Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

98/2022 Projecte executiu de construcció de rampa a la plaça de Xavier de Sanahuja entre els carrers de Lluc i de Poblet

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sabadell
Codi d'expedient:
OTU/2022/130
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Construcció general d'immobles i obres d'enginyeria civil
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte són les obres d'execució d'una rampa, per tal de convertir el recorregut de les escales de connexió entre la Plaça de Sanahuja i els carrers de Lluc i Poblet, en un recorregut accessible.
Pressupost de licitació:
109.371,99 € sense IVA 132.340,11 € IVA inclòs (21,00%)
Termini d'execució:
01/07/22 - 01/11/22
Àmbit geogràfic:
Sabadell
Termini de presentació d'ofertes:
09/06/22 23:59 h
Observacions:
Per consultes o petició d'informació sobre el contracte adreceu-vos al telèfon i/o e-mail que consta a l'apartat A del quadre resum, annex I del Plec de clàusules administratives particulars, o bé al que figura a l'apartat 2 de l'Anunci de licitació del contracte (obtenció d'informació).

La presentació de proposicions es farà de forma electrònica mitjançant l'eina informàtica Pixelware, a l'enllaç següent: https://contractacio.ajsabadell.cat. Dins del termini establert es poden presentar proposicions durant les 24 hores del dia, tots els dies de l'any. Per a més informació consulteu l'apartat "PRESENTACIÓ I OBERTURA DE PROPOSICIONS" de l'Annex 1 Quadre resum de l'anunci de licitació.
Valor estimat del contracte:
109.371,99 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Obertura Sobre Únic) :
13/06/22 10:00 Acte privat. Dependències d'Espai Públic, Edifici Can Marcet, Sabadell.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 88.00 - Criteri: Baixa econòmica
Ponderació: 12.00 - Criteri: Millores en la garantia
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
45111000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Declaració sobre el volum anual de negocis del licitador referit a l'any del major volum de negoci dels tres últims conclosos. Volum anual de negocis import superior: 164.057,98¤
Observacions:
S'acreditarà mitjançant els comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari hi estigués inscrit; en cas contrari, pels dipositats en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit.
Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el volum anual de negocis mitjançant els llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació de les principals obres o treballs realitzats en els últims cinc anys corresponents al mateix tipus o naturalesa de l'objecte del contracte.
Observacions:
S'acreditarà mitjançant certificats de bona execució que han d'indicar l'import, les dates i el lloc d'execució de l'obra i si les obres es van dur a terme de forma correcta. Aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat compenent.
Per determinar la correspondència entre els treballs acreditats i els que constitueixen l'objecte del contracte s'atendrà a la pertinença al mateix grup o subgrup més relevant per al contracte si aquest inclou treballs de diferents grups, l'import anual acumulat en el any de major execució sigui
igual o superior al 70 per cent de l'anualitat mitjança del contracte, corresponent a 76.560,39 ¤.
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Relació del personal tècnic u organismes tècnics, estiguin o no integrats en l'empresa dels que es disposi per l'execució del contracte.
En concret, es requerirà, com a mínim, un encarregat, un oficial i un manobra a temps complet.
Observacions:
Declaració responsable acompanyada de la documentació acreditativa.
A més, s'haurà d'adjuntar la documentació acreditativa pertinent quan sigui requerit pels serveis dependents de l'òrgan de contractació.
Classificació empresarial:
Grup G. Subgrup 06. Categoria 1

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya