Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

SERVEI INTEGRAL DE NETEJA DELS ESPAIS I DEPENDÈNCIES DEL GRAN TEATRE DEL LICEU

Òrgan de contractació:
Fundació del Gran Teatre del Liceu
Codi d'expedient:
043-T2122-RHSG-SE
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de neteja d'edificis i serveis d'administració de béns arrels
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei integral de neteja dels espais i dependències del Gran Teatre del Liceu
Pressupost de licitació:
1.249.339,09 € sense IVA 1.511.700,29 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
23/05/22 10:00 h
Observacions:
S'ha previst una VISITA OBLIGATORIA de les instal·lacions d'acord amb la següents data i hora:
Dia i hora: DILLUNS 9 DE MAIG DE 2022 A LES 10:30.
Lloc: Gran Teatre del Liceu, La Rambla 51-59 08002 Barcelona. Punt de Trobada: Taquilles del Teatre, accés per La Rambla 51-59.
Els interessats en realitzar la visita hauran de transmetre sol·licitud a través del correu electrònic Susana.exposito@liceubarcelona.cat i contractacio@liceubarcelona.cat indicant a l'assumpte: VISITA EXP. 043-T2122-RHSG-SE SERVEI INTEGRAL DE NETEJA DELS ESPAIS I DEPENDÈNCIES DEL GRAN TEATRE DEL LICEU. Als efectes de l'acreditació indicaran les persones que hi assistiran (màxim una per empresa licitadora), nom, cognoms i DNI o document equivalent de dites persones i empresa que representen.
Valor estimat del contracte:
3.018.322,12 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
es preveuen dues possibles pròrrogues d'una anualitat cadascuna
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 70.00 - Criteri: Automàtics
Ponderació: 30.00 - Criteri: Judici de valor
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
90911200
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis: que referit al millor exercici dins dels TRES (3) darrers disponibles conclosos en funció de la data de creació o d¿inici de les activitats en la mesura que es disposi les referències d¿aquest volum de negocis. El licitadors hauran d¿acreditar que en l¿any de major execució dels darrers tres (3) anys s¿ha assolit un valor anual de negocis de com a mínim 1.131.870,79.-¤.
Aquest requisit s¿acreditarà per mitjà dels comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l¿empresari estigués inscrit en el registre, i en cas contrari pels dipositats al registre oficial en què hagi d¿estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d¿inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Mínim d'acreditació:
1.131.870,79 €
Mitjà de solvència:
Classificació
Descripció:
Els licitadors podran acreditar la seva solvència econòmica o financera i tècnica o professional, com a mitjà alternatiu als indicats en l'apartat anterior mitjançant la seva classificació en el/s grup/s, subgrup/s i categoria/es següents: GRUP U, SUBGRUP 1, CATEGORIA 4
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Solvència tècnica: Una relació dels principals serveis d¿igual o similar naturalesa a la que és objecte de contracte. Els licitadors han d¿acreditar haver executat en l¿any de major execució dels darrers tres un import mínim (abans d¿IVA) de 528.206,37.-¤
Els treballs efectuats s¿acreditaran mitjançant certificats de bona execució expedits o visats per l¿òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat sector públic o quan el destinatari sigui un comprador privat, mitjançant un certificat expedit per aquest. Els certificats de bona execució constaran les següents dades: import dels treballs, objecte del contracte, nom del client i any d¿execució
Mínim d'acreditació:
528.206,37 €
Mitjà de solvència:
Classificació
Descripció:
Els licitadors podran acreditar la seva solvència econòmica o financera i tècnica o professional, com a mitjà alternatiu als indicats en l'apartat anterior mitjançant la seva classificació en el/s grup/s, subgrup/s i categoria/es següents: GRUP U, SUBGRUP 1, CATEGORIA 4

Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya