Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Subministrament per a la renovació del llicenciament del programari Baas (Backup as Service) de l'Ajuntament de Mollet del Vallès

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Mollet del Vallès
Codi d'expedient:
COSU/22023
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Simplificat abreujat:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament el servei Baas (Backup as Service) mitjançant emmagatzemament per objectes ubicada en Cloud amb una capacitat total de 18 TB, amb vigència per un any, per donar continuïtat al servei de backup dels diferents sistemes d'informació de l'Ajuntament de Mollet del Vallès.És necessari contractar aquest subministrament per tal de disposar d'aquest emmagatzematge extern per mantenir l'actual política 3-2-1 de backup de l'Ajuntament de Mollet del Vallès.
La solució ha de complir:
- Sistema d'emmagatzematge d'objectes basat en la núvol, inclòs Amazon S3, Microsoft Azure Blob, IBM Cloud Object Storage o proveïdors de serveis compatibles amb S3.
- Solució escalable amb capacitats de protecció de les dades per atacs de Rasomware.
- Funcionalitats integrades per la transferència d'arxius d' alta velocitat i repartida en, al menys, dues ubicacions diferents per tenir una alta disponibilitat i durabilitat de les dades. Una de les ubicacions, al menys, ha d'estar ubicada a l'estat espanyol, de forma que quedi garantida la disponibilitat de la copia de seguretat en el espai de temps mes curt possible per una restauració urgent dels sistemes en cas de necessitat.
- Ample de banda garantit mínim de 60 Mbps entre l'Ajuntament i el proveïdor.
- Xifrat punt a punt, es a dir, replicació de copies de seguretat completament xifrades en origen (abans de que abandonin el perímetre de la xarxa), en la transferència i en el emmagatzematge, sense provocar un impacte negatiu en la tasa de reducció de dades de la compressió i acceleració WAN integrades.
- La solució ha de disposar de l'opció de deixar la dada immodificable, ajudant a mantenir la integritat de les dades.
- Les dades emmagatzemades en el repositori han de tenir encriptació AES-256 o similar.
- Compatibilitat amb Capacity/Cloud Tier de Veeam Backup & Replication (Veeam Cloud Tier) com a repositori Sacle-Out Backup.
Pressupost de licitació:
8.234,76 € sense IVA 9.964,05 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Mollet del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
08/07/22 12:00 h
Observacions:
1. La data límit de documentació i informació, d'acord amb la clàusula 14 del PCAP, fins al 2.7.2022 per acceptació de preguntes i fins al 6.7.2022 per a la publicació de respostes; i fins al 8.7.2022 per a obtenció de plecs de clàusules en el Perfil del contractant de l'Ajuntament de Mollet del Vallès.

2. Remarquem la importància per part dels LICITADORS de la PARAULA CLAU per a la presentació i l'obertura del SOBRE DIGITAL. En aquest sentit, de conformitat amb les clàusules 12 i 14 del PCAP, es fa avís que en cas que alguna empresa LICITADORA no introdueixi la PARAULA CLAU, NO es podrà accedir al contingut del SOBRE xifrat. Així, atès que la presentació d'ofertes a través de l'eina de SOBRE DIGITAL es basa en el xifratge de la documentació i requereix necessàriament la introducció per part de les empreses LICITADORES de la/les PARAULA/ES CLAU, que només elles custodien durant tot el procés, per poder accedir al contingut xifrat dels sobres, NO es podrà efectuar la valoració de la documentació de la seva oferta que no es pugui desxifrar per no haver introduït l'empresa la PARAULA CLAU.

En aquest sentit, està previst que a partir de les 8 hores del dia 1 de juliol de 2022 els LICITADORS rebreu per correu electrònic una COMUNICACIÓ de petició de PARAULA CLAU, per tal que introduïu la PARAULA CLAU per a què s'iniciï el PROCES DE DESXIFRAT del/s SOBRE/S DIGITAL/S corresponent a l'expedient de contractació de referència. Els LICITADORS podreu INTRODUIR les PARAULES CLAUS dels sobres en l'ENLLAÇ indicat en dita COMUNICACIÓ. La introducció d'aquesta PARAULA CLAU només implica el desxifrat del contingut del sobre esmentat, però no es realitzarà la seva obertura fins al moment de l'obertura de pliques (12 de juliol de 2022, a partir de les 12.00 hores) especificat a l'anunci de licitació.

3. S'eximeix els licitadors de l'acreditació de les solvències econòmica i financera i tècnica exigides, de conformitat amb la clàusula 13.3 del PCAP i l'article 159.6.b de la LCSP.
Valor estimat del contracte:
16.469,52 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada del contracte serà d'un any a partir de l'endemà de la formalització del contracte. El contracte es podrà prorrogar per un (1) any més, sense que la durada total del contracte superi els dos (2) anys.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 10.00 - Criteri: Oferta econòmica
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
72268000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis del licitador o candidat, referit al millor exercici dins dels tres últims exercicis disponibles en funció de les dates de constitució o d'inici de les activitats de l'empresari i de presentació de les proposicions per un import mínim anual de 12.441,25 ¤
Mínim d'acreditació:
12.441,25 €
Observacions:
Forma d'acreditació: presentació dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en el registre, i en cas contrari per les dipositades en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil hauran d'acreditar el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Presentació d'una relació dels principals subministraments efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs dels tres últims anys i per import de 5.805,89 ¤ corresponent a l'anualitat de major execució, en la qual se n'indiqui l'import, la data i el destinatari dels serveis, públic o privat.
Mínim d'acreditació:
5.805,89 €
Observacions:
La realització dels subministraments s'acreditarà per mitjà de la presentació de certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari, acompanyada dels documents en poder seu que acreditin la realització dels subministraments. Si s'escau, aquests certificats els ha de comunicar directament a l'òrgan de contractació l'autoritat competent.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya