Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

AvÝs

Per motius tŔcnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractaciˇ P˙blica estÓ programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarÓ que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarÓ inscrita en el Registre d'incidŔncies de la pr˛pia Plataforma.

 

98/2022 Projecte executiu de construcciˇ de rampa a la plaša de Xavier de Sanahuja entre els carrers de Lluc i de Poblet

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament de Sabadell
Codi d'expedient:
OTU/2022/130
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Construcciˇ general d'immobles i obres d'enginyeria civil
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Tramitaciˇ simplificada:
Projecte finanšat amb el Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
L'objecte del contracte sˇn les obres d'execuciˇ d'una rampa, per tal de convertir el recorregut de les escales de connexiˇ entre la Plaša de Sanahuja i els carrers de Lluc i Poblet, en un recorregut accessible.
Pressupost de licitaciˇ:
109.371,99 € sense IVA 132.340,11 € IVA incl˛s (21,00%)
Termini d'execuciˇ:
01/07/22 - 01/11/22
└mbit geogrÓfic:
Sabadell
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
09/06/22 23:59 h
Observacions:
Per consultes o peticiˇ d'informaciˇ sobre el contracte adreceu-vos al telŔfon i/o e-mail que consta a l'apartat A del quadre resum, annex I del Plec de clÓusules administratives particulars, o bÚ al que figura a l'apartat 2 de l'Anunci de licitaciˇ del contracte (obtenciˇ d'informaciˇ).

La presentaciˇ de proposicions es farÓ de forma electr˛nica mitjanšant l'eina informÓtica Pixelware, a l'enllaš segŘent: https://contractacio.ajsabadell.cat. Dins del termini establert es poden presentar proposicions durant les 24 hores del dia, tots els dies de l'any. Per a mÚs informaciˇ consulteu l'apartat "PRESENTACIË I OBERTURA DE PROPOSICIONS" de l'Annex 1 Quadre resum de l'anunci de licitaciˇ.
Valor estimat del contracte:
109.371,99 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Obertura Sobre ┌nic) :
13/06/22 10:00 Acte privat. DependŔncies d'Espai P˙blic, Edifici Can Marcet, Sabadell.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisiˇ en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicaciˇ:
Ponderaciˇ: 88.00 - Criteri: Baixa econ˛mica
Ponderaciˇ: 12.00 - Criteri: Millores en la garantia
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
45111000
Garantia provisional:
No
SolvŔncia econ˛mica i financera
MitjÓ de solvŔncia:
Xifra anual de negoci
Descripciˇ:
Declaraciˇ sobre el volum anual de negocis del licitador referit a l'any del major volum de negoci dels tres ˙ltims conclosos. Volum anual de negocis import superior: 164.057,98Ą
Observacions:
S'acreditarÓ mitjanšant els comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari hi estiguÚs inscrit; en cas contrari, pels dipositats en el registre oficial en quŔ hagi d'estar inscrit.
Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el volum anual de negocis mitjanšant els llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
SolvŔncia tŔcnica i professional
MitjÓ de solvŔncia:
Treballs realitzats
Descripciˇ:
Relaciˇ de les principals obres o treballs realitzats en els ˙ltims cinc anys corresponents al mateix tipus o naturalesa de l'objecte del contracte.
Observacions:
S'acreditarÓ mitjanšant certificats de bona execuciˇ que han d'indicar l'import, les dates i el lloc d'execuciˇ de l'obra i si les obres es van dur a terme de forma correcta. Aquests certificats seran comunicats directament a l'˛rgan de contractaciˇ per l'autoritat compenent.
Per determinar la correspondŔncia entre els treballs acreditats i els que constitueixen l'objecte del contracte s'atendrÓ a la pertinenša al mateix grup o subgrup mÚs relevant per al contracte si aquest inclou treballs de diferents grups, l'import anual acumulat en el any de major execuciˇ sigui
igual o superior al 70 per cent de l'anualitat mitjanša del contracte, corresponent a 76.560,39 Ą.
MitjÓ de solvŔncia:
TŔcnics o unitats tŔcniques
Descripciˇ:
Relaciˇ del personal tŔcnic u organismes tŔcnics, estiguin o no integrats en l'empresa dels que es disposi per l'execuciˇ del contracte.
En concret, es requerirÓ, com a mÝnim, un encarregat, un oficial i un manobra a temps complet.
Observacions:
Declaraciˇ responsable acompanyada de la documentaciˇ acreditativa.
A mÚs, s'haurÓ d'adjuntar la documentaciˇ acreditativa pertinent quan sigui requerit pels serveis dependents de l'˛rgan de contractaciˇ.
Classificaciˇ empresarial:
Grup G. Subgrup 06. Categoria 1

Plecs

 

Documentaciˇ

 
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya