Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Redacció del projecte bàsic i executiu, estudi bàsic de seguretat i salut, pla de control de qualitat, redacció de la documentació tècnica de prevenció i seguretat en cas d'incendi, certificació d'eficiència energètica, legalitzacions de les instal·lacions, aixecament topogràfic i estudi geotècnic de les obres de construcció de vestidors i espais per a cicles formatius a l'Institut La Garrotxa d'Olot

Òrgan de contractació:
Departament d'Educació
Unitat de contractació:
Serveis Centrals del Departament d'Educació
Codi d'expedient:
ED-2022-191
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'arquitectura, serveis d'enginyeria i serveis integrats d'enginyeria, serveis de planificació urbana i serveis d'arquitectura paisatgista. Serveis connexos de consultors en ciència i tecnologia. Serveis d'assaigs i anàlisis tècnics
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Redacció del projecte bàsic i executiu, estudi bàsic de seguretat i salut, pla de control de qualitat, redacció de la documentació tècnica de prevenció i seguretat en cas d'incendi, certificació d'eficiència energètica, legalitzacions de les instal·lacions, aixecament topogràfic i estudi geotècnic de les obres de construcció de vestidors i espais per a cicles formatius a l'Institut La Garrotxa d'Olot
Pressupost de licitació:
29.091,57 € sense IVA 35.200,80 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 mesos
Àmbit geogràfic:
Catalunya
Termini de presentació d'ofertes:
08/07/22 18:00 h
Observacions:
El termini de durada és d'un màxim de 60 dies naturals. Les empreses que hi vulguin participar hauran d'estar inscrites en el Registre Electrònic d'Empreses Licitadores (RELI) o en el Registre Oficial de Licitadors i Empreses Classificades.
Valor estimat del contracte:
29.091,57 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 25.00 - Criteri: Proposició econòmica
Ponderació: 30.00 - Criteri: Reducció del termini inicial
Ponderació: 45.00 - Criteri: Proposta tècnica
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
71242000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Declaració sobre el volum anual de negocis, referit als tres últims exercicis disponibles, en funció de la data de creació o d'inici d'activitats de l'empresari, amb un import mínim anual equivalent a l'import de licitació del contracte (IVA exclòs).
Si les empreses licitadores son de nova creació (menys de 5 anys) i no tenen suficient volum de negoci, podran acreditar la seva solvència econòmica amb una assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals, de cobertura igual o superior a l'import al qual es liciti (IVA exclòs)
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels serveis realitzats durant els darrers tres anys, entre els que ha d'haver, com a mínim, una redacció de projecte de pressupost no inferior a l'import de licitació del contracte (IVA exclòs). Els serveis han d'estar avalats per certificats de bona execució els quals han d'indicar l'import, les dates i l'objecte del servei. Quan el destinatari sigui un subjecte privat, a falta d'aquest certificat, els serveis s'acreditaran mitjançant una declaració de l'empresari, acompanyada dels documents en poder seu que acreditin la realització de la prestació.
Si les empreses licitadores son de nova creació (menys de 5 anys), la solvència tècnica s'acreditarà mitjançant una declaració que indiqui el personal tècnic o unitats tècniques integrats o no a l'empresa, perticipants en el contrate, especialment aquells encarregats del control de qualitat. En aquest cas, la declaració compendrà una relació d'un mínim de 5 tècnics, concretant el càrrec que tenen a l'empresa amb el nom i cognom de cadascun d'ells.
Observacions:
Relació dels principals serveis o treballs realitzats els darrers 3 anys

Plecs

 

Documentació

 
Inf. Just. C. DG. ED-2022-191. Signed.pdf
PDF
Resolucio aprovacio_ED 2022 191-002.pdf
PDF
Annex 1 PCAP_ED 2022 191.doc
DOC
Annex 2 PCAP_ED 2022 191.doc
DOC
Proposta tecnica i altra documentacio tecnica.docx
DOC
plantilla_anunci_licitacio_ED 2022 191.docx
DOC
Condicions d'execució:
Les establertes a l'apartat M del quadre de característiques del plec de clàusules administratives particulars.

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya