Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

PTOP-2022-330 Subministrament, instal·lació, posada en servei i manteniment del maquinari i sistemes de billetatge T-Mobilitat i la seva integració en els sistemes preexistents en l'àmbit dels Consorcis de l'àrea de Lleida, Girona i del Camp de Tarragona, així com les relacions interurbanes no integrades, titularitat de la Generalitat de Catalunya.

Òrgan de contractació:
Departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori
Codi d'expedient:
PTOP-2022-330
Tipus de tramitació:
Urgent
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
Compra pública d'innovació:
No

Descripció de l'esmena:
CANVI DATA LÍMIT RECEPCIÓ OFERTES I CANVI DATES MESES DE CONTRACTACIÓ.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament, instal·lació, posada en servei i manteniment del maquinari i sistemes de billetatge T-Mobilitat i la seva integració en els sistemes preexistents en l'àmbit dels Consorcis de l'àrea de Lleida, Girona i del Camp de Tarragona, així com les relacions interurbanes no integrades, titularitat de la Generalitat de Catalunya.
Pressupost de licitació:
17.868.472,00 € sense IVA 21.620.851,12 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any 6 mesos
Àmbit geogràfic:
Catalunya
Termini de presentació d'ofertes:
27/06/22 13:00 h
Observacions:
Us recordem la necessitat d'acord amb els requeriments del PCAP que tots els documents inclosos en qualsevol dels sobres digitals han d'anar signats electrònicament per la mateixa persona representant que signa el DEUC o la declaració en el seu cas.
Amb independència de les característiques específiques d'aquesta licitació es recorda a totes les empreses potencialment interessades en aquesta o altres licitacions, la possibilitat d'utilitzar el punt de trobada virtual d'empreses d'aquesta Plataforma de serveis de contractació pública com a instrument útil per fomentar l'associació empresarial així com l'intercanvi d'informació i coneixements a aquests efectes.
Us recomanem que us inscriviu en el Registre electrònic d'Empreses Licitadores de la Generalitat de Catalunya (Departament d'Economia i Hisenda, carrer del Foc, 57, 08038 Barcelona; https://reli.gencat.cat) o en el Registre oficial de licitadors i empreses classificades del sector públic, a la data final de presentació d'ofertes per tal d'agilitar els tràmits procedimentals i per tal d'evitar que presenteu la documentació administrativa requerida al PCAP que ja ha hàgiu presentat al RELI.
Els codis CPV d'aquest expedient són els següents: 31720000-9/50530000-9 i 72210000-0.
Els criteris d'adjudicació per als diferents lots consten, entre d'altres, a l'apartat H del quadre de característiques del Plec de clàusules administratives particulars.
Els lots 2 i 3 no podran adjudicar-se al mateix adjudicatari llevat de risc que un dels lots quedés desert.
L'expedient té el caràcter d'urgent en els termes de l'article 119 de la LCSP. Els motius que justifiquen l'extraordinària urgència en la tramitació de l'expedient deriven dels breus terminis establerts per la normativa europea per a contreure la despesa i per a executar-la quan es tracta d'expedients que, com aquest, estan finançats amb fons provinents del Mecanisme de Recuperació i Resiliència i del REACT-EU, així com de la necessitat de garantir la gestió eficient d'aquests fons, en els termes del Reial decret llei 36/2020, de 30 de desembre, pel qual s'aproven mesures urgents per a la modernització de l'Administració pública i per a l'execució del Pla de recuperació, transformació i resiliència, i del Decret llei 5/2021, de 2 de febrer, pel qual s'aproven mesures urgents per a la implementació i gestió dels fons procedents del Mecanisme de Recuperació i Resiliència i del fons REACT-EU per a l'Administració de la Generalitat de Catalunya i el seu sector públic.
Valor estimat del contracte:
21.442.166,40 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre amb criteris avaluables objectivament) :
13/07/22 10:00
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
3
Oferta integradora:
No
DOUE:
Accés al DOUE - 25/05/22
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Art 87.1.a de la LCSP: solvència econòmica i financera en els termes definits a l'apartat G1 del quadre de característiques del Plec de clàusules administratives particulars.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Solvència tècnica en els termes definits a l'apartat G1 del quadre de característiques del Plec de clàusules administratives particulars.

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya