Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

SERVEI D'ASSESSORAMENT JURÍDIC EN MATÈRIA DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I DRET ADMINISTRATIU

Òrgan de contractació:
Fundació Institut Català d'Investigació Química (ICIQ)
Codi d'expedient:
EXP 13-2022
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
serveis jurídics
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Prestació de serveis professionals d'assessorament jurídic en matèria de contractació pública i dret administratiu per a l'Institut Català d'Investigació Química.
Pressupost de licitació:
7.920,00 € sense IVA 9.583,20 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Tarragona
Termini de presentació d'ofertes:
09/06/22 12:00 h
Valor estimat del contracte:
31.680,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre B) :
20/06/22 12:00 Donat el caràcter públic de l'acte d'obertura del sobre B de l'Exp. 13-2022 de l'Institut Català d'Investigació Química, informem que s'utilitzarà l'eina Microsoft Teams per realitzar en directe una videoconferència de l'acte d'obertura el dia 20 de juny de 2022 a les 12:00 hores accedint al següent enllaç públic: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_YTJmNjgxOTgtZjAzOC00NjJmLTk0NTAtZmU4YWI5ZjVjMTM4%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%220b1691e4-b13f-4adc-84c6-895fbe2ef87e%22%2c%22Oid%22%3a%22d7e8bebb-52f2-42c6-8ca5-f2697450f7e6%22%7d
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Sí, 3 anys, a raó de tres pròrrogues d'1 any cadascuna.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 47.00 - Criteri: Memòria tècnica
Ponderació: 45.00 - Criteri: Proposta econòmica
Ponderació: 8.00 - Criteri: Millores
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
79111000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Declaració sobre el volum global de negocis i, si escau, sobre el volum de negocis en l'àmbit d'activitats corresponent a la fi del contracte, referit com a màxim als tres últims exercicis disponibles en funció de la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresari, en la mesura que es disposi de les referències d'aquest volum de negocis. El volum global de negoci anual haurà de ser com a mínim 1,5 vegades el valor estimat del contracte o la seva anualitat mitjana, en cas que el contracte sigui de durada superior a un any.
Observacions:
S'acreditarà a través de la presentació del volum global de negocis de 3 anys i l'aportació dels darrers tres exercicis que tinguin els comptes anuals definitius (Balanç, compte de pèrdues i guanys, memòria) presentats al Registre Mercantil o al Registre oficial que correspongui.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
A nivell de despatx d'advocats especialitzat en matèria de contractació publica i dret administratiu a valorar en el sobre A.

Una relació dels principals serveis d'igual o similar naturalesa als que són objecte del contracte realitzats en els darrers tres anys que inclogui import, dates i el destinatari, públic o privat, dels mateixos.
Observacions:
Aquests serveis o treballs també s¿acreditaran mitjançant 2 certificats de bona execució en l¿assessorament en dret administratiu i contractació pública amb un import mínim de 6.500 ¤ IVA no inclòs
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
A nivell de l'equip professional assignat a la prestació del servei a valorar en el sobre B.

Per poder realitzar les tasques encomanades en el Plec es requereix que el personal de l'empresa adjudicatària adscrita al contracte tingui la qualificació professional i una experiència mínima demostrable, donat que afectarà de manera definitiva a l'execució del servei. Per aquest motiu es requereix que l'equip adscrit al contracte disposi de personal com a mínim amb el següent perfil:

- Un titular/director/a d'equip de treball advocat sènior: advocat/da, que acrediti un mínim de 10 anys d'experiència continuada en assessorament en matèria de contractació del sector públic i de Dret Públic.

- Un advocat/a junior amb experiència professional mínima de 5 anys en matèria de contractació del sector públic i de Dret Públic.
Observacions:
L'acreditació efectiva de la disposició dels perfils mínims per licitar es realitzarà:

- Aportant el "Currículum Vitae" on consti la formació i les tasques professionals desenvolupades en empreses.
- Aportant documents RNT y RLC o qualsevol altra documentació que acrediti la relació laboral o possibilitat d'obtenir referències.
- Aportant 2 certificats individuals de bona execució on s'acreditin tasques d'assessorament en contractació pública i dret administratiu executats en els darrers 5 anys. En cas d'incloure en el sobre B més d'aquests 2 certificats el licitador quedarà exclòs del procés de licitació, donat que aquests certificats addicionals es valoren en el sobre C com a millora.

L'adjudicatari haurà de garantir la continuïtat de l'equip durant tot el termini d'execució dels treballs.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya