Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

SERVEIS D'ÀPATS A UN PUNT FIXE DE DISTRIBUCIÓ DE LA CIUTAT DE VILADECANS I EL SERVEIS D'ÀPATS A DOMICILI INDIVIDUALS EN EL MUNICIPI DE VILADECANS.

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Viladecans
Codi d'expedient:
SPIO/ASG/Contractació/2021/57 - 41/2021/CSERV
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'hostaleria i restaurant
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei d'àpats en dos punts fixes de distribució de la ciutat de Viladecans i els serveis d'àpats a domicili individuals en el municipi de Viladecans que es realitzarà a l'entorn habitual de residència de les persones a les que els Serveis Socials Bàsics de l'Ajuntament de Viladecans hagin assignat la prestació d'aquest servei, mitjançant el foment de la contractació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral, i amb mesures de contractació pública sostenibles.
Pressupost de licitació:
423.580,00 € sense IVA 465.938,00 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Viladecans
Termini de presentació d'ofertes:
25/04/22 14:00 h
Observacions:
-Garantia Definitiva: 5% de l'import de l'adjudicació del contracte pels dos anys de la seva execució (exclòs l'IVA).

Valor estimat del contracte:
1.016.592,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre C) :
25/05/22 13:50 Obertura telemàtica
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Si (1 + 1 anys).
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 08/04/22
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 35.00 - Criteri: Oferta econòmica
Ponderació: 10.00 - Criteri: Proposta relativa al nombre d'hores setmanals de contractació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral
Ponderació: 10.00 - Criteri: Qualitat ambiental de la flota de vehicles
Ponderació: 30.00 - Criteri: Proposta en relació a la qualitat dels àpats i del servei respecte a l'establert al plec de prescripcions tècniques
Ponderació: 10.00 - Criteri: Millores organitzatives respecte a l'establert al plec de prescripcions tècniques
Ponderació: 5.00 - Criteri: Sistemes previstos per reduir l'impacte sobre el medi ambient en la prestació del servei objecte del contracte
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
55320000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
El volum anual de negocis del licitador que, referit al millor exercici dins dels tres últims disponibles en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresari i de presentació de les ofertes, haurà de ser almenys una vegada i mitja l'anualitat mitjana del contracte, igual o superior a:
Mínim d'acreditació:
381.222,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació de treballs similars. Haver realitzat serveis de característiques similars als de l'objecte del contracte (això és, serveis d'àpats a punts fixes de distribució i serveis d'àpats a domicilis individuals de persones perceptores de Serveis Socials) en els darrers TRES (3) ANYS.
El requisit mínim serà que l'import anual acumulat de l'any de major execució sigui igual o superior al 70% de l'anualitat mitjana del contracte, igual o superior a:
Mínim d'acreditació:
177.903,60 €
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Equip mínim. El licitador haurà de disposar de personal i equip adequat i suficient per a la prestació dels serveis. A part del personal que intervingui en la prestació del servei, en concret, el licitador s'ha de comprometre a adscriure, com a mínim, el personal següent a l'execució del contracte en cas de resultar adjudicatari:

- El personal de coordinació per a l'execució dels serveis objecte del contracte, haurà de comptar amb una experiència mínima de 3 anys en l'àmbit de treballs relacionats amb l'objecte del contracte (servei d'àpats en l'àmbit de serveis socials).
- En relació al personal subrogable (en el cas en que el personal adscrit a l'execució del contracte hagi de ser substituït) haurà de comptar amb una experiència mínima de 3 anys en l'àmbit de prestacions de serveis en menjadors socials.

El licitador, en cas de resultar adjudicatari del contracte, no podrà substituir a cap dels membres de l'equip mínim ofert, sense la prèvia conformitat de l'Ajuntament de Viladecans. Això inclou qualsevol substitució sigui per vacances, malaltia, formació, etc.

En aquest cas, per a poder acceptar la substitució del personal proposat, el licitador haurà d'acreditar que la persona substituta compta amb l'experiència requerida a la licitació pel seu perfil professional.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya