altres, que preveu l'article 119.2 de la LCSP.
2. La data límit de documentació i informació, d'acord amb la clàusula 22 del PCAP, fins al 11.7.2022 per acceptació de preguntes i fins al 15.7.2022 per a la publicació de respostes; i fins al 18.7.2022 per a obtenció de plecs de clàusules en el Perfil del contractant de l'Ajuntament de Mollet del Vallès.
3. Remarquem la importància per part dels LICITADORS de la PARAULA CLAU per a la presentació i l'obertura del SOBRE DIGITAL. En aquest sentit, de conformitat amb les clàusules 22 i 23 del PCAP, es fa avís que en cas que alguna empresa LICITADORA no introdueixi la PARAULA CLAU, NO es podrà accedir al contingut del SOBRE xifrat. Així, atès que la presentació d'ofertes a través de l'eina de SOBRE DIGITAL es basa en el xifratge de la documentació i requereix necessàriament la introducció per part de les empreses LICITADORES de la/les PARAULA/ES CLAU, que només elles custodien durant tot el procés, per poder accedir al contingut xifrat dels sobres, NO es podrà efectuar la valoració de la documentació de la seva oferta que no es pugui desxifrar per no haver introduït l'empresa la PARAULA CLAU.
En aquest sentit, està previst que a partir de les 12 hores del dia 19 de juliol de 2022 els LICITADORS rebreu per correu electrònic una COMUNICACIÓ de petició de PARAULA CLAU, per tal que introduïu la PARAULA CLAU per a què s'iniciï el PROCES DE DESXIFRAT del/s SOBRE/S DIGITAL/S corresponent a l'expedient de contractació de referència. Els LICITADORS podreu INTRODUIR les PARAULES CLAUS dels sobres en l'ENLLAÇ indicat en dita COMUNICACIÓ. La introducció d'aquesta PARAULA CLAU només implica el desxifrat del contingut del sobre esmentat, però no es realitzarà la seva obertura fins al moment de l'obertura de pliques (20 de juliol de 2022, a partir de les 12 hores) especificat a l'anunci de licitació.
4. L'adjudicatari està obligat a subrogar-se en la contractació del personal, de conformitat amb l'establert en la clàusula 31, apartat b), punts f) i g) del PCAP i l'annex del PPT.
Valor estimat del contracte:
696.696,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 25.00 - Criteri: a1 Proposta relativa al manteniment i millora del parament de menjador de cuina i electrodomèstics del servei de menjador i cuina
Ponderació: 5.00 - Criteri: a2 Proposta relativa a la formació per ajudants de cuina dels centres
Ponderació: 15.00 - Criteri: a3 Proposta relativa per a l¿elaboració d¿un pla de subministrament, manipulació i higiene, dels aliments, parament i instal·lacions del menjador i cuina
Ponderació: 5.00 - Criteri: a4 Proposta de menús adequats a la tipologia d¿usuaris en cas d¿activitats de sortides i excursions
Ponderació: 15.00 - Criteri: b1 Menjar nutritiu, equilibrat i acolorit
Ponderació: 20.00 - Criteri: b2 Aliments Ecològics
Ponderació: 15.00 - Criteri: b3 Poca carn vermella, més peix, molts vegetals i productes integrals
Ponderació: 15.00 - Criteri: b4 Productes locals i frescos
Ponderació: 15.00 - Criteri: b5 Adequació dels menús i el gramatge als usuaris del servei
Ponderació: 10.00 - Criteri: b6 Parament del servei de menjador i la cuina
Ponderació: 5.00 - Criteri: b7 Evitar el malbaratament dels aliments
Ponderació: 5.00 - Criteri: b8 Oferta econòmica
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
55523100
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis en l¿àmbit al qual es refereixi el contracte, referit al millor exercici dins dels tres últims disponibles en funció de les dades de constitució o d¿inici d¿activitats de l¿empresari i de presentació de les ofertes per un import mínim anual 261.261,00 ¤.
Mínim d'acreditació:
261.261,00 €
Observacions:
Mitjà d'acreditació: s'acreditarà per mitjà dels seus comptes anuals aprovats i disposats en el Registre Mercantil, si l'empresari estigues inscrit en el registre, i en cas contrari per les dipositades en el registre oficial en que hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil hauran d'acreditar el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventari i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
En els casos en que sigui apropiat, justificant de l'existència d'una assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals per un import igual o superior al que exigeixen l'anunci de licitació o la invitació a participar en el procediment i els plecs del contracte o, si no n'hi ha, al que s'estableix per reglament. (Criteri per a serveis professionals).
Observacions:
Mitjà d'acreditació: b) En els contractes l'objecte dels quals consisteixi en serveis professionals, en lloc del volum anual de negoci, la solvència econòmica i financera es pot acreditar mitjançant la disposició d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals, vigents fins a la fi del termini de presentació d'ofertes, per un import no inferior al valor estimat del contracte, que garanteixi el manteniment de la seva cobertura durant tota l'execució del contracte.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació i documents justificatius corresponents dels principals serveis o treballs realitzats de igual o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte, en el curs dels darrers tres anys, per un import de 121.921,80 ¤, IVA exclòs, avalades per certificats de bona execució. Aquests certificats indicaran import, data i destinatari, públic o privat dels mateixos.
Mínim d'acreditació:
121.921,80 €
Observacions:
En el cas que el contractista sigui una empresa de nova creació, que tingui una antiguitat inferior a cinc anys, el criteri s'acreditarà proporcionalment.
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
L'empresa adjudicatària haurà d'acreditar que disposa d'un/a nutricionista titulat per tal d'assessorar en la definició i confecció del programa de menús.
Mitjà de solvència:
Maquinària, material i equip tècnic per a la execució del contracte
Descripció:
L'empresa haurà de signar una declaració responsable conforme disposa d'una infraestructura adequada per a la distribució de la matèria prima en condicions optimes.
Mitjà de solvència:
Maquinària, material i equip tècnic per a la execució del contracte
Descripció:
Haurà de presentar un pla de malbaratament d'aliments i planificació adequada de les matèries primes.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya