Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Adquisició, implantació i manteniment de l'Oficina Multicanal Mollet (Oficines Electròniques). Fons Next Generation EU

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Mollet del Vallès
Codi d'expedient:
COSU/22014
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament del maquinari i programari de quatre oficines electròniques que permetin la prestació de serveis electrònics de forma desassistida i en règim d'autoservei d'acord amb la descripció exposada en el Plec de clàusules tècniques. El contracte inclou el subministrament de les oficines electròniques juntament amb les aplicacions o desenvolupament de programari que permeti l'accés a serveis electrònics d'alta demanda ciutadana (subministrament) així com el suport i manteniment durant el període del contracte (servei).
Pressupost de licitació:
68.000,00 € sense IVA 82.280,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys 1 mes 20 dies
Àmbit geogràfic:
Mollet del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
04/07/22 12:00 h
Observacions:
1. La data límit de documentació i informació, d'acord amb la clàusula 14 del PCAP, fins al 27.6.2022 per acceptació de preguntes i fins al 1.7.2022 per a la publicació de respostes; i fins al 4.7.2022 per a obtenció de plecs de clàusules en el Perfil del contractant de l'Ajuntament de Mollet del Vallès.

2. Remarquem la importància per part dels LICITADORS de la PARAULA CLAU per a la presentació i l'obertura del SOBRE DIGITAL. En aquest sentit, de conformitat amb les clàusules 14 i 18 del PCAP, es fa avís que en cas que alguna empresa LICITADORA no introdueixi la PARAULA CLAU, NO es podrà accedir al contingut del SOBRE xifrat. Així, atès que la presentació d'ofertes a través de l'eina de SOBRE DIGITAL es basa en el xifratge de la documentació i requereix necessàriament la introducció per part de les empreses LICITADORES de la/les PARAULA/ES CLAU, que només elles custodien durant tot el procés, per poder accedir al contingut xifrat dels sobres, NO es podrà efectuar la valoració de la documentació de la seva oferta que no es pugui desxifrar per no haver introduït l'empresa la PARAULA CLAU.

En aquest sentit, està previst que a partir de les 12 hores del dia 5 de juliol de 2022 els LICITADORS rebreu per correu electrònic una COMUNICACIÓ de petició de PARAULA CLAU, per tal que introduïu la PARAULA CLAU per a què s'iniciï el PROCES DE DESXIFRAT del/s SOBRE/S DIGITAL/S corresponent a l'expedient de contractació de referència. Els LICITADORS podreu INTRODUIR les PARAULES CLAUS dels sobres en l'ENLLAÇ indicat en dita COMUNICACIÓ. La introducció d'aquesta PARAULA CLAU només implica el desxifrat del contingut del sobre esmentat, però no es realitzarà la seva obertura fins al moment de l'obertura de pliques (6 de juliol de 2022, a partir de les 12.00 hores) especificat a l'anunci de licitació.
Valor estimat del contracte:
68.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 25.00 - Criteri: 1.1 Memòria descriptiva de la solució tècnica presentada
Ponderació: 50.00 - Criteri: 2.1 Oferta econòmica
Ponderació: 25.00 - Criteri: 2.2 Ofertat de consultoria
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
30210000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
a. Mitjà d'acreditació: el volum anual de negocis del licitador o candidat, que referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims exercicis disponibles en funció de la data de creació o d¿inici de les activitats de l¿empresa (en ambdós casos, IVA exclòs) ha de ser com a mínim de 102.000 ¤.
Mínim d'acreditació:
102.000,00 €
Observacions:
Forma d¿acreditació: presentació dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en el registre, i en cas contrari per les dipositades en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil hauran d'acreditar el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
En el cas de les empreses de nova creació (les que tenen una antiguitat inferior a cinc anys), la solvència econòmica i financera també es podrà acreditar mitjançant assegurança d'indemnització de riscos professionals, vigent fins el termini de presentació de les ofertes, per un import no inferior al valor estimat del contracte.
Mínim d'acreditació:
68.000,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
a. Presentació d'una relació dels principals serveis o treballs efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs dels tres últims anys, en la qual se n'indiqui l'import, la data i el destinatari dels serveis, públic o privat, per un import anual acumulat en l'any de major execució igual o superior a 47.600 ¤.
Mínim d'acreditació:
47.600,00 €
Observacions:
La prestació dels serveis i treballs s'acreditaran per mitjà de la presentació de certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari, acompanyada dels documents en poder seu que acreditin la realització de la prestació. Si s'escau, aquests certificats els ha de comunicar directament a l'òrgan de contractació l'autoritat competent.
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Per els casos d'empreses de nova creació (les que tenen una antiguitat inferior a cinc anys), la solvència tècnica podrà acreditar-se amb la presentació d'una memòria que inclogui la relació del personal adscrit al contracte i la presentació de les titulacions acadèmiques rellevants d'aquest. Serà requisit mínim l'adscripció d'un tècnic superior (llicenciat o grau) com a cap de projecte i amb experiència professional en almenys els darrers 2 anys. Les titulacions s'acreditaran mitjançant el títol original o fotocòpia compulsada o certificat del Col·legi professional corresponent, mentre que l'experiència podrà acreditar-se mitjançant declaració signada amb indicació dels principals treballs realitzats.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya