Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

2022/150 Subministrament de cadires i pupitres per a les aules 1201, 1202, 1203 i 1204 de l'Edifici de Ponent de la Facultat de Psicologia

Òrgan de contractació:
Universitat de Barcelona
Codi d'expedient:
2022/150
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Simplificat abreujat:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Detectat un error en la descripció dels annexos a aportar al PCAP, On en l'apartat E del quadre de característiques i el punt 8.2 del PCAP posa: Els licitadors presentaran un únic sobre o arxiu electrònic amb la següent documentació: a. Formulari de dades de l'empresa (annex 1). b. Formulari de declaracions (annex 2). c. Model de proposició econòmica (annex 3). Oferta relativa al criteri d'adjudicació millor relació qualitat preu. Ha de posar: Els licitadors presentaran un únic sobre o arxiu electrònic amb la següent documentació: a. Formulari de dades generals i declaració responsable (annex 1). b. Model de proposició econòmica (annex 2). Oferta relativa al criteri d'adjudicació millor relació qualitat preu.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament de 360 cadires i 360 pupitres per a les aules 1201, 1202, 1203 i 1204 de l'Edifici Ponent de la Facultat de Psicologia de la Universitat de Barcelona.
Aquest objecte també comprén:
- Totes les despeses derivades del lliurament i instal·lació de les taules d'escriptori amb les cadires.
L'empresa adjudicatària lliurarà i col·locarà les taules d'escriptori i cadires, deixant-les preparades per a la seva utilització.
L'objecte del contracte inclou un servei post-venta de reparació del mobiliari subministrat.
Pressupost de licitació:
32.400,00 € sense IVA 39.204,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 mes 7 dies
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
27/06/22 14:00 h
Observacions:
Si voleu estar informats de les novetats relacionades amb aquesta licitació, podeu registrar-vos a l'apartat "Subscripcions" que trobareu en aquesta mateixa pàgina.
QUALSEVOL DUBTE O PREGUNTA QUE VULGUEU FORMULAR, HO HEU DE FER SEMPRE DES DE L'ESPAI QUE HI HA AL TAULER D'AVISOS. La data límit d'obtenció de documents i informació està indicada a l'anunci de licitació.
La Plataforma de Serveis de Contractació Pública verifica que, si un document que es vol publicar conté una signatura digital, la Plataforma genera i publica una còpia del document sense la signatura, per tal d'evitar mostrar informació indeguda en el portal públic.
US RECOMANEM QUE INICIEU EL TRÀMIT DE PRESENTACIÓ DE LES OFERTES AMB L'ANTELACIÓ SUFICIENT PER TAL DE PREVEURE AMB TEMPS LES INCIDÈNCIES QUE PUGUIN SORGIR, AIXÍ COM FER ÚS DEL MATERIAL DE SUPORT QUE US OFEREIX L'EINA eLicita
Valor estimat del contracte:
32.400,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Únicament es preveu la pròrroga en els terminis de lliurament i/o instal·lació, el qual podrà ser ampliat per causa justificada
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
39160000
Garantia provisional:
No

Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya