Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

PTOP-2022-341 Contractació del servei d'organització, muntatge, desmuntatge i suport tècnic per als actes que el Departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori organitza fora del departament.

Òrgan de contractació:
Departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori
Codi d'expedient:
PTOP-2022-341
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
PSCP
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Contractació del servei d'organització, muntatge, desmuntatge i suport tècnic per als actes que el Departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori organitza fora del departament.
Pressupost de licitació:
173.460,00 € sense IVA 209.886,60 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
6 mesos
Àmbit geogràfic:
Espanya
Termini de presentació d'ofertes:
18/05/22 13:00 h
Observacions:
Us recordem la necessitat d'acord amb els requeriments del PCAP que tots els documents inclosos en qualsevol dels sobres digitals han d'anar signats electrònicament per la mateixa persona representant que signa el DEUC o la declaració en el seu cas.

Amb independència de les característiques específiques d'aquesta licitació es recorda a totes les empreses potencialment interessades en aquesta o altres licitacions, la possibilitat d'utilitzar el punt de trobada virtual d'empreses d'aquesta Plataforma de serveis de contractació pública com a instrument útil per fomentar l'associació empresarial així com l'intercanvi d'informació i coneixements a aquests efectes.

Es recorda als possibles licitadors les causes d'exclusió automàtica de la licitació que figuren als plecs i especialment, les que figuren com a tals al quadre de característiques del PCAP.

Us recomanem que us inscriviu en el Registre electrònic d'Empreses Licitadores de la Generalitat de Catalunya (Departament d'Economia i Hisenda, carrer del foc 57, 08038 Barcelona; https://reli.gencat.cat) per tal d'agilitar els tràmits procedimentals i per tal d'evitar que presenteu la documentació administrativa requerida al PCAP que ja ha hàgiu presentat al RELI.
Valor estimat del contracte:
173.460,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre C) :
02/06/22 11:00 Eina col·laborativa Teams.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 45.00 - Criteri: Criteris sotmesos a judici de valor
Ponderació: 44.00 - Criteri: Oferta econòmica
Ponderació: 5.00 - Criteri: Proposta de millores
Ponderació: 6.00 - Criteri: L'experiència professional addicional del coordinador/a dels actes
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
79341400
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Article 87.1.a) LCSP. Volum anual de negoci de l'empresa licitadora referit a l'any de major volum de negoci dels darrers tres anys disponibles per un import igual o superior a 125.000¤ segons els termes previstos al PCAP.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
l'article 90.1.a) LCSP. Relació dels principals serveis o treballs realitzats d'igual o similar naturalesa als que constitueixen l'objecte del contracte executats durant els darrers tres anys que inclogui: import, dates i destinatari, públic o privat. L'import en l'any de més execució d'aquest període haurà de ser, com a mínim, de 125.000,00 ¤ segons els termes previstos al PCAP.
Mitjà de solvència:
Certificats de control de qualitat expedits pels instituts o serveis oficials
Descripció:
Articles 93 i 94 de la LCSP. L'empresa licitadora haurà d'acreditar que disposa de la ISO 9001, que certifica el sistema de gestió de la qualitat, de la ISO 14001 que certifica el sistema de gestió mediambiental, i de la ISO 45001 que certifica el sistema de seguretat i salut en el treball, o altre norma equivalent a les esmentades i que certifiqui els sistemes esmentats, segons els termes previstos al PCAP.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya