Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

2022/2569 Contracte de serveis per als tallers bibliomakers adreçats als usuaris de biblioteques de les comarques gironines

Òrgan de contractació:
Diputació de Girona
Codi d'expedient:
2022/2569
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'educació i formació professional
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Bibliomakers és un projecte formatiu adreçat exclusivament als usuaris de les biblioteques d'entre 6 i 16 anys que es basa en l'ús de les TAC (Tecnologies de l'Aprenentatge i el Coneixement) a través de la programació i la robòtica.

A les sessions a contractar es pretén desenvolupar espais educatius d'enfocament interdisciplinaris, tot aproximant-se a la ciència, i a la tecnologia de forma creativa, a partir d'activitats de caràcter pràctic treballades de forma cooperativa, d'acord amb els requisits i les condicions que es detallen en el Plec de Prescripcions Tècniques.

L'objecte del contracte és la contractació de la gestió i la coordinació de 40 activitats de formació TAC, de tres sessions cadascuna, sumant un total de 120 sessions, a les biblioteques de les comarques gironines.
Pressupost de licitació:
18.000,00 € sense IVA 18.000,00 € IVA inclòs (0,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Girona
Termini de presentació d'ofertes:
02/06/22 14:00 h
Valor estimat del contracte:
36.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre B) :
16/06/22 10:00 Telemàtic
Obertura de pliques (Sobre C) :
23/06/22 10:00 Telemàtic
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
1 any
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 45.00 - Criteri: Memòria
Ponderació: 20.00 - Criteri: Formació
Ponderació: 20.00 - Criteri: Experiència
Ponderació: 15.00 - Criteri: Preu
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
80533200
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis del licitador que referit a l'any de major volum de negocis dels tres últims conclusos haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor estimat del contracte.
Mínim d'acreditació:
54.000,00 €
Observacions:
Acreditació documental:
Si l'empresari està inscrit en el registre Mercantil ho acreditarà per mitjà dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en aquest Registre.
En cas contrari per les dipositades en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit.
Les empreses, que per la seva prompte creació, encara no tinguin comptes anuals aprovats i dipositats el Registre Mercantil i els empresaris individuals acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant la presentació del model 390 (declaració anual IVA) o bé el model 303 (declaració mensual o trimestral IVA) quan sigui inferior a l'any. En el
cas de què la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresa licitadora o contractista individual sigui inferior a tres anys, el requeriment d'acreditació del volum anual de negocis es podrà referir al període efectiu d'activitat de l'empresa. En el cas de què aquesta data sigui inferior a un any el requeriment podrà ser proporcional.
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Si el licitador és un contractista individual o una societat professional, justificant de l'existència d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals per import igual o superior al valor estimat del contracte.
Mínim d'acreditació:
36.000,00 €
Observacions:
Acreditació documental:
Caldrà aportar el certificat expedit per l'assegurador, en el qual constin els imports i riscos assegurats i la data de venciment de l'assegurança, i mitjançant el document de compromís vinculant de subscripció, pròrroga o renovació de l'assegurança, en els casos en què sigui procedent.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Una relació dels principals serveis realitzats en els últims tres anys que inclogui l'import, dates i el destinatari, sigui públic o privat. L'import anual acumulat de l'any de més execució haurà de ser igual o superior el 70% del valor estimat del contracte.
Mínim d'acreditació:
25.200,00 €
Observacions:
Acreditació documental:
Quan el destinatari sigui una entitat del sector públic s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent.
Quan el destinatari sigui un subjecte privat s'acreditaran mitjançant un certificat expedit per aquest o, a manca d'aquest, mitjançant una declaració de l'empresari.
Si la relació dels principals serveis realitzats inclou que el seu destinatari és el mateix ens contractant, no serà necessari l'acreditació mitjançant certificat.
Quan el contractista sigui una empresa de nova creació, entenent com a tal aquella que tingui una antiguitat inferior a 5 anys, no hauran d'acreditar aquest mitjà de solvència tècnica.
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Indicació del personal tècnic o unitats tècniques, integrades o no a l'empresa,
responsables de l'execució del contracte.
Mínim d'acreditació:
3,00 €
Observacions:
Acreditació documental:
S'acreditarà mitjançant una relació del contractista on s'inclourà la indicació concreta del personal tècnic o unitats tècniques.
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Títols acadèmics i professionals de l'empresari i dels directius de l'empresa i, en particular, del responsable de l'execució del contracte així com dels tècnics encarregats directament de les mateixes, sempre que no s'avaluïn com un criteri d'adjudicació i en concret:
Certificació d'Aptitud Pedagògica (CAP) o Màster de Formació del Professorat o més de 400 hores acreditades exercint formació relacionada amb l'objecte del contracte a biblioteques o centres culturals i/o educatius en els últims 4 anys.
Observacions:
Acreditació documental:
S'acreditarà mitjançant còpia dels seus títols o acreditacions acadèmiques, i l'experiència professional mitjançant la presentació d'un currículum vitae amb el detall de les funcions executades i la vida laboral expedida per la Seguretat Social.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya